Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr aug 23, 2013 17:35 

Dankjewel :D Ik vind ze allebei nice! Maar ik ga toch voor die van Lilly die is net wat geheimzinniger :)

_________________
Griffoendor!


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 24, 2013 14:49 

Ik heb even Saskia's leeftijd licht aangepast (ik kon haar moeilijk 20 maken ;D) en haar geschiedenis heb ik aangepast.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za aug 24, 2013 19:21 

Iemand tips voor mijn personage? (Ik vraag dit omdat ik nog nooit eerder op een forum aan een RPG heb meegedaan, ik heb wel eerder op habbo aan RPG gedaan maar dat is heel anders.)

_________________
Griffoendor!


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za aug 24, 2013 19:38 

@Martijn-04: Het zou fijn zijn als ik even de tijd zou krijgen om daadwerkelijk te kunnen reageren. Ik heb namelijk naast HPF nog een eigen leven, dus ik kan niet altijd gelijk reageren. Een dezer dagen zal ik je feedback geven. :)

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za aug 24, 2013 19:38 

@Jalf ik had het niet tegen u :P ik had het gewoon tegen iemand die zou willen reageren:)

_________________
Griffoendor!


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za aug 24, 2013 19:46 

Dat is niet de bedoeling. Agenia en ik geven in dit geval de feedback, want dat is namelijk min of meer de functie van RPG leiders. XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za aug 24, 2013 19:47 

Oh sorry XDD Zoals ik al zei ik moet het echt nog leren!

_________________
Griffoendor!


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo sep 01, 2013 10:50 

Een algemene tip voor iedereen. Als je de volgende keer je solli aanpast, post hem dan even opnieuw. Dan kan ik namelijk vergelijken. Nu moet ik maar raden wat je aangepast hebt.

@Sarah:
+ Je hebt wat ik gezegd het goed aangepast, je personage is bijna klaar.

- Ik ben nog steeds niet helemaal tevreden over het ontvangen van haar brief. Kinderen buiten Engeland/Schotland/Wales/(Noord) Ierland zullen nooit een brief van Zweinstein ontvangen tenzij haar ouders haar speciaal daar hebben ingeschreven. Je kun nu twee dingen doen. 1. Haar familie is eerder naar Wales verhuist. Of. 2. ze is speciaal op Zweinstein ingeschreven omdat haar ouder haar daar liever hadden dan op een Italiaanse toverschool. Als je voor optie 2 gaat, leg dat ook even uit waarom.

@lilly:
+ Goede aanpassingen.

- Ik mis nog 1 klein dingetje. Hoe gaat Hanne om met haar Metamorphmagus zijn? Vindt ze het vervelend als mensen haar als zeldzaamheid zien? Maakt ze er soms misbruik van? Daar wil ik nog een klein beetje meer over weten.

@Ropandina:
+ Je hebt goed geluisterd naar de feedback en er iets mee gedaan.

- Ik ben nog steeds niet tevreden over de leeftijd/banner kwestie. Op Zweinstein kan je namelijk niet blijven zitten (dan wordt je gelijk van school gestuurd, lees De steen der Wijzen er nog maar eens op na) dus Saskia kan onmogelijk 17 zijn. Ik raad je aan toch echt voor een jonger ogende banner te gaan.

@Martijn-04:
+ Zijn geschiedenis en beschrijving van zijn familie is goed.

+ De banner is goed gekozen en klopt met de beschrijving van je personage. Deze jongen zou 15/16 kunnen zijn. De andere optie vond ik namelijk te oud ogen.

- Heeft Bryan ook een achternaam?

- Ik vind de beschrijving van zijn uiterlijk op zich goed op de laatste zin na. Je bepaalt nu gelijk dat bijna alle andere Huffelpuff personages jouw personage knap zullen vinden. "Bryan is een redelijk knappe jongen." of "Bryan heeft zijn uiterlijk mee." is misschien een betere woordkeuze.

- Bryan heeft wel heel vee; goede eigenschappen. Hij is aardig, kan voor zichzelf opkomen, is sterk, dapper en komt met goede ideeën. Geef hem alsjeblieft wat negatieve eigenschappen, want nu is hij wel erg perfect.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 01, 2013 11:14 

Over Jezelf
Naam: Leah
Leeftijd: 13, bijna
Link naar RPG-paspoort: Hier

Over je personage
Naam: Hanne Johanson
Geslacht: vrouwelijk
Leeftijd: 16, ze is al verjaard
Volbloed of halfbloed: volbloed

Uiterlijk: Hanne heeft halflang en krullerig blond haar dat tot over haar schouders valt.
Een stijltang gebruikt ze niet, ze legt het wel stijl met haar metamorphmagus-krachten.
Ze heeft blauw-groene ogen die niet direct opvallen in de menigte.
Haar gestalte is behoorlijk normaal. Ze heeft echter wel vaak klachten van haar linkerarm. Op de een of andere manier heeft ze toen ze 7 was daar iets verrokken, en dat is nooit helemaal goedgekomen.
Persoonlijkheid: Hanne is iemand die een hele goede vriendin voor je is als ze je mag. Ze zou voor je door het vuur gaan zoals maar weinigen het doen, en zal vriendinnen altijd beschermen, zelfs tegen andere vriendinnen.
Ze staat echter wel stevig in haar schoenen en gaat het niet onder stoelen of banken steken als ze je niet mag. Ze zal haar commentaar dan (over mensen die ze niet mag) ook niet voor zichzelf houden, en het boeit haar helemaal niets als die personen dat te horen krijgen. Om een flauw voorbeeld te geven: als bijvoorbeeld iemand zegt dat hij of zij vind dat iemand mooie benen heeft, en zij vind van niet, dan zal ze er ongeveer zo op reageren: "wat?! Vind jij dat mooie benen? Dat zijn stokken, geen benen."
Hanne is behoorlijk slim, ze zit dan ook in Ravenklauw op Zweinstein.
Hanne vind het fantastisch dat ze metamorphmagus is. Als ze haar haar bijvoorbeeld te lang of te kort vind, kan ze dat in een fractie van een seconde aanpassen. Of gewoon als ze eens iets wil proberen met haarkleuren, kan ze het doen, en als het niet staat, is het direct weer opgelost.
Het leukste vind Hanne nog steeds het feit dat ze zich fanastisch goed kan camoufleren. Dit kan later vooral van pas komen, want ze droomt ervan schouwer te worden.
Korte geschiedenis: Hanne is 3-talig opgevoed. Ze spreekt vlot Nederlands, Frans en Engels. Van Duits kan ze geen zak, en ze is dan ook zeer blij dat er geen talen gegeven worden op Zweinstein.
Haar moeder kwam uit Frankrijk en haar vader uit België (ze spreekt voornamelijk West-Vlaams als ze Nederlands spreekt) en dan zijn ze naar Engeland verhuist. Dat vond plaats toen Hanne 4 was.

Overige: Banner:
Afbeelding + dit persoon is gebaseerd op iemand. Hanne is ook metamorfmagius (als je dat zo schrijft).

Heb haar nog wat aangepast (:

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma sep 02, 2013 15:29 

Over Jezelf
Naam: Martijn
Leeftijd: 13
Link naar RPG-paspoort: http://harrypotterforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=15055&start=105

Over je personage
[b]Naam:
Bryan Rivlier
Geslacht: Man
Leeftijd: 16
Volbloed of halfbloed: Volbloed

Uiterlijk: Bryan heeft bruin haar en bruine ogen. Hij is vrij gespierd en draagt meestal simpele kleding zoals een spijkerbroek en een t-shirt. Hij is een normaal persoon met een normale lengte voor een jongen van 16. Brian is een redelijk knappe jongen.

Persoonlijkheid: Bryan is een jongen die erg aardig is, hij is ook rustig en gelooft wel wat de rest zegt, alleen als het erop aan komt kan hij zichzelf aardig verdedigen. Hij kan af en toe een beetje stoer overkomen als hij probeert indruk te maken op een meisje. Zoals al eerder is verteld kan hij zich goed verdedigen in woorden maar ook in kracht. Hij is erg dapper en heeft ook goede ideeën, verder is hij heel zorgzaam. Dit maakt hem een leuke jongen. Hij heeft ook zijn minder leuke kanten: Als hij iemand niet aardig vind laat hij dat ook duidelijk merken! Door bijvoorbeeld altijd vervelend tegen die persoon te doen. Hij kan verder soms erg chagrijnig zijn en dan kan je hem beter met rust laten. Hij houdt verder veel van lezen! Zijn afdeling is: Huffelpuf.

Korte geschiedenis: Bryan is geboren in Engeland waar hij momenteel met zijn ouders nog steeds woont. Zijn ouders zijn allebei tovenaars zijn vader werkt op het ministerie en zijn moeder helpt mee in het hospitaal voor magische ziektes en verwondingen. Hij heeft ook een klein zusje van 13 die ook op Huffelpuf zit. Bryan houdt veel van zijn zusje en is daarom ook heel zorgzaam.


Overige: Afbeelding

_________________
Griffoendor!


Laatst bijgewerkt door martijn-04 op vr sep 06, 2013 14:48, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma sep 02, 2013 16:15 

Is het nu goed, zoals ik het heb toegevoegd?

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma sep 02, 2013 20:00 

Over Jezelf
Naam: Robin
Leeftijd: 12
Link naar RPG-paspoort: Meuh, ik wil ook een meisje als personage xD Toch maar proberen dan.

Over je personage
Naam: Saskia Thomassen
Geslacht: Female, dûhh
Leeftijd: 16
Volbloed of halfbloed: Halfbloed

Uiterlijk: Saskia heeft schouderlang, blond haar, en lichtblauwe amandelvormige ogen. Ze heeft meestal wel wat mascara op, en wat lipgloss, met een skinny jeans en een leuk wit blousje. Het maakt haar niet uit wat er op dat moment in de mode is, ze draagt gewoon wat ze mooi vindt en wat lekker zit. Ze is 1.67 lang en heeft een klein buikje.
Persoonlijkheid: Saskia is een lief, verlegen meisje, die al te graag op de achtergrond staat. Ze is best wel behulpzaam, en zal zo iemand helpen met bijvoorbeeld een vraag, maar ze zal nooit haar leven in gevaar brengen, door bijvoorbeeld een brandende kamer in te stappen, behalve voor haar beste vriendin. Ze is erg naïef, en gelooft dus alles wat haar gezegd wordt, en zal zonder aarzelen iemand vertrouwen.
Korte geschiedenis: Saskia komt oorspronkelijk uit Nederland. Haar vader (De tovenaar des huizes) is overleden in een duel. Omdat Saskia's moeder problemen kreeg met haar werk is het gezin naar Engeland verhuisd, in de hoop om een nieuwe start te kunnen maken. Haar moeder heeft haar daarna opgevoed, dus ze zal het minder moeilijk hebben om zich als dreuzel te gedragen. Echter, als een schaap de sloot in springt, zou Saskia het tweede schaap zijn dat de sloot in springt. Ze heeft 2 zusjes en een broertje. Saskia had vaak ruzie met haar broertje, die geen tovenaar was geworden op zijn elfde. Saskia zat op Hogwarts in Huffelpuff.

Overige: She's acting cute
Afbeelding

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


Laatst bijgewerkt door Ropandina op di sep 10, 2013 17:20, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo sep 08, 2013 7:13 

@Lilly:
+ Goed gedaan, jij bent DOOR!

@Martijn:
+ Netjes, goed aangepast. Jij bent DOOR!

@Sarah:
- De volgende keer als een RPG leider vraagt om je lijstje opnieuw te posten, doe dit dan ook. Pas je bericht niet aan, maar post de hele handel opnieuw. 1. RPGleider weet gelijk dat er een nieuwe post is. 2. Hij/zij kan controleren of je dingen daadwerkelijk hebt aangepast en zoja wat. Voor nu is het goed zo, maar de volgende keer echt doen.

+ De aanpassingen zijn goed. Ik ben tevreden en jij bent DOOR!

@Ropandina:
- De Banner is stukken beter, maar de leeftijd klopt nog steeds niet. pas het even terug aan naar 15 of 16 en laat het verhaal over blijven zitten weg. dan is het goed :)

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo sep 08, 2013 19:58 

Oké, maar ik wil het een beetje opgeruimd houden dus als je helemaal naar beneden moet scrollen is ook vervelend dus ik houd het even kort. :) Maar volgende keer zal ik dat wel doen

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma sep 09, 2013 18:15 

@Sarah: Ja, maar nu moet ik de hele tijd naar boven scrollen en dat is voor een RPGleider ontzettend onhandig en daarbovenop kan ik geen vergelijkingen maken als ik de oude post niet meer kan lezen. Het is inderdaad misschien wat opgeruimder, maar het verliest wel volledig zijn functie. :)

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende


Keer terug naar Sollicitaties & OOC
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme