Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: za jul 23, 2011 11:45 

Hmm moeilijk... Stiekem de hele film wel.

Het grappigste vond ik denk ik met Hermelien als Bellatrix en Ron met lange haren in Goudgrijp hihi. Dat was wel geniaal gedaan :P

Ik vond de scene met de Hersenpan onwijs mooi, zeker Sneep met een dode Lily in zijn armen. Moest ik wel een traantje wegpinken...

En verder denk ik de scene dat Harry 'dood' in Hagrids armen ligt, en Marcel dat zwaard tevoorschijn tovert en dat Harry uit Hagrids armen rolt en wegrent. Oeeehhhh dat vond ik zo spannend, mijn hart ging echt tekéér!


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow
BerichtGeplaatst: ma jul 25, 2011 9:39 

ik had twee HUGE kippenvel momenten. wel meer, maar twee héle erge. de eerste was toen harry, ron en hermelien door de tunnel naar zweinstein liepen en toen kwam de muziek eronder en ging iedereen klappen. OMG. :love: en daarna dat anderling ging duelleren met sneep en toen schreeuwde ze heel hard COWARD en deed ze alle lichten/kandelaars/dingen aan. :love: x 2

én zoals al tig keer genoemd is; de scène waarin hermelien de wisseldrank neemt en bellatrix wordt. subliem geacteerd door bonham carter. écht wouw, vooral het ontzettend droge 'goodmorning'. maar dan ben ik niet objectief omdat IK WAANZINNIG VAN BELLATRIX/HELENA HOUD. :love: :love: :love:

_________________
    becausegryffindors
      RAWRS better.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme