Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 10, 2011 21:55 

Als je DH2 net gezien hebt, zal je zeker een favoriete scene hebben. Is het de dood van Bella, van Fred, van Lupin, van Voldemort? Is het de scene in Gringotts, in Diagon Alley, de scene met Aberforth of de epiloog?

En van de andere films, wat is daar je favoriete scene van? Of misschien wel je favoriete scene van alle films!


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: District 4

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 13, 2011 21:37 

Wat mij echt heel erg is bijgebleven qua scene is de scene waar Snape(In de hersenpan) het huis van de Potters binnen loopt en dan Lily dood ziet en haar in zijn armen neemt en heel hard huilt O_O Omg<3 En ook als hij zegt 'You have your mother's eyes" T_T(En dat was waar ik begon te huilen haha)

Ik vond King's Cross erg mooi gedaan, best wel hoe ik het me had voorgesteld dus die past er ook zeker heel erg thuis in het rijtje van favo scenes.

Eigenlijk zou ik het zo verder niet weten, ik moet hem echt nog een keer zien. Wat ik erg mooi gedaan vond was toen Harry, Ron en Hermione vanuit de tunnel naar de room of requirement gingen, wauw, de muziekkeuze. Wow.

_________________
BONES <3


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: vr jul 15, 2011 8:36 

Hoewel er dingen zijn veranderd, ga ik er hier niet op door praten.

-Sneep z'n herinneringen hoewel het snel en kort was, was het prachtig en subliem om te zien. Zoveel emotie en gevoelens die als een razende voorbij komen, een Sneep die zo anders was dan ik ken in uitdrukkingen.
Het moment van Lilly in z'n armen en de Hinde waren zo mooi, je voelde echt mee.
-De scene met de Grijze dame prachtig uitgewerkt al misten er wat, het is een indrukwekkend moment met een krachtig acteerwerk. En tegelijk was het sierlijk en gracius.
-Ik kan niet helemaal slecht denken over het eind gevecht:
Bellatrix en Molly scene een sterk staaltje was het, hun gezichten zeiden boekdelen!! En harry en Voldie hadden even een mooi moment.
-Marcel kan ik niet weglaten zijn acties spreken voor zich, echt geweldig!
-Hermelien & Bellatrix transformatie een uitstekende acteer presentatie, die je maar zelden ziet.
-Ron & hermelien kus, het was anders maar wel een mooi goed moment. Het was wel grappig en schattig om te zien.
-De scene met het Magische schild was schitterend, net als Anderling die in haar nopjes was.

Kan nog wat vergeten.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 16, 2011 11:45 

Vier favoriete scenes op een rijtje:

  • Het moment dat McGonagall start met 'het beschermen van de school'. Ik vind die hele scene echt episch. Het geeft zo'n 'omg yeah!'-groepsgevoel en de muziek is daar echt heel mooi, waardoor die hele scene echt zo'n EPIC-gehalte krijgt. Ook het feit dat mensen als Slughorn en Molly helpen bij het beschermen en alles, ja, ik vind die scene echt, ook na een derde keer weer, steeds kippenvel. Heel erg geslaagd. En Maggie Smith was awesome!
  • Snape's dood/A Prince's Tale. Lijkt me obvious. Alan Rickman, hands down.
  • NOT MY DAUGHTER YOU BITCH. Omdat die het boek heel awesome was en ik heel blij was met hoe Julie Walters het zei en dat het er uberhaupt in zat. Ook al was het snel en was ik niet tevreden met hoe Bellatrix in stukjes spatte.
  • En Helena als Hermione + die hele draakscene vond ik ook echt fantastisch.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za jul 16, 2011 14:06 

- Hermione als Bellatrix XD Cracked me up, Hermione die continue netjes en beleefd blijft, terwijl ze eigenlijk keihard moet zijn. XD
- De Voorbereiding op te strijd <3 Sowieso de opmerking van McGonagall "I always wanted to used that spell!" maar ook gewoon die hele dreigende sfeer.
- Snape's dood/levensverhaal. Gosh, cried my eyes out D:
- De Malfoy's die van de strijd weglopen en Narcissa die Draco's hand vast houdt. <3 Dat was zo lief! Ik had liever eigenlijk ze heel akward in de Great Hall willen zien zitten, maar dit was een hele goede vervanging <3
- Pretty much elke scene met Neville XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 16, 2011 19:01 

Mijn favoriete stukje in de film is denk ik wanneer McGonagall voor Harry gaat staan en vervolgens met Snape duelleert. Dat was zoooo vet! De scene die daarna kwam, met het beschermen van de school, was bijna net zo cool. En The Prince's Tale was erg goed gedaan en geweldig spel van Alan Rickman, zoals altijd. Dus dat is ook een favorietje.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Once upon a time.
BerichtGeplaatst: zo jul 17, 2011 20:23 

Alle scènes met Snape erin, omdat hij mijn favo is en Alan Rickman is een geniale acteur. Hoe hij 'always..' zegt en vervolgens met een dode Lily in zijn armen zit te huilen. Ik huilde bijna meer :')

_________________
"The Dark Lord does not complain that I stayed, so I do not see why you do."


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2011 23:46 

- mijn favoriete scene was tussen Anderling en Sneep, hoewel het helemaal niet in het boek voorkomt vond ik die scene zo ongelofelijk goed!!
- en daarna natuurlijk dat Anderling zei; ik heb die spreuk altijd willen gebruiken, was echt even een lachmomentje met die verrukte uitdrukking op haar gezicht :P
- verder vond ik de herinneringen van Sneep ook wel goed maar ik miste de ontbrekende stukjes die wel in het boek staan (daar zullen we nu niet verder op in gaan maar ik denk dat veel het met me eens zullen zijn dat het op zich een geslaagde film is als je hem los van het boek ziet maar dat er eigenlijk geen sikkepit van klopte - in vergelijking met het boek)

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: di jul 19, 2011 9:45 

1 scene staat me heel erg bij. Ik zat helemaal te squeeeën toen Harry Draco redde en hij achterop de bezem zat. Het was een héél kort stukje maar wel (voor mij als slasher) geweldig :D

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: wo jul 20, 2011 21:05 

Als ik over mijn favo scene praat, dan praat ik over " the best scene of All Time" Die hele scene van begin tot eind was gewoon perfect. Niks ontbrak. En dat was The prince's tale. Vanaf het moment dat harry de tranen van Sneep in de hersenpan doet en erin duikt...totdat hij de herineringen gezien heeft is perfect. DE muziekkeuze, De casting, de herineringen zelf, de teksten die gezegd werden, Etc. Alles was perfect.

Maar de scene die ik ook briljant vond was de scene vanaf dat harry het verlaten Zweinstein uitloopt. totdat hij de steen van wederkeer laten vallen in het gras. Inderdaad de scene van de steen van wederkeer, vond ik ook heel mooi gemaakt. De teksten die gezegd werden waren mooier dan in het boek. En ook de muziek vond ik heel mooi. Alleen Het enige zwakke punt vond ik dat harry een beetje te weinig aandacht voor zijn vader had.


 Profiel  

Unspeakable

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Team Mystic

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 22, 2011 16:54 

Ik heb m net voor de tweede keer gezien, en er zijn 2 scenes die ik het beste vind;

1. Scene met de draak. Daar kreeg ik echt het gevoel van het boek bij. Het is echt perfect uitgevoerd en ik kreeg n krop in mn keel toen de draak buiten kwam. <3

2. Scene met de fiendfyre. Ook precies als in het boek en het zag er supergaaf uit, èn het was heel spannend.

_________________
    Hohoho~


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 22, 2011 17:42 

Ik vind de herrinering van Sneep leuk. Hoe je lilly ziet en dan de patronus. Er wordt zoveel duidelijk over hoe het nu eigenlijk zit met Sneep. Of hij nu voor Voldemort of voor de Perkamentus (de orde) werkt.

Ik moet ook toegeven dat de scene waarin Vilder de grote zaal binnen komt gelopen en roept: students out bed, students out bed!, echt zalig is. Ik kwam niet bij van het lachen.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: vr jul 22, 2011 18:55 

Ja dat met Vilder was lachen, je zag m al bijna niet meer in de films hij werd meer als een opvuller gebruikt. Zoals op t einde gaat ie met de bezem de rommel schoonmaken wat niks uithaalt. :P

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York
BerichtGeplaatst: vr jul 22, 2011 20:07 

Ik vind het vreemd om het mijn 'favoriete' scène te noemen, omdat je hem niet leuk kan noemen, maar ik vond Sneep's herinneringen zo ontzettend goed gedaan. Ik heb de hele tijd gejankt :p. Ik was bang dat de emoties niet goed overgebracht konden worden, maar ik kon niet klagen.

Ik vond het ook leuk dat ze toch nog wat comic relief erin hebben gedaan. Wat kleine, grappige scènes om de spanning te doorbreken. Maar dat heeft eigenlijk niks meer met een favoriete scène te maken :p.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Best
BerichtGeplaatst: vr jul 22, 2011 20:55 

Ik vond het ook supergrappig dat die kobold in Goudgrijp vreemd vrolijk ging doen toen Harry & Ron de imperiusvloek gebruikten en ze het niet genoeg meenden... Hij leek wel stoned! Ik lag echt in een deuk toen ik dat gezicht zag... Ook erg mooi toen hij werd verbrand door die draak. Erg leuk toegevoegd!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme