Lilly
Lid Wikenweegschaar
|
|
Geplaatst: wo jan 30, 2013 19:55
RPG-Paspoort: I think he's here
Personage
Naam: Esther Johnson Leeftijd: 22 Geslacht: vrouwelijk
Karakter: Esther is alles behalve vriendelijk. Ze is eigenlijk en ontzettende bitch, en ze heeft ook een verschrikkelijk grote mond. Ze vind zichzelf dus met andere woorden 'het van het'. Ze gaat zich bijna nooit inhouden om haar mening te zeggen, wat erg vaak in haar nadeel speelt. De enigste tegen wie ze altijd vriendelijk en lief is, is haar zus Risana.
Uiterlijk: Esther heeft mooi, lang bruin haar, en ogen waar je geen specifieke kleur in ziet. Haar gezicht heeft een mooie vorm, maar, zoals Esther is, vind ze zichzelf natuurlijk oerlelijk. "Oooh, mijn haar, zo lelijk", of "ooh mijn make-up is afschuwelijk", zijn haar favoriete zinnetjes.
Reden waarom hij/zij de taakstraf heeft: Esther had een vals twitter account aangemaakt, waar ze een lieve, toffe en knappe jonge vrouw speelde. Ze had er een paar vrienden op gemaakt, en had uiteindelijk met iemand afgesproken. Nu was het natuurlijk niet Esthers bedoeling er een gezellig gesprek van de maken met het meisje waarmee ze had afgesproken. Wanneer het meisje was toegekomen op de plek waar ze hadden afgesproken, greep Esther haar kans, en sloeg het meisje in elkaar. Natuurlijk deed Esther het net weer op de verkeerde plek, en hebben enkele mensen haar gezien, die zo te zien de politie hebben opgebeld. Toen Esther de sirenes hoorde, probeerde ze nog weg te komen, en dat lukte haar ook een tijdje, maar aangezien ze te voet was gekomen naar de afspraak, moest ze ook rennen. Het was haar dan ook een tijdje gelukt om weg te rennen, maar lang lukte het niet, want na een een 10 tal minuten hadden ze haar te pakken, en hebben haar opgepakt.
Kracht die hij/zal krijgen door de storm: Esther zal dingen kunnen laten ontploffen door te hopen dat ze ontploffen. Wat op het eerste zicht cool lijkt natuurlijk, maar Esther, die vaak erg impulsief reageert, zal hier dus hoogstwaarschijnlijk misbruik van maken.
Overig: Banner
Laatst bijgewerkt door Lilly op zo maart 24, 2013 18:44, in totaal 3 keer bewerkt.
|
|