Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 24, 2011 7:54 

Miss Zwarts schreef:
Tegen mij is gezegd dat die vijfendertig euro inclusief ontbijt/lunch/diner is. Ik ben de kaartjes nog over wezen zetten toen bleek dat er een tweede zaal over ging en omdat ik ook had gezien dat ze dat veranderd hadden, heb ik het gevraagd.


Ik snap er niets meer van @@ Mag ik vragen bij welke Pathé jij gaat? Want anders moet ik nog even contact opnemen met de Pathé. Het zou nogal oneerlijk zijn als er bij de ene Pathé wel ontbijt/lunch/diner bij zit en bij een andere niet...

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr jun 24, 2011 11:28 

Ik had ook over de marathon gelezen maar heb toch bewust gekozen met m'n nichtje waarmee ik ga, niet te gaan. xD Aangezien we nogal fans zijn van doorhalen and such, zijn we de avonden daarvoor ook al moe en dan zo lang in de bioscoop zitten gaan we niet redden. xD
In plaats daarvan gaan we thuis alle films tot en met zes kijken en dan 7.1 & 7.2 in de bios =D

@Reflex: jij gaat dus ook naar Emmen? =D Misschien zie ik je nog.


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 24, 2011 13:12 

Ik vind het ook een beetje overkill, ook omdat ik sowieso minder fan van de films ben dan van de boeken. Dan is 26 uur achter elkaar kijken wel heel veel. Ik kijk liever alleen naar Part 2 of naar de laatste twee delen, dat is voor mij lang zat. Daarnaast begin ik die week ook aan een nieuwe baan, dus het is sowieso geen goed idee.

De mensen die van plan zijn te gaan, gaan die ook nog slapen tijdens Ă©Ă©n van de films? Of proberen ze de hele tijd wakker te blijven.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 24, 2011 13:48 

Niinza schreef:
@Reflex: jij gaat dus ook naar Emmen? =D Misschien zie ik je nog.


Jep, wij (mijn zusje, mijn vader en ik dus) gaan ook naar Emmen. :') Dus misschien zie ik je dan wel inderdaad, hoewel het natuurlijk erg druk gaat zijn. xD

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 24, 2011 15:17 

Ik ga in Groningen met een goeie vriendin naar de marathon : D Ik heb net de tickets besteld, en ik ben nu helemaal aan het flippen :') Het zat er al wel bijna helemaal vol, trouwens. Ze hebben in Groningen twee zalen ervoor gereserveerd, en de grote zaal was al vol (afgezien van wat stoelen voorin, verspreid tussen eilandjes van stoelen die al bezet waren haha), dus wij gaan in de tweede, kleinere zaal. Vind ik eigenlijk ook wel heel tof, wat intiemer ofzo. Ik heb er ZO'N ZIN IN!

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Villa Zwarts
BerichtGeplaatst: za jul 02, 2011 19:00 

San Riddle schreef:
Miss Zwarts schreef:
Tegen mij is gezegd dat die vijfendertig euro inclusief ontbijt/lunch/diner is. Ik ben de kaartjes nog over wezen zetten toen bleek dat er een tweede zaal over ging en omdat ik ook had gezien dat ze dat veranderd hadden, heb ik het gevraagd.


Ik snap er niets meer van @@ Mag ik vragen bij welke Pathé jij gaat? Want anders moet ik nog even contact opnemen met de Pathé. Het zou nogal oneerlijk zijn als er bij de ene Pathé wel ontbijt/lunch/diner bij zit en bij een andere niet...


Blijkbaar is er hier ineens ook géén eten bij de prijs... Hebben we een mail van gehad dat je daar ook nog apart voor moet betalen.
Ik ga proberen wakker te blijven, met alle wilskracht die ik heb. En natuurlijk wat cola en Red Bull.

_________________
"I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!"


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 04, 2011 16:22 

Miss Zwarts schreef:
San Riddle schreef:
Miss Zwarts schreef:
Tegen mij is gezegd dat die vijfendertig euro inclusief ontbijt/lunch/diner is. Ik ben de kaartjes nog over wezen zetten toen bleek dat er een tweede zaal over ging en omdat ik ook had gezien dat ze dat veranderd hadden, heb ik het gevraagd.


Ik snap er niets meer van @@ Mag ik vragen bij welke Pathé jij gaat? Want anders moet ik nog even contact opnemen met de Pathé. Het zou nogal oneerlijk zijn als er bij de ene Pathé wel ontbijt/lunch/diner bij zit en bij een andere niet...


Blijkbaar is er hier ineens ook géén eten bij de prijs... Hebben we een mail van gehad dat je daar ook nog apart voor moet betalen.


Okie, dan is het dus bij alle Pathés hetzelfde. Leek mij ook wel zo logisch, maar je weet het nooit, hè. Bedankt voor het doorgeven in ieder geval! (:

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 07, 2011 15:14 

Ik ga met Kirsten/Elleaf naar de 1&2 showing toe. Ik vond de marathon toch wat lang en duur, dus dat hebben we maar niet gedaan. En dit is ook vet ^^ Het is wel een drama met thuiskomen, maar nu hebben we een bios waar ik iets meer dan een uurtje op de trein moet wachten en Kirsten kan gewoon met de auto. Dus dat is helemaal prima, ik heb toch vakantie. Ik neem gewoon wat te lezen mee ofzo en dan overleef ik het wel :D

Yay, excited! Wel bizar dat het de laatste film alweer is..

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 11, 2011 11:03 

Aan iedereen die naar de marathon gaat: ENJOY! Hopelijk hebben jullie genoeg slaap gehad de afgelopen dagen/weken (want bij mij is dat niet het geval - dus ik vrees ervoor xD). En ik vind het een beetje 'rot' dat ik de premiere in 3D 'moet' meemaken, maargoed. We'll see. Ook iedereen die naar de middernachtpremiere of Double Bill gaat of wat dan ook: HAVE FUN!

Vergeet jullie tissues niet @@.

En ik ga overigens met mijn Ravenclaw-tie rondom mijn hals, mijn Neville wand in de hand en mijn 'Harry Potter Film Wizardry'-book onder mijn arm ':). En een kussentje, haha. Oja, en mijn wristband van de premiere, want die is ook gewoon epic om rond je pols te dragen, aha! IK HEB ER ZOVEEL ZIN IN!

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 11, 2011 11:40 

Oh mensen het is nog minder dan 12 uur voordat de marathon begint en a;sidhfg;laiwhef;laksjdf ik kan er niet meer tegen XD Op de een of andere manier ben ik er gewoon zenuwachtig voor.

Ik heb me overigens wel goed voorbereid, geloof ik: ik heb een Deathly Hallows T-shirt voor mezelf gemaakt met het teken heel groot op de voorkant, ik heb m'n nagels in Harry Potter-stijl gelakt, ik heb een rode schminkstift gekocht om een scar op m'n voorhoofd te tekenen, ik heb koekjes gebakken, ik heb Haribo Bico's ingeslagen (closest thing to Red Vines in de Nederlandse supermarkten, lol) en ik heb een flinke voorraad energy drink en tissues aangelegd :') Volgens mij moet dat wel goed komen.

Ik vraag me trouwens af hoeveel ik daadwerkelijk van de laatste film ga meekrijgen, what with the vermoeidheid en de overvloed aan tranen die waarschijnlijk gaat vloeien :') Maar goed dat ik al een afspraak heb staan om 'm nog een keer in de bios te zien.

Op de website van Pathé is trouwens nu ook enige duidelijkheid verschaft over de voorzieningen wat eten betreft op elke locatie, dat kun je hier bekijken.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 11, 2011 15:12 

Nog maar 7,5 uur voor de zaal open gaat :D (ik meende op fb te lezen dat om 23:30 Pathé zijn deuren opent). Ik ga in Groningen, moet nog even wat eten en drinken halen maar waaaah, ik ben hyper! Hier ging het slapen niet helemaal super, maar niks te klagen aangezien ik afgelopen dagen naar het Keltisch Midzomer Festival ging. Heel veel plezier voor alle mede marathongangers en double bill kijkers!!

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 11, 2011 23:08 

Haha, ik ben hier in de bios en ik moet even delen dat het HILARISCH is xD Om 12 uur zouden er polsbandjes uitgedeeld en daar stonden we al een uur van tevoren voor in de rij in de MEGA drukte xD Toen het dan uiteindelijk uitgedeeld werd was echt rennen en duwen niet normaal :') Nathalie en ik stonden vooraan in de rij en mn broertje stond vast boven met de tassen dus nu hebben we wel geweldige plekken =D Het wordt echt epic, we hebben alle drie een shirt aan met een chibi Snape en de tekst 'Five points from Gryffindor for being an insufferable know-it-all xD So excited :D


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 13, 2011 14:07 

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de mensen die de marathon hebben gedaan het hebben ervaren (:

Zelf ben ik dus in Groningen naar de marathon geweest en ik ben echt heel erg te spreken over de hele ervaring. Het is ongetwijfeld Ă©Ă©n van de meest idiote dingen die ik ooit heb gedaan, maar het was echt heel erg gaaf.

Pathé Groningen had over het algemeen de dingen goed voor elkaar, alleen waren er wat te weinig toiletten beschikbaar voor de hoeveelheid mensen die er waren. Maar als je gewoon snel je zaal uit was kon je vrij snel naar de wc (: Groningen had ook een gratis ontbijt (kadetjes met ham of kaas, melk/koffie/thee en een HELE smerige appel) en een gratis high tea, en tegen betaling van 5 euro kon je lunch halen tussen de middag (twee luxe broodjes met o.a. mozarella en pesto enzo) en 's avonds diner (weet niet wat dat was), ook voor 5 euro. De 3D-brilletjes waren gratis en ze deelden nog energy drink uit bij de laatste film :')

Het kijken van de films op zich was een hele ervaring. Misschien was het niet zo slim om om middernacht te starten want ik had echt moeite met de eerste drie films (mijn lichaam zei SLAPEN) - vooral tijdens de derde film heb ik een paar keer m'n ogen dicht gehad. Ik kon niet slapen though :')
Toen de vierde film begon was ik over mijn vermoeidheid heen en ben ik klaarwakker geweest tot het eind. Toen ik eenmaal op bed lag, lag ik ook meteen in coma trouwens, maar goed :') Ik heb even uitgerekend hoe lang ik in totaal wakker ben geweest: 43 uur XD

Ik heb trouwens wel echt een hekel gekregen aan de bioscoopstoeltjes van Pathé - er is gewoon TE WEINIG beenruimte. Ik heb best lange benen en als je dan in een volle bios zit (waardoor je je benen dus niet op de stoel voor je kunt leggen) voor 8 films achter elkaar gaat er vanzelf iets zeer doen :')

Maar goed, al met al vond ik het echt heel erg tof, hoewel het compleet gestoord was. De sfeer was wel helemaal fantastisch in onze zaal - voor zover ik weet geen irritante mensen, we hebben nog gezellig met onze buren gekletst en het was heerlijk om tussen allemaal Harry Potter talk te zitten in de pauzes : D Oh en ik heb Vivian nog gezien en gesproken : D Dat was ook gezellig, zeker omdat ik niet had verwacht HPF'ers te meeten : D

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 13, 2011 14:17 

Pottergirl schreef:
Misschien was het niet zo slim om om middernacht te starten want ik had echt moeite met de eerste drie films (mijn lichaam zei SLAPEN) - vooral tijdens de derde film heb ik een paar keer m'n ogen dicht gehad. Ik kon niet slapen though :')


DIT ZO HARD, haha! Ik geef eerlijk toe, tijdens de eerste drie films heb ik voor 90% geslapen. Ik heb serieus echt altijd maar het begin en het einde van de film gekeken ofzo. Op zich vond ik het ook niet zooooo erg, want die films ken je ondertussen al vanbuiten, en ik dacht gewoon de hele tijd 'ah, slaap nu maar een beetje Niels, zolang je maar klaarwakker bent voor part 2'. Uiteindelijk is het nog aardig gelukt, want ook bij mij ging het dan vanaf GoF wel stukken beter. Ik ben vanaf dan maar Ă©Ă©n keer echt nog ingedommeld tijdens de Ministery-scenes uit DH part 1, maar that's it :'). En aah, Trafalgar Square zat best nog wel een beetje in mijn lijf, dus ik heb een (lame) excuus ofzo.

Verder was het bij ons, in de Kinepolis in Brussel, best wel goed geregeld. Of nuja. Het was allemaal niet zo speciaal ofzo. We kregen wel bij het binnen een goodie bag met wat dingetjes (waaronder een pokke-irritant hand-klapper-dingetje - ik dacht serieus dat ik iedereen die er mee klapte eigenhandig de nek zou omdraaien) en na elke film kregen we ook nog wat (tijdens de pauzes dus - met uitzondering van de laatste twee pauzes). Het hipste is wel dat we allemaal ook een big sized poster hebben meekregen (ook al waren ze zo lame van die tijdens de vierde pauze te geven ofzo, dus toen moest iedereen die zowat aan zijn voeten leggen - handig was het niet, maargoed). Wel hip dus.

En het publiek bij ons was wel oke. Ik herkende enkele mensen die ik ook in Antwerpen (met Jason Isaacs en Evanna Lynch) had gezien en die ook in London waren, dat was leuk! Alleen zaten naast ons wel zo'n irritant-type-mensen die echt gewoon alles meemompelden. Zo'n mensen van 'ik kan de hele film meezeggen, dus dat ga ik doen ook'. >.> Maargoed, na dat een vriend van me vriendelijk er iets op gezegd had, zijn ze daar gelukkig mee gestopt. En ik was ook wel blij dat het fangirlen tijdens de films tot een minimum beperkt bleef - want ik had geen zin in duizenden 'whoeei's' en 'yaaaay' ofzo. Dat hadden we alleen maar aan het begin/einde van elke film, dus dat was wel oke.

En ik had overigens wel genoeg beenruimte, de Kinepolis in Brussel is echt ruim xD. Of in ieder geval de gangen daar.

Maargoed, het was dus zeker wel leuk :'). Er waren ook aardig wat mensen die zich verkleed hadden. Al waren er - tot mijn verbazing - maar weinig die een wand hadden. Er waren ook echt heel veel mensen die mijn wand eens wilden vastnemen en vroegen waar ik 'm vandaan had. In de zin van 'oh, kunnen we die hier krijgen? Ik wil er ook Ă©Ă©ntje!'. Maar toen zei ik altijd heel erg fierce 'uhm, hij komt uit London' en toen waren mensen een beetje triester haha. Maar oke. Hoewel ik dus best wel wat heb afgeslapen (bij de eerste drie films) vond ik het de moeite en het maakte part 2 kijken zeker wel nog een tikkeltje bijzonderder denk ik.

Butwouldntdoitagainrealsoon

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 13, 2011 14:34 

Ik ben enkel voor the double bill gegaan bij mijn plaatselijke Pathé bioscoop. En ik ben toch wel blij daarvoor gekozen te hebben. Al vond ik dat ook al een lange zit worden op het eind. Uiteraard was de marathon een unieke kans om zoiets in de bios mee te maken. Toch zal ik later, zodra de gehele reeks op Bluray bijv. is uitgebracht thuis zelf een keer een marathon houden. Kun je comfortabeler zitten, pauzeren wanneer je wil en dus zolang erover doen als je zelf wilt.

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme