Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: vr jun 17, 2011 18:38 

Ik wist al een ruime week geleden dat dit bestond. Maar omdat ik merk dat niet iedereen het doorheeft wil ik erop wijzen dat Pathé ook HP DH1 & HP DH2 samen draait. Dus voor diegene die de volledige marathon wat te lang vinden.

Citaat:
Dinsdagavond 12 juli 2011 vertoont Pathé in alle bioscopen nogmaals Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 met aansluitend de première van Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2

In alle bioscopen begint de film om 21.00
http://www.pathe.nl/film/16877/harry-po ... art-1-en-2


Ik wil zelf naar deze twee delen toe. Omdat het me een stuk beter uitkomt. Ik moet alleen nog wat regelen qua gezelschap... ^^''

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 19, 2011 21:37 

Het idee op zich is uiteindelijk dat mooier je het niet kunt wensen om de gehele reeks af te sluiten. :D Maar toch, alle films achter elkaar aan, zij het met pauze/ontbijt/lunch/diner/fitness uurtje. Dat is lang. Dus ik ga zoals het er nu naar uit ziet enkel voor de double bill: deel 7 gewoon achter elkaar. Part 1 opnieuw bekijken en daarna meteen part 2.

Is het niet wat om (nu dit forum weer opnieuw leven in is geblazen) er een meeting van te maken? Lijkt mij in elk geval erg leuk om te doen. Dus met degene die willen gewoon compleet deel 7 te zien op de dag van première van part 2.

Heb zelf overigens ook weinig behoefte om alle films weer terug te zien. Want zo goed vind ik ze lang niet allemaal. Dus het is mij puur om part 2 te doen. Daarom vind ik het mooi dat Pathé part 1+2 ook aanbied naast deze marathon.

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Villa Zwarts
BerichtGeplaatst: ma jun 20, 2011 20:32 

Ik ga ook naar de marathon. Ik ben benieuwd of ik het volhoud, maar ik denk dat ik later erg veel spijt ga krijgen als ik het niet doe. Veel RedBull en cola drinken en van te voren slapen en niet veel vermoeiende dingen doen. De dagen daarna kan ik hele dagen in mijn bed bllijven liggen als ik wil.

_________________
"I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!"


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 21, 2011 6:58 

Ook ik ga naar de Harry Potter Marathon. Toen ik dat mailtje van de Pathé kreeg, was ik al door het dolle heen en dat werd alleen nog maar erger toen ik de details te horen kreeg, haha. Even was ik wel aan het twijfelen, want het is wel heeeeeel erg lang, maar aan de andere kant is dit echt iets dat je maar één keer in je leven meemaakt en tevens een prachtige manier om de serie af te sluiten (: Nu nog een grote lading energiedrank en zoetigheid inslaan om een beetje wakker te blijven!

Trouwens, ik weet niet of jullie het ook gemerkt hebben, maar bij de Pathé hebben ze met de opzet van de pagina nogal wat fouten gemaakt. Het is namelijk zo dat je zelf moet betalen voor je ontbijt/luch/diner. Dit is voor 35,- in principe best logisch, alleen op de eerste versie van de website stond dat de marathon inclusief ontbijt/lunch/diner was. En ook krijg je korting met je Pathé Unlimited Card. Dit stond er ook nog niet bij, maar dat scheelt je wel mooi 25,- euro...

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 21, 2011 10:24 

Ik denk niet dat ik dan ga. 35 euro is al best veel geld en als je dan niet een ontbijt, lunch en diner krijgt.. Dat vind ik dan wel heel erg duur worden allemaal. Ik moet er dus nog flink overna denken. Sowieso wil ik naar de HP1&2 showing.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 21, 2011 10:27 

San Riddle schreef:
Trouwens, ik weet niet of jullie het ook gemerkt hebben, maar bij de Pathé hebben ze met de opzet van de pagina nogal wat fouten gemaakt. Het is namelijk zo dat je zelf moet betalen voor je ontbijt/luch/diner. Dit is voor 35,- in principe best logisch, alleen op de eerste versie van de website stond dat de marathon inclusief ontbijt/lunch/diner was.

Dat was mij ook opgevallen ja, maar ik had t sowieso raar gevonden als die 35 inderdaad incl eten enzo was, leek me wel heel weinig geld dan xD

Ik ga zelf ook dus, naar die in Rotterdam samen met een vriendin en m'n broertje. Hoewel ik nooit zó'n fan was van de films leek dit me toch heel erg leuk en inderdaad een unieke kans. Je zit dan ook tussen allemaal die-hard fans, dat lijkt me best een leuke sfeer. We hebben ook een planning gemaakt van welke films we eventueel willen opofferen om te slapen als we erg moe worden =D xD Nah, met energiedrank en beweging tussendoor gaat het vast lukken om wakker te blijven. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in =D


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 21, 2011 10:59 

Arianna schreef:
Ik denk niet dat ik dan ga. 35 euro is al best veel geld en als je dan niet een ontbijt, lunch en diner krijgt.. Dat vind ik dan wel heel erg duur worden allemaal. Ik moet er dus nog flink overna denken. Sowieso wil ik naar de HP1&2 showing.


Dat vond ik ook, alleen had ik toen m'n kaartje al, haha. Maar met mijn Card hoef ik gelukkig maar 10 euro te betalen. We kregen over de mail wel een hele preek van de Pathé manager die we hierover gemailt hadden. Hij zei dat het onmogelijk was om voor 35,- euro naar 8 films (normaal gesproken à 9,50 per film) te zien en 3 maaltijden te krijgen. Hadden ze dat even wat duidelijker op de site moeten zetten @@

@ Moniek; Ik ga ook naar die in Rotterdam (: Ben benieuwd in welke zaal ze hem houden, want die stoelen zijn over het algemeen wel slecht xD

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 21, 2011 11:04 

San Riddle schreef:
@ Moniek; Ik ga ook naar die in Rotterdam (: Ben benieuwd in welke zaal ze hem houden, want die stoelen zijn over het algemeen wel slecht xD

Oh cool =D En ja inderdaad, desnoods maar een kussentje meenemen ofzo XD


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Far Far Away

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 21, 2011 12:52 

Ik ga dit zelf doen met vriendinnen. We gaan zondag vroeg in de middag beginnen, een paar films kijken tot en met 's avonds, en dan maandag de rest. We laten ze wel gewoon spelen, ook al gaan we naar de wc or something. Anders krijgen we het noooooit af. Ben benieuwd hoe het gaat lopen! :D Als we dan alles hebben gekeken gaan we uitslapen voor de dinsdagavond avondpremière! :D :love:

_________________
Proud to be a Hufflepuff!^^
We are the Harry Potter generation!


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 22, 2011 0:45 

Nou nou, ik heb me laten ompraten :'). Ik ga naar de HP Marathon in Brussel, officieel. We hebben ergens een plaatsje op rij 9, semi-midden (meer naar de rechtste kant). Ik hooooooop dat we steeds op diezelfde plek moeten blijven zitten zodat ik het er knus kan maken met een dekentje en een kussen ofzo, haha. Maar ik heb er in ieder geval heeeeeeeeel veel zin in. Ik ben echt benieuwd of ik het ga volhouden. Ik zal ergens wel een beetje indutten (als het dan toch moet: ergens tussen PoA en GoF), maar omg, ik denk dat het wel heel intens zal zijn om dan 'meteen' erna het laatste deel te zien (ik krijg er spontaan waterende ogen van - haha xD).

Juli wordt pretty much een intense HP maand als je het mij vraagt. London premiere, Marathon, middernacht-premiere. En de dag erna gelijk nog een keer met Lacrimosa en Lana. Jaja, life is good :').

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 22, 2011 11:03 

Hmmm Ik ben ook aan het denken of ik het nu ga doen of niet, er hebben wel al een paar vrienden gevraagd of we het niet zouden proberen...Maar ik wil gewoon nog helemaal wakker zijn bij de laatste...Als ik dit niet doe da ga ik zowiezo wel de double bill doen :)
Niels hoeveel heb jij nu betaalt als ik vragen mag ?

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 22, 2011 11:25 

Lupos schreef:
Hmmm Ik ben ook aan het denken of ik het nu ga doen of niet, er hebben wel al een paar vrienden gevraagd of we het niet zouden proberen...Maar ik wil gewoon nog helemaal wakker zijn bij de laatste...Als ik dit niet doe da ga ik zowiezo wel de double bill doen :)
Niels hoeveel heb jij nu betaalt als ik vragen mag ?


Nou, ik heb de kaarten zelf niet besteld, maar een vriendin vroeg me om de €45 vandaag mee te brengen, dus ik veronderstel 45 :'). Maar ik heb geen Student Card bij Kinepolis (shame), anders betaal je €35 geloof ik. Voor acht films is dat echt wel heel erg oke lijkt me. Ik weet alleen niet zo goed wat er nu allemaal precies incluis is, want ik heb de kaarten zelf niet besteld.

En ik weet wel dat je je moet haasten, want het gaat toch semi-snel :').

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 22, 2011 14:19 

Ik ga naar de 'double bill' (alleen noemen ze het in Emmen gewoon marathon, want daar doen ze de 7 films niet achter elkaar geloof ik). Ik heb zojuist kaarten gereserveerd. Ik heb er nu al zin in haha. Ik denk dat ik wel ga proberen voor de 12e nog 1 t/m 6 te kijken, dus gewoon zelf. Om ze allemaal nog een keer gezien te hebben.

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Villa Zwarts
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 19:26 

Tegen mij is gezegd dat die vijfendertig euro inclusief ontbijt/lunch/diner is. Ik ben de kaartjes nog over wezen zetten toen bleek dat er een tweede zaal over ging en omdat ik ook had gezien dat ze dat veranderd hadden, heb ik het gevraagd.
Ik ga dus naar de marathon, maar ik ben ook aan het regelen dat ik naar Deathly Hallows Part I & II ga, dat is dus die avond. Het zal best heel vermoeiend worden, maar dit is de laatste film.

_________________
"I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!"


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 23, 2011 19:29 

Miss Zwarts schreef:
Tegen mij is gezegd dat die vijfendertig euro inclusief ontbijt/lunch/diner is. Ik ben de kaartjes nog over wezen zetten toen bleek dat er een tweede zaal over ging en omdat ik ook had gezien dat ze dat veranderd hadden, heb ik het gevraagd.
Ik ga dus naar de marathon, maar ik ben ook aan het regelen dat ik naar Deathly Hallows Part I & II ga, dat is dus die avond. Het zal best heel vermoeiend worden, maar dit is de laatste film.


Ja, maar, aan de marathon hangt toch sowieso DH part 1 en part 2 vast? :')

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme