Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Volgende

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 06, 2013 13:27 

Moniek schreef:
Het gaat om de fouten in het algemeen, niet individueel.

Hebbes!!!!!!!!!

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: wo feb 06, 2013 20:19 

Gefeliciteerd. Ik ben ook nog een keer met deze reeks begonnen, maar al weer gestrand bij vraag 21. De dingbat met de roos.

Met HPA 2 zit ik ook al een week te staren naar vraag 28. Elk poppenspel wat er bestaat al geprobeerd (Behalve de juiste natuurlijk @@ ).

Iemand nog een goede tip voor een van beide vragen (a)

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 07, 2013 13:18 

tf926 schreef:
Gefeliciteerd. Ik ben ook nog een keer met deze reeks begonnen, maar al weer gestrand bij vraag 21. De dingbat met de roos.

Heel goed kijken naar wat je ziet bij vraag 21. Een dingbat is een.........

Ik zit vast bij vraag 23. Het zinnetje heb ik al gekregen, maar daarna loop ik vast. Wie kan mij verder helpen?

Profiel  

The Dark Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 10, 2013 11:34 

tf926 schreef:
Met HPA 2 zit ik ook al een week te staren naar vraag 28. Elk poppenspel wat er bestaat al geprobeerd (Behalve de juiste natuurlijk @@ ).

Denk draadjes

Thea schreef:
Ik zit vast bij vraag 23. Het zinnetje heb ik al gekregen, maar daarna loop ik vast. Wie kan mij verder helpen?

Het zinnetje zegt letterlijk stap voor stap wat je moet doen, dus ik zou echt niet weten wat ik verder nog kan zeggen hierover. Het enige wat ik misschien kan zeggen is dat je een verkleinwoord moet gebruiken.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 11, 2013 15:12 

Hebbes!

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 16:51 

Ik zit vast bij 2.25
Ik dacht dat het iets moest zijn met de volgorde van de planeten ofzo?
Zit ik wel ongeveer in de goede richting te denken?

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 17:57 

Dat zit je zeker :P

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 18:08 

Pfff ik heb al zo veel geprobeerd waar 'volgorde' en 'planeten' inzit, maar toch krijg ik het goeie antwoord maar niet te pakken...

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 18:11 

Jeeej ik heb hem!

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 18:56 

Nu bij de zwerkbalscores...vraag 29 van avontuur 2
Ik snap echt niet wat je er in moet kunnen zien
Heb ergens al een hint gezien dat je ermee moet rekenen er er dan letters uit krijgt, maar er komt bij mij niet echt een woord uit...

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 14, 2013 18:22 

Nu moet ik er echt mee stoppen. Ik zit bij opgave 23. Snap van getallen niks. Ben altijd meer voor talen als voor getallen geweest. Ik heb dus ook geen idee wat ik ermee moet. Jammer, is de één na laatste, dan heb ik Feryks Junior uitgespeeld.

Profiel  

The Dark Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 14, 2013 18:49 

xDaffiee schreef:
Nu bij de zwerkbalscores...vraag 29 van avontuur 2
Ik snap echt niet wat je er in moet kunnen zien
Heb ergens al een hint gezien dat je ermee moet rekenen er er dan letters uit krijgt, maar er komt bij mij niet echt een woord uit...

Pb anders even wat je al hebt.

Thea schreef:
Nu moet ik er echt mee stoppen. Ik zit bij opgave 23. Snap van getallen niks. Ben altijd meer voor talen als voor getallen geweest. Ik heb dus ook geen idee wat ik ermee moet. Jammer, is de één na laatste, dan heb ik Feryks Junior uitgespeeld.

Dit is geen ingewikkelde rekensom, het is tenslotte gemaakt voor kinderen. Kijk eens goed naar de getallen. Welke passen niet bij de rest? Je uiteindelijke rekensom is met slechts 3 getallen (CDI niet inbegrepen daarbij)

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 14, 2013 18:54 

Moniek schreef:
Thea schreef:

Dit is geen ingewikkelde rekensom, het is tenslotte gemaakt voor kinderen. Kijk eens goed naar de getallen. Welke passen niet bij de rest? Je uiteindelijke rekensom is met slechts 3 getallen (CDI niet inbegrepen daarbij)

Sorry, maar ik zie dit echt niet? Op grond waarvan wordt bepaald welke getallen wel passen en welke niet? Het enige waar ik wel uit ben, is de CDI. Die was tenminste makkelijk.

Profiel  

The Dark Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 14, 2013 18:59 

Thea schreef:
Moniek schreef:
Thea schreef:

Sorry, maar ik zie dit echt niet? Op grond waarvan wordt bepaald welke getallen wel passen en welke niet? Het enige waar ik wel uit ben, is de CDI. Die was tenminste makkelijk.

Op grond van de borden waar ze in staan. Kijk eerst even naar het pentagon, daarbij is het het makkelijkste te zien.

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: zo feb 17, 2013 14:49 

In welke richting moet je denken bij de laatste vraag van Feryks jr (vraag 25)?
Al veel objecten gevonden die in de buurt komen, maar dat zijn geen personen.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 322 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 22  Volgende

Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar: