Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 14, 2011 10:28 

Ik vond het epiloog verschrikkelijk in het boek. Ik sla het ook altijd over als ik het boek lees. Ik vond het in de film minder zoetsappig dan in het boek eigenlijk. Ergens vond ik het wel mooi dat ze in de film zo eindigden. Voornamelijk omdat ze het op dezelfde manier gedaan hebben dan in de eerste film. Het was een beetje The Lion King The Circle Of Life. Het eindigt in de film hoe het ook begon. Ik vond dat in de film beter overkomen dan in het boek. Dan vind ik de epiloog namelijk heel random en zoetsappig. Ik vond het nu wel meevallen. Ik vond het dus wel meevallen in de film. Ik ben blij dat ze het er wel in gedaan hebben. Ook vond ik het knap hoe ze iedereen "oud" gekregen hebben. Dat zag er mooi uit.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 14, 2011 10:37 

Harry, Ron & Hermione schreef:
Wat ik dan weer apart vond is dat ze niks lieten terug komen over Neville en "I can't give a professor love!" Die had ik er graag in willen terug zien komen. Daarnaast is het jammer dat de opmerking van James ontbreekt met and guess what he's doing? Snogging Victiore! Kleine dingetjes die de epiloog nog enigzins leuk maakten in het boek. Door dat eruit te laten was de epiloog in de film een slap aftreksel van een slap aftreksel genaamd epiloog in 't boek.
Agreed. Ik miste dat allemaal ook in de epiloog. Ik haat de epiloog in het boek al en doordat ze deze stukjes er in de film hebben uitgelaten baalde ik ook al. Dit maakte het juist.. leuker. Dat je weet dat Neville professor is geworden en wie het kind van Remus en Tonks nou is. (Teddy <3)
Ik vond het op zich wel leuk hoe ze iedereen oud hadden gemaakt. Ginny en Ron waren ook best goed 'gelukt' xD Harry en Hermione leken nog gewoon ... jong. En Draco zag er een beetje eng uit... xD Maar ze hadden het op zich wel goed gedaan.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: do jul 14, 2011 19:23 

De epiloog..... wat kan ik daar over zeggen het zuigt zo ontzettend nog erger dan het boek, echt nauwelijks toevoeging. Niks geen oude vrienden zien, geen harry en Draco woordje, zelfs geen enkele naam van kids behalve die van harry. :?: xP

Ginny zag er als enige idd redelijk volwassener uit.
En Ron was nog lachen met z'n buikje.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 14, 2011 20:14 

Ben ik nu echt de enige die de epiloog wél leuk vind? I loved it, in het boek en in de film. Ik vond het heel leuk om te zien hoe ze de cast ouder hebben gemaakt, vooral Draco en Ron (met z'n buikje, haha). Bij ons in de zaal moesten mensen ook lachen, maar meer omdat iedereen er opeens oud uitzag. :') En ik vond Harry's gesprek met Albus echt zo schattig. Leuk dat ze dat er helemaal in hadden gestopt. (En ja, ik moet toegeven dat Albus Severus niet de meest fortuinlijke naam is, maar ik kan het Harry/Jo wel vergeven.)

Ik miste eigenlijk alleen Ron's, "It's me, I'm really famous", omdat ik dat zo grappig vond ik het boek. Maar zonder vond ik het nog steeds heel mooi, vooral met de soundtrack en de trein.

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 16, 2011 11:51 

Changetje schreef:
En ik vond Harry's gesprek met Albus echt zo schattig. Leuk dat ze dat er helemaal in hadden gestopt.


Dat dus.

Verder had het inderdaad wel fijn geweest als bijv. Teddy inderdaad ook hadden gezien en dat bepaalde opmerkingen erin waren geleven - daar ben ik het ook weer mee eens. En als laatste wil ik nog zeggen dat ik het lettertype van '19 years later' totally random en niet passend en gewoon lelijk vond. Call that mierenneukerij.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za jul 16, 2011 13:58 

De epiloog was extreem Cheesy, dus eigenlijk heel goed verfilmd. Toch eigenlijk ook weer niet want de 2 stukje die voor mij de epiloog nog een beetje leuk maakte (Teddy/Victoire en "giving a Professor love") zaten d'r niet in. Ook miste ik een beetje de tollerantie tussen Harry en Draco, die in dat stukje even naar voren komt.

Oh, en ik vond een aantal acteurs (Met name Emma en Rupert) totaal niet als 30-ers overkomen. XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 16, 2011 18:40 

Ik vond een fijn graphicje/gifje. Zomaar.

    Afbeelding

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 16, 2011 18:58 

onze hele bioscoopzaal lag dubbel bij het zien van Draco met z'n weirde sikje. xDDD Dat zag er echt niet uit. Sowieso sloeg de hele laatste scene nergens op. Iedereen zag er hetzelfde uit en het was totaal niet overtuigend. Wel is het bijna op de letter verfilmd met hoe het in het boek staat, dus dat kan ik wel waarderen. Eigenlijk vond ik het sowieso wel leuk dat die hele scene erin zat. Ik vond hem namelijk hilarisch en hoewel dat misschien niet de bedoeling was, voegde het op die manier toch nog wat toe voor mij. Een komische noot om mee af te sluiten, waarom niet? Ik weet ook niet waar ze anders mee hadden moeten eindigen, dus ik snap het wel.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Hall of Prophecy
BerichtGeplaatst: ma jul 18, 2011 20:12 

Die epiloog is echt een aanfluiting. Dat kan tegenwoordig echt niet meer :lol:.
Waarom doen ze niet beter hun best om die acteurs er ouder te laten uitzien. CGI heeft veel nadelen maar in deze scene zou het wat mij betreft flink wat toevoegen. Die Ginny ziet er gewoon jonger uit. Harry heeft een half volgroeid baartje en Hermoine ziet er gewoon uit alsof ze de kleren van haar moeder gejat heeft. Dat buikje van Ron kunnen ze wel maken met de computer maar een paar rimpels niet :(. Ik denk dat de makers beter naar the curious case of Benjamin Button hadden moeten kijken. Ik heb ook nauwelijks wat inhoudelijks meegekregen want het leidde gewoon te erg af :D.

_________________
"Draco Dormiens Nunquam Titillandus"
Never Tickle a Sleeping Dragon


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: di jul 19, 2011 16:17 

Ik moest dus ook lachen. Kon er weinig aan doen. Het was gewoon geen gezicht.
En dan Draco ... omg wat erg. En lachte Draco nou vriendelijk naar Harry? :s

Ze hadden het net zo goed kunnen weglaten. Zowel als in de film als in het boek.

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: di jul 19, 2011 16:26 

Hij lachte idd, terwijl in het boek toch een zinnetje wordt gezegd.
Kun je idd beter weglaten, want we weten niet eens hoe het komt dat het nou goed is tussen die 2. Na jaren lang haten etc..

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Azkaban
BerichtGeplaatst: di jul 19, 2011 16:44 

Ik had hier wel meer van verwacht. Zoveel weet ik er niet meer van (Mijn geheugen laat me weer eens in de steek @@) maar ik weet nog dat ik na de film dit zei: "De laatste scene was direct de slechtste!"

Ik kon er ook niet echt aan uit wie nu wie was, en dat vond ik wel een beetje ***. Maarja, het kon ook zijn dat ik het zo slecht vond omdat ik wist dat het gedaan was, en het enige op wat we nog kunnen wachten is Pottermore. :')

_________________
Nobody is perfect. Are you nobody?


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo jul 20, 2011 11:39 

Tsja.. het epiloog.. wat moet ik nog zeggen over het epiloog :P
In het boek had ik al zoiets van 'wat is dit nou weer?'. Ik vond het erg afgeraffeld overkomen, zo van: 'het boek moet goed eindigen maar ik heb geen inspiratie meer'.
Dus ja ik had er in de film ook weinig van verwacht. Moest ook heel erg lachen toen ik zag hoe ze een poging hebben gedaan om iedereen 30 te laten lijken, want net als iedereen vond ook ik het geen gezicht, maar ik vond het wel leuk dat ze gewoon dezelfde acteurs zijn blijven gebruiken. Ik had het namelijk heel gek gevonden als ineens een andere acteur Harry of Draco had gespeeld.
En zoals al eerder gezegd miste ik ook wel de grappige stukjes over het autorijden en de groetjes doen aan een proffessor enz.

_________________
"It’s the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more."


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: wo jul 20, 2011 20:42 

Ik vind het jammer dat de meesten hier de epiloog niet geslaagd vonden. Want zowel in het boek als in de film, is het een fantastische scene. Ik vind het gesprek tussen Harry en Albus Severus heel mooi. Maar de kinderen in de Epiloog zijn ook goed gecast, (behalve Lily dan misschien, ik vind dat die meer op Ginny of op haar oma Lily moet lijken). Ik kan deze scene nog heel vaak opnieuw kijken!


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: do jul 21, 2011 16:43 

Volgens mijn broer was dat meisje dezelfde actrice als de jonge lilly. Als dat zo is, lijkt ze dus wél op oma lilly. Ik heb geen idee of het zo is want ik ben heel slecht in dat soort dingen.

Ik blijf bij mijn mening. Het had niet gehoeven. Iig niet op deze manier.

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme