Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: do aug 08, 2013 9:19 

Solliciteren

Ik schop dit topic even omhoog omdat er wat veranderingen zijn geweest. Ik ben op zoek naar vrouwelijke personages. En momenteel even echt alleen vrouwelijke personages! Ras maakt niet uit (: Lees het verhaal even goed door, als je erbij komt wordt je personage door mij geĂŻntroduceerd dus verzin niets als 'heeft de groep gevolgd en sluit zich erbij aan'. Ik hoop wat sollicitaties te zien (:

Aandachtspunten
  • Leeftijd:
    Mens: Tussen de 18 en 28
    Half-Engel/Half-Demon: Kunnen de dubbele leeftijd van mensen halen en blijven langer jong. Tussen de 18 en 100 (vermeld uiterlijke leeftijd wel)
  • Wezen: Mens, Half-Engel of Half-Demon
  • Wapen van keuze: Mensen hebben een wapen waar ze zeer goed mee overweg kunnen (bijv. geweer, kruisboog, zwaard etc.)
  • Krachten Half-Demon: Kunnen tegen vuur, kunnen vuur manipuleren (alleen kleine branden, geen grote) Zijn fysiek sterker dan de mensen.
  • Krachten Half-Engel: Kunnen een beschermend schild oproepen (dit houdt het niet lang vol en kost veel energie). Wonden helen sneller en hebben kennis van helen. Kunnen (witte) energie afschieten die anderen kan verwonden en verblinden.
  • Waarom hij/zij is uitgekozen: Waarom is je personage goed genoeg voor de leiders van je volk om mee te gaan? Dit kan een speciale reden hebben, maar ook een hele normale zijn.
  • De kans is niet heel erg groot dat een van je ouders een full-demon of full-engel is. Grotere kans dat beide ouders half-demons of half-engelen zijn.


Code:
[b][u]Over jezelf[/b][/u]
[b]Naam:: [/b]
[b]Leeftijd:: [/b]
[b]RPG-paspoort:: [/b]

[b][u]Over je personage[/b][/u]
[b]Naam:: [/b]
[b]Leeftijd:: [/b]
[b]Geslacht:: [/b]Vrouwelijk

[b]Wezen:: [/b]
[b]Wapen van keuze:: [/b]

[b]Uiterlijk:: [/b]
[b]Karakter:: [/b]
[b]Korte geschiedenis:: [/b]
[b]Waarom hij/zij is uitgekozen:: [/b]


Succes (:

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Sollicitaties & OOC
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme