Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 21, 2011 19:17 

Ik zag al een topic over de beste acteur, dus besloot ik ook een topic te maken over de slechtste acteur.

Wie vind jij de slechtste acteur? En waarom, speelt hij/zij zijn rol niet zoals het hoort, of acteert hij/zij gewoon slecht?


Ikzelf vind Daniel Radcliffe de slechtste van alle heel goeie acteurs.
Hij speelt zijn rol wel zoals Harry is, maar op sommige momenten in de film, vind ik hem gewoon helemaal niet overtuigend.
Zoals in Hp3, waar hij dan weent omdat hij zijn ontdekt dat Sirius zijn peetvader is, vind ik persoonlijk helemaal niet overtuigend.
En er zijn nog wel van die momenten dat ik dat vind.

Wat vind jij?

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


Laatst bijgewerkt door badeendjex5 op ma aug 22, 2011 15:52, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 21, 2011 20:15 

Ik vind Radcliff niet slecht. Ik weet eigenlijk niet wie de slechtste acteur is. Op het eerste moment lijken ze allemaal wel goed. Ik vind het moeilijk zeggen wie slecht is.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo aug 21, 2011 20:28 

Pfoe. De slechtste acteur. Dat vind ik een lastige. Ik denk dat ik zelf voor Bonnie Wright ga. Misschien dat het ook door haar personage komt, maar ik vind haar gewoon lichtelijk inhoudsloos. Ze brengt haar karakter niet met veel overtuiging en je ziet eigenlijk nooit een echte emotie bij haar. Verder hebben ze eigenlijk gewoon geweldig goede acteurs gecast! Echt geen fouten gemaakt eigenlijk. :P

_________________
It does not do to dwell on dreams and forget to live, remember that.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: wo sep 07, 2011 10:55 

Ik denk niet dat er een bepaalde slechte acteur is in de Harry Potter reeks. Kijk, je hebt in elk boek of elke serie die er maar is altijd wel 1 of meer karakters waar je een afschuwelijke hekel aan hebt. En die acteurs en actrices moeten dat zo spelen. Ik vind dus dat elke acteur of actrice in potter goed gecast is!


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow
BerichtGeplaatst: wo sep 07, 2011 21:31 

hmm, deze vind ik lastig. ik zeg Michael Gambon, ik vind het geen slechte acteur, verre van dat. maarrrr, hij is gewoon níet Dumbledore.

misschien komt het omdat Richard Harris natuurlijk op en top puur was, volgens mij hielden bijna alle potterfans van hem. hij wás dumbledore. zijn rust, kalmte, stem, intonatie, mimiek, uitstraling.. alles. hij had ook altijd die hele waas om hem heen, de schijn dat wat er ook gebeurd, alles komt goed als hij er is. zoals in de boeken, de oppermachtige tovenaar. whie, ik klink obsessed maar ik vond Richard Harris echt dé Dumbledore, tot in perfectie (iets dat ik verder alleen met Bellatrix, Sneep en Anderling had).

nouja, deze video drukt wel uit wat ik ook bedoel;


_________________
    becausegryffindors
      RAWRS better.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 08, 2011 12:33 

Ik ga mee met de mening van JamesPotter. Michael Gambon vind ik echt een hele irritante acteur. Ook in andere films kan ik hem niet waarderen. En ik ben iook gewoon een die hard Richard Harris=Dumbledore-fan, maar ik vind zijn stemgeluid irritant en zijn hoofd en bewegingen nog irritanter. Een deel ligt natuurlijk ook aan het script, maar ik heb ook helemaal niet het idee dat Gambon de rol apprecieert. Maar goed, ik ken de man verder niet :') Dus ik zal daar niet teveel over zeggen. Maar hij is gewoon een acteur die ik niet leuk vind.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme