Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Welke Director zou Fantastic Beasts and Where to Find them regisseren volgens jou ?
Chris Columbus 17%  17%  [ 1 ]
Alfonso Cuar??n 0%  0%  [ 0 ]
Mike Newell 0%  0%  [ 0 ]
David Yates 33%  33%  [ 2 ]
Een andere regisseur die nog geen Potterfilm gedaan heeft 50%  50%  [ 3 ]
een acteur die deze filmserie wil gaan regisseren 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 6

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: di dec 03, 2013 13:04 

Welke Director mag van jullie terug komen om de nieuwe Harry Potter film te gaan regisseren ? Welke vonden jullie de beste , zijn jullie fan van ? Of welke vonden jullie totaal geen goede regisseur en hoeft dus ook niet terug te komen ?
Of hebben jullie liever een totaal nieuwe Director ?

Zelf vind ik al de 4 heren geniale Directors. Ze hebben allemaal iets fantastisch bijgedragen aan de films, waar ze alleen maar beter van werden. Omdat de boeken na mijn mening beter en gewoon van wereldklasse zijn werd het moeilijk om hier films van te maken. Maar de films vond ik bijna net zo geniaal. Ik hoop echter niet dat er een totaal nieuwe Director in deze Harry Potter Universe komt!! Iemand die hier helemaal niet in zit, dat moeten ze niet doen, ik hoop een van de vier heren. Maar deze serie wordt sowieso geweldig! David Heyman komt trug als Producer and J.K.Rowling gaat het schrijven! Het wordt geniaal!

Enfin. Ik ben benieuwd wat jullie erover te zeggen hebben.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo dec 04, 2013 9:52 

Het maakt mijn eerlijk gezegd niet echt uit, als ze een compleet nieuwe pakken heb ik daar ook geen problemen mee. Alle 4 de vorige regisseurs waren op een zeker moment ook totaal nieuw met de serie dus ach, we zien wel.

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo dec 04, 2013 11:06 

Ik hoop op een nieuwe regisseur, een frisse wind. Even een andere kijk op de HP wereld. Het is immers een heel nieuw verhaal ipv een boek dat verfilmd wordt, dus vandaar. Ik ben heel nieuwsgierig hoe een ander het zou aanpakken. :)

Mocht er een HP regisseur terug keren dat hoop ik op David Yates, ik vond zijn take op DH heel fijn. Alfonso Cuaron hoeft van mij niet zo nodig terug, ik vond PoA de zwakste film, deels door de regie.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: do dec 12, 2013 21:34 

Mmh dat snap ik niet. Als ik moést kiezen welke van de HP film reeks de beste waren , omdat ik vind dat ze allemaal geniaal zijn and true to the book , dan zijn 1 , 3 en 7b de beste. Alfonso Cuarón maakte een wat duisterder sfeer in de films en maakte een Weerwolf zoals hij hoort te zijn. de derde gaan wat meer over de wezens in de wizarding world en laat het meest van alle andere delen zien. Alfonso is een logische keus. Met het award seizoen weer voor de deur. Alfonso Cuarón beste Director van 2013! Dik verdient door zijn film Gravity!


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: do dec 12, 2013 23:21 

Wat snap je niet dan? Dat ik PoA de minste film vindt? Persoonlijk vind ik een aantal casting keuzes voor de film niet bepaald geweldig. Ik vind David Thewlis en Gary Oldman goede acteurs, maar niet als Remus en Sirius. Ze liggen gewoon niet dicht genoeg bij mijn beeld dat ik bij die personage had. De weerwolf vond ik niet mooi, hij was in mijn ogen niet indrukwekkend genoeg. Ik vond dat de film te weinig uitlegde voor de niet-lezer. Ik had wat moeite met een aantal scene's die geschrapt waren. Maar bovenal is PoA mijn favoriete boek uit de serie, en de film voldeed helaas niet aan mijn verwachtingen. (er zijn ook heel veel dingen die ik wel mooi aan PoA vond, Buckbeak vond ik heel fijn, de casting van Peter Pettigrew en Trelawney ect,) Ik vond 2, 6 en 7a de fijnste films. 7b krijgt een speciale mention, omdat ik daar heel fijne herinneringen aan heb. (Ik was één van de 8000 mensen op Trafalgar Square).

Gravity heb ik niet gezien, en ben ik ook niet van plan te kijken (Ik werd heel ongemakkelijk van de trailer, dus ik pas). Daar kan ik dus niets over zetten.

Of snap je niet dat ik graag een frisse wind wil? De film gaat zich afspelen in Amerika en in de jaren 20, dat is een compleet andere setting, qua tijd en plaats. De kans is klein dat er oude personages in voor komen. Alles wordt al anders, dus waarom niet gelijk een andere regisseur?

Ik heb eens zitten nadenken... Misschien zou Kenneth Branagh wel een goede regisseur zijn? Hij is bekend met de HPwereld en met het regisseren van spektakelfilms (Thor). Ik zou hem wel een goede keuze vinden.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme