Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo sep 15, 2013 9:37 

Hoeveel Personen zijn er nog nodig om te beginnen?

_________________
Griffoendor!


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma sep 16, 2013 20:56 

Ik zat eigenlijk te wachten tot Ropandina haar solli had herpost, maar ik zie nu dat ze geedit heeft. Dat had ik compleet gemist, omdat er geedit was ipv herpost. Dit is dus de hele functie van herposten, dat ik als RPG leider het zie.

Anyways, ik vind het wel tijd om te beginnen. Ik gooi zo de rpg open en ga dan mijn eigen solli schrijven. :)

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma sep 16, 2013 21:47 

Naam: Jalf
Leeftijd: oud
Link naar RPG-paspoort: niet nodig, ik neem mezelf wel aan.

Over je personage
Naam: Oliver Parker
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 15
Volbloed of halfbloed: Volbloed

Uiterlijk: Oliver heeft donker blond haar dat net tot aan zijn oren komt. Zijn ogen zijn donker en hij heeft duidelijke wenkbrauwen. Oliver is ongeveer 1,75 lang en van gemiddeld postuur. Hij is niet extreem gespierd, want sport is niet zo zijn ding. Oliver kleedt zich erg netjes, soms zelfs belachelijk netjes. Hij is erg zuinig op zijn kleding en zal nooit een kledingstuk twee dagen achter elkaar dragen.
Persoonlijkheid: Oliver is een typische Slytherin. Hij heeft heel veel ambitie en wil later de politiek in. Dit is ook één van de redenen dat hij gelijk voor het vak dreuzelkunde heeft gekozen. De banden met dreuzels zijn tegenwoordig erg belangrijk. Het probleem alleen is dat hij helemaal geen ervaring met dreuzels heeft en helemaal niets van ze begrijpt. Maar Oliver is zoals ik al zei verschrikkelijk ambitieus en doet er alles aan om deze kennis te vergaren en dus later te kunnen doen wat hij wilt. soms vergeet hij daarin zichzelf en de mensen om zich heen. Er is natuurlijk meer aan Oliver dat zijn ambitie. Hij is erg familie gericht. Ook is hij iemand die niet gelijk in de bres springt als een probleem is. Hij observeert de groep om zich heen en gebruikt zijn hersens om de mensen in zijn omgeving naar zijn hand te zetten om hem te helpen.
Korte geschiedenis: Oliver komt als enig kind uit een welgesteld gezin, waar veel geld in zat. Zijn vader (ook een Slytherin) is een selfmade man die hem geleerd heeft dat hij met ambitie alles kan worden wat hij wil. Dit maakte Oliver tot wie hij is, iemand die altijd de beste wil zijn, maar toch gefassineert door bijzondere dingen. Op Zweinstein is dat terug te zien. Zijn cijfers zijn erg hoog en hij heeft al lang een plan voor zijn toekomst.

Overige: Banner volgt.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 07, 2013 20:56 

Over jezelf:
Naam: Linda
Leeftijd: 11 in November 12.
Link naar RPG-paspoort: http://harrypotterforum.nl/viewtopic.ph ... 0#p1066440

over je personage
Naam: Muna Hipey
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: net 15
Volbloed of Halfbloed: Volbloed

Uiterlijk: Muna heeft een bruin haar dat een beetje krullend is. Ze heeft een normale blanke huid. Ze heeft grijsblauwe ogen en heeft bruine wenkbrauwen. Ze heeft best lange wimpers. Ze is zo'n 1,67 en iets dunner dan gemiddeld. Vaak draagt ze gemakkelijke kleren. Op school draagt ze natuurlijk haar gewaad. Qua schoenen heeft ze het liefste gympen.
Persoonlijkheid: Muna is trouw en dapper. Als iemand haar zou vragen om zijn of haar kat te redden door een ravijn in te gaan, zou ze daar geen nee op zeggen. Avontuurlijk is ze zeker, en is degelijk wel fanatiek. Doordat Muna uit een tovenaars familie komt weer ze niet veel van dreuzels af. En daarom vind ze dreuzelkunde erg moeilijk. Ze zit bij Griffoendor. Verder is Muna niet echt ordelijk, Haar hele bed op zweinstein is een rommeltje en ze is regelmatig boeken kwijt. Soms is ze iets te overmoedig.
Korte geschiedenis: Uit een volledige Tovenaars familie groeit Muna op als enige dochter op een oude boerderij huis. Met 4 broers, en een vader en moeder. Haar moeder is altijd thuis gebleven en haar vader is schouwer. 1 broer van haar is al afgestudeerd en de rest zit nog op Zweinstein. Muna kreeg toen ze 11 was een brief van Zweinstein. En werd bij Griffoendor ingesorteert. Dat hield een Familie traditie voort. Ze kreeg een uil. En ging in het Zwerkbal team toen ze 13 was als Drijver.

Overig: Afbeelding


Laatst bijgewerkt door LindaWeasley op do okt 10, 2013 11:25, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo okt 09, 2013 18:55 

@LindaWeasley:
+ Je hebt een duidelijke geschiedenis geschreven, ik begrijp nu goed waarom ze is wie ze is.

+ Fijn, een Griffoendor. Daar konden we er nog wel één van gebruiken.

- In het vijfde jaar zijn leerlingen 15 of 16 jaar oud. 14 is daarom onmogelijk. Pas dit even aan, alsjeblieft.

- Muna heeft wel heel veel goede eigenschappen. Zou je een aantal negatieve eigenschappen willen toevoegen?

- Er zitten een aantal spelfoutjes in je solli. Probeer tijdens het RPG-en zelf even op te letten.

- Je schrijft dat Muna erg graag joggingbroeken draagt en weinig make up. Misschien moet je dan even een andere foto kiezen voor je banner, want dit meisje draag hele vrouwelijk, strakke kleding en best veel make up. :)

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do okt 10, 2013 11:26 

Jalf schreef:
@LindaWeasley:
+ Je hebt een duidelijke geschiedenis geschreven, ik begrijp nu goed waarom ze is wie ze is.

+ Fijn, een Griffoendor. Daar konden we er nog wel één van gebruiken.

- In het vijfde jaar zijn leerlingen 15 of 16 jaar oud. 14 is daarom onmogelijk. Pas dit even aan, alsjeblieft.

- Muna heeft wel heel veel goede eigenschappen. Zou je een aantal negatieve eigenschappen willen toevoegen?

- Er zitten een aantal spelfoutjes in je solli. Probeer tijdens het RPG-en zelf even op te letten.

- Je schrijft dat Muna erg graag joggingbroeken draagt en weinig make up. Misschien moet je dan even een andere foto kiezen voor je banner, want dit meisje draag hele vrouwelijk, strakke kleding en best veel make up. :)


Zo geregeld! Kan ik nu meedoen?


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo okt 16, 2013 23:28 

Mijn excuus, ik had het drukker dan ik dacht.

Alleereerst, als er de volgende keer gevraagd wordt om je solli te verbeteren, post hem dan opnieuw ipv dat je je post wijzigt. Zo kan ik gelijk zien wat je verandert hebt.

@LindaWeasley:
+ Ik vind het goed dat je haar de eigenschap overmoedig hebt gegeven. Dat past goed bij haar eigenschap Dapperheid.

+ Je hebt geluisterd en haar leeftijd aangepast.

- Ik ben nog niet tevreden over haar uiterlijk en de banner. Je heb haar uiterlijk aangepast, terwijl die opzich goed was. De banner paste er alleen niet bij. Doordat je nu zoveel bij het uiterlijk weggehaald hebt, is het nogal miniem. Voeg nog wat interessante dingen toe en pas je banner aan zodat hij beter bij de beschrijving past.

- Iets wat ik in eerste instantie vergeten was. Beschrijf huidskleuren liever niet als "normaal", want in elke cultuur is een andere huidskleur normaal. Afrika heeft een heel andere normale kleur dan Azië of Europa. Gebruik liever de naam van de huidskleur (Blank, bruin) of het land/cultuur die je wilt beschrijven (Typisch Aziatisch/Brits/Zuid Amerikaans ect.)

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Keer terug naar Sollicitaties & OOC
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron

Powered by phpBB :: FI Theme