Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

The Grey Lady

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 21, 2011 17:57 

Defida schreef:
Tsja.. het epiloog.. wat moet ik nog zeggen over het epiloog :P
In het boek had ik al zoiets van 'wat is dit nou weer?'. Ik vond het erg afgeraffeld overkomen, zo van: 'het boek moet goed eindigen maar ik heb geen inspiratie meer'.

Het epiloog is het eerste wat JKRowling geschreven heeft. Het is dus niet iets wat ze later erbij heeft bedacht. Voor zover ik weet is het epiloog het eerst geschreven hoofdstuk van de Harry Potter serie.

@Helen Maar ja als ze het epiloog weg hadden gelaten dan hadden vast en zeker ook wel mensen geklaagd. Ik vind het wel goed dat ze ook daadwerkelijk het hele boek verfilmd hebben. Ik zou het raar gevonden hebben als ze het epiloog niet verfilmd zou hebben. Hoe verschrikkelijk het epiloog ook mag zijn, het hoort wel bij het boek.

_________________
'You want the facts, try The Quibbler.'
- Ted Tonks


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Burrow
BerichtGeplaatst: do jul 21, 2011 20:49 

Eva schreef:
@Helen Maar ja als ze het epiloog weg hadden gelaten dan hadden vast en zeker ook wel mensen geklaagd. Ik vind het wel goed dat ze ook daadwerkelijk het hele boek verfilmd hebben. Ik zou het raar gevonden hebben als ze het epiloog niet verfilmd zou hebben. Hoe verschrikkelijk het epiloog ook mag zijn, het hoort wel bij het boek.

Ben ik het mee eens maar had er dan wat meer aandacht aan besteed.
In het boek bedoel ik.

In de film hadden ze het ook wat uitgebreider kunnen doen. Het was te kort.

_________________
G R Y F F I N D O R

    Gryffindor Rule # 1: Be a hero


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 22, 2011 18:23 

Helen schreef:
Volgens mijn broer was dat meisje dezelfde actrice als de jonge lilly. Als dat zo is, lijkt ze dus wél op oma lilly. Ik heb geen idee of het zo is want ik ben heel slecht in dat soort dingen.


Volgens mij was dit inderdaad dezelfde actrice. Het viel mij ook op en ik heb het in dit board ook al ergens geschreven. Maar volgens Imdb zijn het niet dezelfde...

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Best
BerichtGeplaatst: vr jul 22, 2011 18:47 

Helen schreef:
Eva schreef:
@Helen Maar ja als ze het epiloog weg hadden gelaten dan hadden vast en zeker ook wel mensen geklaagd. Ik vind het wel goed dat ze ook daadwerkelijk het hele boek verfilmd hebben. Ik zou het raar gevonden hebben als ze het epiloog niet verfilmd zou hebben. Hoe verschrikkelijk het epiloog ook mag zijn, het hoort wel bij het boek.

Ben ik het mee eens maar had er dan wat meer aandacht aan besteed.
In het boek bedoel ik.

In de film hadden ze het ook wat uitgebreider kunnen doen. Het was te kort.


Ik vond het op zich niet te kort... Alleen was het jammer dat er niet echt duidelijk werd waarom Harry met zijn zoon praatte over de indelingsceremonie. Daarvoor hadden ze eigenlijk de pesterijen van de broers ook moeten verfilmen! Vond de epiloog verder neit heel slecht. De muziek en de vrolijkheid. Het deed me denken aan de eerste 3 films en die 3 vond ik de beste!


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 26, 2011 17:00 

Ik vind het echt een verschrikkelijk belachelijke scene. In het boek vond ik het zo snel geschreven. Precies alsof ze er zo snel mogelijk vanaf wilde. In de film vind ik het verschrikkelijk lachwekkend hoe de personages zijn gemaakt. Ze lijken in mij ogen totaal niet ouder. Als ik het mij goed herriner vind ik alleen Hermelien redelijk geslaagd.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme