In het begin was het echt spannend, omdat je je dan afvraagt hoe het spel zal verlopen. Eigenlijk hadden wij enorm veel geluk dat ik Lana "verdacht", zij mij vervolgens verdacht en mijn rol opvroeg. Op die manier hadden we Peter dus heel snel gevonden.
Erg opmerkelijk dat ik nauwelijks verdacht werd. Normaal schop ik stennis, word ik verdacht, blijk ik verdacht. Nu heb ik nauwelijks iets van mij laten horen, maar was ik niet de minst onschuldige.
Op een gegeven moment kwam bij ons het idee op om niet alleen te winnen, maar ook om met het hele team te winnen. Zeker toen we Indian Violet als Draco in ons midden kregen.
We hebben toen nog best even peentjes zitten zweten, omdat we in de gaten hadden dat de overige OotP'ers nu echt de jacht hadden geopend.
Ik geloof dat we ons behoorlijk hebben verkneukeld over de laatste slachtoffers en in welke volgorde we ze om zouden brengen. In verband met dag en nacht rollen e.d.
Maar jippie, volgens mij is dit de eerste keer dat de Dooddoeners de gehele OotP heeft uitgeroeid.