Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do okt 10, 2013 16:04 

Ik vind het denk ik leuker dat hij ontploft want dan licht er niet zo'n lijk op de grond.
Dus ik vind het in de film beter.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do okt 10, 2013 16:23 

Ik vind het argument van Jalf erg goed bedacht en ik ben het er ook helemaal mee eens! Nou vond ik het in boek ook wel vreemd dat ze hem ook een rustplek gaven.

@LindaWeasley ik vond dat stukje ook erg leuk dat gevecht tussen Beatrix en Molly.

_________________
Griffoendor!


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr mei 02, 2014 22:33 

Jalf schreef:
Ik vond de filmversie om eerlijk te zijn niet zo denderend. Waarom? In het boek (en eigenlijk ook in de film) wordt steeds de nadruk gelegd op het feit dat Voldemort zichzelf niet al gewone sterveling ziet. Door het maken van Horcruxes denkt hij een loophole te hebben gevonden tegen het feit dat uiteindelijk gewoon iedereen doodgaat. Dan is het juist heel interessant om te zien dat iemand als Voldemort uiteindelijk ook als een gewone sterveling sterft en een lichaam achterlaat.

Daarom vond ik het in stukjes uit elkaar vallen van Voldemort zo zonde. Het zag er heel mooi uit, maar het was naar mijn mening sterker geweest als zowel hij als Bellatrix gewoon een lichaam achter hadden gelaten. (En technisch gezien hoefden ze dan niet eens begraven te worden. Ze hadden de lichamen ook gewoon kunnen verbranden.)


Heel goed over na gedacht! Ik vind dat je gelijk hebt dat hij een gewone sterfeling is, maar aan de andere kant, als ik erover nadenk, kun je Voldemort moeilijk menselijk noemen, voor mij betsaat hij gewoon uit pure haat (muahahah)
en is hij geen lichaam waard. Maarja, wat jij zegt snap ik ook.

_________________
“Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
“It is important to fight and fight again, and keep fighting, for only then can evil be kept at bay though never quite eradicated.”


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme