Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 22, 2013 20:05 

Angel schreef:
Nou inderdaad wat een binnenkomer, aan de andere kant is het misschien wel een realistische situatie. Mensen doen gekke dingen :) Ik ben erg nieuwsgierig naar wat Bill ons in de toekomst nog te bieden heeft :D

Je weet dat ik een sense of drama heb :p

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma jul 22, 2013 20:08 

Agenia schreef:
Angel schreef:
Nou inderdaad wat een binnenkomer, aan de andere kant is het misschien wel een realistische situatie. Mensen doen gekke dingen :) Ik ben erg nieuwsgierig naar wat Bill ons in de toekomst nog te bieden heeft :D

Je weet dat ik een sense of drama heb :p

Klopt. Ik had niet anders van je verwacht, ik heb hoge verwachtingen van jou (en Bill) XD

Profiel  

Hotemetoot

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 22, 2013 20:36 

I am waiting. Op de volgende post. Haha ik kan nu even niets. Maar ik vind dit echt een heel leuke RPG!

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma jul 22, 2013 21:11 

Sarah schreef:
I am waiting. Op de volgende post. Haha ik kan nu even niets. Maar ik vind dit echt een heel leuke RPG!

@ Sarah: Ik begrijp dat je graag wilt posten, maar in jouw geval is het netjes te wachten. Nu is het net alsof Chloe niet reageert, terwijl Catie gewoon nog niet de kans heeft gehad te reageren. Daarbij veronderstel je dat het om haar tas gaat, terwijl Catie hier misschien hele anderen gedachten bij heeft. Het is niet netjes om voor anderen te spreken of denken in de RPG en zo mensen voor het blok te zetten. Buiten het feit dat het wel erg toevallig is dat het inderdaad Chloe haar tas is waar ehbo spullen in zitten en ze die zelf over het hoofd ziet.

^^"

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma jul 22, 2013 21:18 

Sarah, alleen omdat ik nog niet gepost heb is het niet de bedoeling dat je zoiets post. Het is nogal ongeduldig en niet erg aardig om gelijk andere dingen te gaan posten. Zeker niet, omdat er nog geen 2,5 uur voorbij is gegaan sinds ik heb gepost. Soms kan het een week duren voordat je een reactie krijgt en zelfs dan kun je beter eerst een PB sturen, maar niet binnen 2,5 uur.
Soms moet je gewoon geduld hebben totdat iemand reageert op je post.

Daarnaast, ben ik diegene die beslist over Chloe's tas en als Chloe iemand door haar tas ziet rommelen zonder haar toestemming, dan krijgt diegene een flinke kaakslag.

Dit is niet aanvallend bedoeld overigens, maar nu doe je alsof het de schuld is van mijn personage dat ze niet reageert, terwijl ik gewoon bezig ben met iets anders waardoor ik nog niet gepost heb. Probeer er rekening mee te houden dat niet iedereen gelijk post als dat kan en dat je zult moeten wachten op reacties.

(Sorry als het aanvallend voelt, ik ben erg moe, maar het is opbouwend bedoeld)

EDIT
Bedankt Angel voor de woorden. Sorry, ik las te laat dat jij al had gereageerd erop. Jouw woorden voelen aardiger (again, sorry ik ben gewoon heel moe)

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma jul 22, 2013 21:23 

Catie schreef:
Sarah, alleen omdat ik nog niet gepost heb is het niet de bedoeling dat je zoiets post. Het is nogal ongeduldig en niet erg aardig om gelijk andere dingen te gaan posten. Zeker niet, omdat er nog geen 2,5 uur voorbij is gegaan sinds ik heb gepost. Soms kan het een week duren voordat je een reactie krijgt en zelfs dan kun je beter eerst een PB sturen, maar niet binnen 2,5 uur.
Soms moet je gewoon geduld hebben totdat iemand reageert op je post.

Daarnaast, ben ik diegene die beslist over Chloe's tas en als Chloe iemand door haar tas ziet rommelen zonder haar toestemming, dan krijgt diegene een flinke kaakslag.

Dit is niet aanvallend bedoeld overigens, maar nu doe je alsof het de schuld is van mijn personage dat ze niet reageert, terwijl ik gewoon bezig ben met iets anders waardoor ik nog niet gepost heb. Probeer er rekening mee te houden dat niet iedereen gelijk post als dat kan en dat je zult moeten wachten op reacties.

(Sorry als het aanvallend voelt, ik ben erg moe, maar het is opbouwend bedoeld)

EDIT
Bedankt Angel voor de woorden. Sorry, ik las te laat dat jij al had gereageerd erop. Jouw woorden voelen aardiger (again, sorry ik ben gewoon heel moe)

Sarah, zou jij jouw post misschien willen verwijderen of aanpassen? Dan kunnen we met een schone lei beginnen. Zand erover :D

Edit: Tenzij Catie de post natuurlijk wil laten staan..

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma jul 22, 2013 21:25 

Verwijderen misschien de beste optie? Ik kan er namelijk niets mee doen. Want die tas is sowieso niet van Chloe (: En daarnaast reageert ze echt wel voordat hij weer wat kan doen, maar niet meer vandaag. Morgen heb ik tijd om te posten (:

Of ik negeer de post als ik ga posten?

Profiel  

Hotemetoot

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 22, 2013 21:42 

Sorry... Ik weet niet echt iets van RPG, dus ook sorry dt ik zo ongeduldig overkwam.. Ik verwijder de post of pas hem aan ja.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di jul 23, 2013 10:35 

Voor de duidelijkheid (: Chloe's post speelt zich af voor die van Catherina. Ik heb het ook vermeld door te zeggen dat Chloe zich kort omdraait en nog ziet wat er gebeurd. Want in principe wordt Chloe ook genegeerd als ze al niet weg zou zijn bij Felix, dus dat heb ik opgelost (;

En Ropandina, houd er rekening mee dat je goed moet lezen wat iemands personage heeft gepost, want het is nogal lastig om de arm vast te grijpen van iemand die op de grond zit terwijl je zelf staat (; En een tip om je tekst of schuingedrukt of dikgedrukt te maken, zodat iedereen gelijk ziet als je personage iets zegt of niet.

Profiel  

Hotemetoot

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 23, 2013 10:43 

Ropandina mag ik doen dat je personage als ik vraag waar je buur is naar de trein wijst?

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 23, 2013 10:50 

@Sarah Tuurlijk ;)

@Catie Sorry, ik zal mijn post aanpassen, normaal doe ik ook altijd met dikgedrukt en schuingedrukt, was het vergeten ;)

Eppur si muove

En toch beweegt (Galileo Galilei)

Profiel  

Hotemetoot

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 23, 2013 10:53 

Ropandina: En je personage volgt mijne naar het wrak. Als je dit niet goed vind pas ik het even aan.

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 23, 2013 11:30 

Okay, 1 probleem die ik met de RPG heb.

Ik heb al de hele tijd Destiny's Child 'Survivor' in mn hoofd. XD

Profiel  

Hotemetoot

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 23, 2013 11:48 

Agenia schreef:

Ken het liedje niet, maar heb het nu opstaan. Helaas, want nu herken ik het en heb ik het ook in mijn hoofd....

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di jul 23, 2013 20:49 

Agenia schreef:

Ik nu ook! Haha ik moest er laatst al aan denken, maar nu krijg ik het niet meer uit m'n hoofd. "I'm a survivor! I will survivor, he won't survivor"

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 85 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Keer terug naar Sollicitaties & OOC
Ga naar: