Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: do okt 04, 2012 18:53 

Zoals jullie ongetwijfeld zullen weten is acteur Richard Harris, die Dumbledore speelde helaas alweer bijna tien jaar geleden overleden. op 25 oktober 2002 overleed hij aan de ziekte van hodgkin op 72 jarige leeftijd. Nu is het dus bijna 10 jaar geleden dat hij overleed, hij werd na mijn mening toch wel een gemis, omdat voor mij hij de perfecte Dumbledore was. Respect voor Michale Gambon die het goed deed op zijn manier, maar Richard - Voor veel lezers waaronder ik leek Richard gewoon op dat beeld wat wij van Dumbledore hadden vanuit de boeken.

Nou leek hjet mij leuk, aangezien het over zo'n twee weken 25 oktober is, en het dus tien jaar geleden is, om onze favo scenes of hoogtepunten of misschien dieptepunten te vertellen? en waarom je hem misschien beter of minder vind dan Michael.

Zelf vond ik het erg jammer toen hij overleed, als kind besef je dat niet maar later is het inderdaad best triest. Hij zal altijd mijn Dumbledore blijven. Ik heb
iig een paar leuke maar ook gewwon wat dingen van/over Richard Harris:

- bijvoorbeeld hij zei tegen Nick Dudman van the crew, special Effects, dat het knap was dat ze dieren zo goed nder controle hadden voor een film. Hij dacht dus dat Fawks the phoenix echt was.
- Zijn kleindochter hem over heeft gehaald om Dumbledore te spelen anders zou ze hem nooit meer willen zien. Uiteindelijk ging hij dus maar akkoord.
- Acteur Jared Harris is zijn zoon.
- Mijn favo scene van hem is nog altijd de scene in twee waarin hij deze prachtige quote verteld. Het klopt precies! " It Is Not Our Abilities That Show Who We Truly Are, It Is Our Choices"
- Hij heeft ook gezongen, waaronder het gecoverde nummer van Elvis Pressly; My Boy.
-Hij heeft verklaard dat Albus Dumbledore de moeilijkste rol was die ooit gespeeld heeft.
- Toen hij in het ziekenhuis lag kwam Chris Columbus langs. De dokters ""He's gonna be better, he's gonna be fine" Maar volgens Chris was er gewoon zo'n gevoel dat hij niet beter werd omdat hij heel ziek en zwak was op dat moment. En het laatste wat Richard tegen hem zei was" Don't you ever think of replacing me" en Chris zei " Don't worry! How could we ever replace you" en hij overleed twee weken later. ( Heartbreaking conversation!)

Anyway, ik ben benieuwd wat jouw herinneringen en jouw gedachten zijn over Richard Harris.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme