Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 22  Volgende

2e jaars

BerichtGeplaatst: za maart 22, 2014 13:25 

Melanoek, in Rome is veel te zien, maar er zijn natuurlijk ook nog andere bezienswaardigheden.

Okee, ik gaf antwoord op een vraag die ik zag toen ik de link in het mailtje aanklikte, maar nu vind ik die vraag niet meer terug. Ik laat het berichtje toch maar staan, wie weet heeft iemand er ooit nog eens wat aan.

Laatst bijgewerkt door Catlady op za maart 22, 2014 13:38, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: za maart 22, 2014 13:30 

Kan iemand me een hint geven voor 2.29 met de zwerkbaluitslagen. heb al van alles geprobeerd, maar kom niet tot een antwoord. Ik weet dat er letters uit moeten komen, maar dan krijg ik een heel raar antwoord. Help please!

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: za maart 22, 2014 13:35 

Veraa2556 schreef:
Kan iemand me een hint geven voor 2.29 met de zwerkbaluitslagen. heb al van alles geprobeerd, maar kom niet tot een antwoord. Ik weet dat er letters uit moeten komen, maar dan krijg ik een heel raar antwoord. Help please!

Ik zou het bij simpel rekenen houden.

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: za maart 22, 2014 13:45 

Catlady schreef:
Veraa2556 schreef:

Ik zou het bij simpel rekenen houden.

Dat heb ik gedaan, maar ik krijg ook 2 antwoorden in de min.. dat klopt volgens mij ook niet

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: za maart 22, 2014 13:56 

Dat heb ik gedaan, maar ik krijg ook 2 antwoorden in de min.. dat klopt volgens mij ook niet[/quote]

Dat klopt wel, maar daar moet je niet op letten. Kijk of je uit je letterbrij 2 logische woorden kunt halen.

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: za maart 22, 2014 14:51 

Catlady schreef:
Dat heb ik gedaan, maar ik krijg ook 2 antwoorden in de min.. dat klopt volgens mij ook niet

Dat klopt wel, maar daar moet je niet op letten. Kijk of je uit je letterbrij 2 logische woorden kunt halen.[/quote]

Heb m!!! Dank je!! :D :D

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: ma maart 24, 2014 14:51 

Ben nu bij 2.32. Heb de runen vertaald, maar heb geen idee wie ermee bedoeld wordt... Iemand een hint?

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: ma maart 24, 2014 15:22 

Kijk eens goed naar derde na laatste woord en zoek daar dan een figuur uit de HP serie bij.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 25, 2014 14:38 

Veraa2556 schreef:
Lilly schreef:
Sorry voor het bumpen, maar ik snap totaal niets van die vraag 1.3
Ik weet wat de rebus wilt zeggen, maar dat omdraaien, daar snap ik echt de zak van. Iemand die me kan helpen?

Er zijn hier al echt voldoende hints over gegeven.. Kijk letterlijk wat je ziet en dan moet er nog een naam achter. Drie posts heirboven staat bijna het letterlijke antwoord..

Oh, god (':
Spoiler:
Ik heb dus "Droebel", "Schobbejak" "minister", "Cornelius Droebel" en wat dan ook anders geprobeerd, maar hiet was ik echt niet opgekomen (':

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: za maart 29, 2014 12:13 

Ben aangeland bij 2.36. Aan de hand van het plaatje met 2 bogen en de bloemetjes vooraan moet je bepalen waar ze heen moeten..
Iemand een hintje please?

Laat maar, heb m al :p

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: do apr 03, 2014 13:48 

Veraa2556 schreef:
Ben aangeland bij 2.36. Aan de hand van het plaatje met 2 bogen en de bloemetjes vooraan moet je bepalen waar ze heen moeten..
Iemand een hintje please?

Laat maar, heb m al :p

Iemand wel hintje voor 2.37? De vraag met de streepjescode en de cijfers. Waar moet je naar kijken? Of moet je juist aan iets heel anders denken?

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: do apr 03, 2014 14:37 

Eerst naar de cijfers kijken, daar kun je vast wel iets uithalen.

Profiel  

Dreuzel

BerichtGeplaatst: zo apr 06, 2014 15:19 

Catlady schreef:
Eerst naar de cijfers kijken, daar kun je vast wel iets uithalen.

Thanks! Ik zat dus toch wel goed, had alleen 1 letter te weinig (a)

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: za jul 19, 2014 8:55 

Ik hoop dat er nog mensen aanwezig zijn, ik zit vast in feryks junior puzzel 7. wat kiezen ze voor drinken. wat moet ik met al die letters. snap er echt niks van.
heb ze al door elkaar gehusseld.

Profiel  

2e jaars

BerichtGeplaatst: za jul 19, 2014 9:30 

edith van pouderoyen schreef:
Ik hoop dat er nog mensen aanwezig zijn, ik zit vast in feryks junior puzzel 7. wat kiezen ze voor drinken. wat moet ik met al die letters. snap er echt niks van.
heb ze al door elkaar gehusseld.

Misschien moet je eens kijken naar wat er niet staat i.p.v. wat er wel staat ;)

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 322 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 22  Volgende

Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar: