Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: za jan 17, 2015 0:26 

Op een gegeven moment zal het ben ik bang wel onvermijdelijk zijn om Harry Potter Films te gaan remaken. Veel film series worden na 20 a 25 jaar geremaked voor weet ik veel wat voor vage redenen de studio's hebben.

Ik ben zelf echter fel tegen de remakes en ben van mening dat dit nooit gedaan mag worden. Welke acteur kan nou bijvoorbeeld Dumbledore spelen zoals Richard Harris dat deed ? Niemand.

Hoe denken jullie over " De Onvermijdelijke Harry Potter Remakes " ?


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 22, 2015 20:08 

Ik ben helemaal niet zo zeker dat dat wel gaat gebeuren. Er komen inderdaad vaak remakes, maar er zijn ook zat klassiekers die niemand opnieuw durft te verfilmen. Bij HP betekent het ook nog eens dat je dan 8 films moet maken, wat denk ik niet zo snel zal gebeuren.

Maar stel je voor, ik ben straks 70 en er komen nieuwe HP-films uit. Ik zou daar wel voor open staan hoor. Ik ben wel benieuwd hoe het er uit ziet met de technieken van die tijd. Bovendien zijn er toch ook wel een aantal dingen in de films die ik liever anders verfilmd zou zien, dus wat dat betreft zou het een herkansing zijn. Als ze maar niet binnen nu en 10 jaar met remakes komen, dat zou echt gek zijn.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za apr 04, 2015 13:20 

Het zou wat lastig zijn want dan moet je 8 films doen, en bepaalde klassiekers komt niemand aan. Maar het is mogelijk een animatie serie te maken.
Ik ze op zich nee maar ben wel heel benieuwd over tig jaar, dat er hopelijk meer in zit wat nu weg gelaten is en dichter bij de boeken zit.
Sowieso is het altijd anders als je de oorspronkelijke films gezien hebt, dat je het moeilijk vind met andere acteurs.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme