Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Volgende

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do aug 30, 2012 18:38 

James is hawt :O

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 30, 2012 18:42 

Aaaaah is dat die acteur van die ene Peter Pan film? Jeremy Sumpter? Ja toch? :D

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: do aug 30, 2012 18:49 

Indian Violet schreef:
Aaaaah is dat die acteur van die ene Peter Pan film? Jeremy Sumpter? Ja toch? :D

Klopt helemaal! Normaal is hij blond, maar ik vond een foto met donker haar :)

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 30, 2012 18:51 

Hij is zo leuk, hihi! Als ik een vrouwelijk personage had gehad, dan had ze sowieso feelings voor James gekregen! Maar helaas, Garrett is volkomen mannelijk en straight :')

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: do aug 30, 2012 18:53 

Ach, James flirt met alles met een hartslag -of zonder-, dus Garrett komt waarschijnlijk toch wel aan de beurt :P

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do aug 30, 2012 19:02 

Indian Violet schreef:
Hij is zo leuk, hihi! Als ik een vrouwelijk personage had gehad, dan had ze sowieso feelings voor James gekregen! Maar helaas, Garrett is volkomen mannelijk en straight :')

Dan is ie lekker van mij @@

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 30, 2012 19:27 

Trijn schreef:
Indian Violet schreef:

Dan is ie lekker van mij @@

Je mag 'm hebben @@

Oh en ik vond het een beetje raar als een man van 29 ineens tegen een jongen van 16 zou gaan praten, dusseh, dat heb ik niet gedaan. Maar ze mogen wel met hem praten hoor :D

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 30, 2012 20:06 

Ik ga zo snel mogelijk een postje plaatsen! Ben net thuis van een dagje Oostende, jippie ;D

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 30, 2012 20:27 

Even een totaal ander berichtje dan kwijlen over hotties op banners enzo: weten de dorpelingen van elkaar wie vampier is en wie niet, kunnen ze het ergens aan zien of is het gewoon gokken? :P Garrett kent obviously nog niemand, dus die weet sowieso niks...

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do aug 30, 2012 20:48 

Ik heb nog een paar vragen over onze vampiers, om even duidelijkheid te scheppen en dat ik niet straks iets stoms doe XD

- Hebben onze vampiers een spiegelbeeld? (zo niet, is het 't maar goed dat Elaine al zo oud is en dus blind haar make-up kan doen XD)
    - Kunnen ze alles eten en drinken wat ze willen? Of valt eten bijv. niet goed? (Elaine heeft alcohol nodig, een mensenbloed want daar houd ze van <3)
    - Wat zijn de zwaktes van onze vampiers op zonlicht na?

Als er uit de antwoorden straks blijkt dat er foutjes in mijn (aankomende) post staan, dan edit ik die er wel uit (:

EDIT::
- Moeten onze vampiers worden uitgenodigd om binnen te komen in iemands huis? [A]

Laatst bijgewerkt door Catie op vr aug 31, 2012 7:13, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 30, 2012 20:50 

Well, jullie zijn al goed aan het RPG'en!
Ik ga mijn bedje in, morgenochtend/middag komt er een postje van me. Nu ga ik slapen met een kleine zonnesteek I guess (':
Morgen introduceert Charte zich.

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: do aug 30, 2012 21:38 

Catie schreef:
Ik heb nog een paar vragen over onze vampiers, om even duidelijkheid te scheppen en dat ik niet straks iets stoms doe XD

- Hebben onze vampiers een spiegelbeeld? (zo niet, is het 't maar goed dat Elaine al zo oud is en dus blind haar make-up kan doen XD)
    - Kunnen ze alles eten en drinken wat ze willen? Of valt eten bijv. niet goed? (Elaine heeft alcohol nodig, een mensenbloed want daar houd ze van <3)

Als er uit de antwoorden straks blijkt dat er foutjes in mijn (aankomende) post staan, dan edit ik die er wel uit (:

Hier ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar :P
Tijd om m'n bed in te duiken, morgen weer vroeg op voor school.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr aug 31, 2012 8:51 

Catie schreef:

EDIT::
- Moeten onze vampiers worden uitgenodigd om binnen te komen in iemands huis? [A]

Ok, laat ik ééns beginnen aan de vragen xD Nee, ik vind het goed dat je deze stelt.

- De vampieren hebben gewoon een spiegelbeeld, dat fabeltje dat de wereld doorgaat is dus niet waar.
-Oudere vampieren kunnen eten/drinken wat mensen eten/drinken, dit omdat ze daarvoor jaren hebben getraind. Dan spreek ik vanaf over de 150 jaar oud. Nieuwelingen kunnen dit nog niet en moeten dus ook overgeven als ze dit proberen.
- Zoals ik al zei kunnen ze wel buiten overdag als er geen zon aanwezig is, en anders is het alleen maar 's nachts. Verder kunnen ze niet tegen zilver, als ze daarmee in contact komen, verzwakken ze.

- Vampieren kunnen binnen in openbare gelegenheden, maar moeten inderdaad uitgenodigd worden door de mens vooraleer ze in de privé woning kunnen. Mensen kunnen ze ook weer onuitnodigen waardoor ze meteen het huis moeten verlaten.

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 31, 2012 9:25 

Je hebt er vast overheen gelezen, no problem, maar ik stel mijn vraag ook nog een keertje :') Weten de dorpelingen wie vampiers zijn of niet? Uiteraard hebben ze een bleke huid enzo, maar verder?

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr aug 31, 2012 9:32 

Indian Violet schreef:
Je hebt er vast overheen gelezen, no problem, maar ik stel mijn vraag ook nog een keertje :') Weten de dorpelingen wie vampiers zijn of niet? Uiteraard hebben ze een bleke huid enzo, maar verder?

Ow, dat heb ik inderdaad xD Mijn excuses.

De dorpelingen kunnen er natuurlijk naar raden wie er vampier zou zijn, bijvoorbeeld door de bleekheid van hun huid. Maar zeker weet je nooit. Dus zolang de vampieren zichzelf niet blootstellen als vampier, kunnen ze maar gissen :p

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 387 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Volgende

Keer terug naar Sollicitaties & OOC
Ga naar: