Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 13, 2011 14:38 

Charlie schreef:
En ik was ook wel blij dat het fangirlen tijdens de films tot een minimum beperkt bleef - want ik had geen zin in duizenden 'whoeei's' en 'yaaaay' ofzo. Dat hadden we alleen maar aan het begin/einde van elke film, dus dat was wel oke.

Haha, dat was bij ons dus wel zo en ik vond het wel grappig eigenlijk XD Entree Ron, Lucius, Dobby, Cedric en nog anderen: crowd goes WHOOOOEEEEE! xD En ook in deel 4, toen de dames van Beauxbatons binnen kwamen hoorde je alle jongens joelen en bij Klammels alle meisjes. Dat was wel grappig vond ik eigenlijk xD En ook nog even in 7.2 bij de kick-ass scenes (Neville die Nagini vermoord, Molly en Bella enzo), vond ik ook wel grappig en niet storend eigenlijk. Iedereen was gewoon f-ing hyperactief ofzo en dat merkte je. Zo werd er bij een vrouwtje dat aan het begin en aan het einde van de marathon tussendoor de mededelingen kwam doen ook mega enthousiast geklapt en gejoeld, for no special reason at all xD

Qua eten enzo was t in Rotterdam eigenlijk slecht geregeld, je kon een ontbijtpakket kopen voor 5 euro wat dan 2 sandwiches en een candybar was, maar dat hebben we niet gedaan xD Voor het avondeten kreeg je dan korting bij de pizzahut en een mexicaan en dat was het. Achja, we hadden zelf ook genoeg eten mee.

Ik vond het goed te doen om uit te houden. Zoals ik van tevoren een beetje had gepland heb ik tijdens 3 en 6 even geslapen (bij 6 maar kort) en ben ik bij 2 en 4 héél even een beetje weggezakt, maar verder heb ik alles goed actief meegekregen.

Ik vond het in ieder geval erg leuk en ik had het niet willen missen. De sfeer die er hing was echt fantastisch =D Alleen was het vrije-stoelkeuze-systeem niet zo handig, het zorgde voor héél wat gedrang (zie mn vorige post), zowel bij het binnenkomen als het verplaatsen naar de IMAX-zaal, wat voor heel wat O_o-gezichten zorgde bij degenen die brillen/polsbandjes moesten uitdelen xD Maargoed, we hadden beide keren goede plekken dus ik klaag verder niet. Er waren er bij ons overig niet veel verkleed, wel wat leuke shirts soms ("Harry Freaking Potter/I'm the boy who lived not died" en "Weasley is our king" bv), en natuurlijk wat housepride sjaals/stropdassen, maar dat was het eigenlijk wel. Ik ben blij dat ik gegaan ben iig, ondanks dat ik niet zó'n filmfan ben meestal.

Edit: Overigens, wat wel grappig was, was dat er tijdens film 2 iemand in slaap was gevallen ofzo, want we hadden een heel stuk van de film dat er een muziekje draaide ipv het geluid van de film XD


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 13, 2011 17:49 

Moniek schreef:
Charlie schreef:
En ik was ook wel blij dat het fangirlen tijdens de films tot een minimum beperkt bleef - want ik had geen zin in duizenden 'whoeei's' en 'yaaaay' ofzo. Dat hadden we alleen maar aan het begin/einde van elke film, dus dat was wel oke.

Haha, dat was bij ons dus wel zo en ik vond het wel grappig eigenlijk XD Entree Ron, Lucius, Dobby, Cedric en nog anderen: crowd goes WHOOOOEEEEE! xD En ook in deel 4, toen de dames van Beauxbatons binnen kwamen hoorde je alle jongens joelen en bij Klammels alle meisjes. Dat was wel grappig vond ik eigenlijk xD En ook nog even in 7.2 bij de kick-ass scenes (Neville die Nagini vermoord, Molly en Bella enzo), vond ik ook wel grappig en niet storend eigenlijk. Iedereen was gewoon f-ing hyperactief ofzo en dat merkte je. Zo werd er bij een vrouwtje dat aan het begin en aan het einde van de marathon tussendoor de mededelingen kwam doen ook mega enthousiast geklapt en gejoeld, for no special reason at all xD


Haha, ja, maar dat was er bij ons ook wel xD. Voornamelijk tijdens part 2 dan. Maar ik had verwacht dat het echt veeeeeel vaker zou zijn dan dat het uiteindelijk was. Tijdens de eerste zeven films zeg maar, hadden we voornamelijk gewoon gewhoei voor en na de film. En ik was blij met het feit dat het niet véél vaker was dan dat. Ik herinner me geklap (als in: geapplaudisseer) voor zowel McGonagall die weer Headmaster wordt, 'Not my daughter you bitch', Neville killing Nagini etc. tijdens part 2. Op zich vond ik dat ook wel grappig :')

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2011 10:02 

Een beetje een late reactie aangezien de marathon alweer bijna een volle week geleden is. Eigenlijk een raar idee dat ik vorige week nog hyperactief door het huis rondliep om al mijn spullen bij elkaar te zoeken ^^

Ik ben heel blij dat ik toch naar de marathon gegaan ben, want wat was het een magische ervaring! Ook ik ben in Rotterdam geweest en wat zat de sfeer er daar goed in. Zo nu en dan even gezellig gekletst met mede-fans en het gesquee onder de films vond ik zelf echt heel grappig. Ik vond het zo nu en dan wel moeilijk om niet in slaap te vallen, want het was ZO warm in de zaal. En daar wordt ik altijd slaperig van ^^ Gelukkig heb ik me wel aan mijn strategische slaappauzes kunnen houden, dus ik heb alleen PoA en een stukje van OotP gemist.

Het enige waar ik me aan geërgerd heb was dat ik zo nu en dan mensen nare opmerkingen hoorden maken over het meisje dat verkleed was als Hermione of over mensen die er niet zo mainstream uitzagen. Dat is iets waar ik heel boos over kan worden >_< Wat doe je op een Harry freakin’ Potter Marathon als je het raar vind dat mensen zich verkleden of veel weten over de serie?

Verder ben ik het eigenlijk eens met wat Moniek allemaal verteld heeft (: Het eten was slecht geregeld en ook de vrije-stoelkeuze was belabberd, maar verder was het helemaal top. Ik zou het zo nog een keer doen!

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The dark side of SPSS
BerichtGeplaatst: vr jul 29, 2011 11:10 

Ik was zelf erg blij met de uitwerking van DH2. Zo blij dat ik een tweede keer ben gegaan, wat ik gewoon nog NOOIT heb gedaan voor een HP-film. Ik denk dat mijn enthousiasme echter voor een deel ook werd beïnvloed door de mensen om me heen tijdens de marathon, want het was de tweede keer minder leuk xD (m.u.v. de Snape-scènes *zwijmelt/huilt*

_________________
EFFYEAHPATRICIAWINT


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme