Catie schreef:
Sarah, alleen omdat ik nog niet gepost heb is het niet de bedoeling dat je zoiets post. Het is nogal ongeduldig en niet erg aardig om gelijk andere dingen te gaan posten. Zeker niet, omdat er nog geen 2,5 uur voorbij is gegaan sinds ik heb gepost. Soms kan het een week duren voordat je een reactie krijgt en zelfs dan kun je beter eerst een PB sturen, maar niet binnen 2,5 uur.
Soms moet je gewoon geduld hebben totdat iemand reageert op je post.
Daarnaast, ben ik diegene die beslist over Chloe's tas en als Chloe iemand door haar tas ziet rommelen zonder haar toestemming, dan krijgt diegene een flinke kaakslag.
Dit is niet aanvallend bedoeld overigens, maar nu doe je alsof het de schuld is van mijn personage dat ze niet reageert, terwijl ik gewoon bezig ben met iets anders waardoor ik nog niet gepost heb. Probeer er rekening mee te houden dat niet iedereen gelijk post als dat kan en dat je zult moeten wachten op reacties.
(Sorry als het aanvallend voelt, ik ben erg moe, maar het is opbouwend bedoeld)
EDIT
Bedankt Angel voor de woorden. Sorry, ik las te laat dat jij al had gereageerd erop. Jouw woorden voelen aardiger (again, sorry ik ben gewoon heel moe)
Sarah, zou jij jouw post misschien willen verwijderen of aanpassen? Dan kunnen we met een schone lei beginnen. Zand erover

Edit: Tenzij Catie de post natuurlijk wil laten staan..