Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za jul 23, 2011 13:27 

Dat klopt idd dat ie hem gelijk zou aanvallen, maar omdat harry het over de toverstok had wilde hij dat vast eerst horen.
En idd tijdens de vlucht hadden ze elkaar los kunnen laten, zal wel iets zijn geweest dat dat niet kan, want ze knalden ook wel een aantal keer tegen muren op. Maar ook al zag het er spannend en leuk uit ernaast ook wel stom. Voldie zat op een gegeven moment te grijnzen of was dat omdat ie het leuk vond? En t leek ook of ze elkaar's gezichten eraf wilden halen.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At the Triwizard Tournament
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 15:38 

Ik vond de epiloog echt vreselijk. Kom op, hoe kun je nou dezelfde acteurs gebruiken voor "19 years later"? Hermione & Ginny waren gewoon bespottelijk, het haar een beetje anders doen laat ze echt niet ouder lijken. Ron was nog wel redelijk en Draco ook, met zn vieze baardje. Ik had het idee dat ze alleen hun best hadden gedaan op Harry, die er wel wat rimpeliger uitzag enzo.

_________________
    We're only young and naive


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 21:26 

Ik vond de epiloog juist geweldig. In het boek vond ik het verschrikkelijk, in de film was ik aangenaam verrast. Juist doordat ze dezelfde acteurs gebruikten. Juist door het feit dat je heel die film daar gespannen hebt zitten kijken (en niet alleen die film, maar als je je realiseert dat alles na al die tijd is afgelopen) en dan komt er zo'n luchtige, absurde scene waar je even alles bij kunt weglachen.

Ik weet zo even geen slechte scene uit part 2, ja die kus vond ik ook stom, maar ik vond het erger in part 1 toen Harry & Hermione naakt uit die horcrux kwamen en klef bezig waren met elkaar. Mega wtf-moment. Ook toen ze samen gingen dansen. xD Maar goed, dat is part 1.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme