Cho. schreef:
bovendien even een opmerking: een antwoord als ik weet het niet, of ken ik niet, is echt vreselijk irritant! Doe alsjeblieft dan even moeite om het op te zoeken op youtube ofzo. Ook is het wel leuk als een mening iets meer uitgebreid is.. dus niet alleen wel leuk of niet slecht, maar ook een korte uitleg..
Ik deel je mening, maar de maker van dit topic heeft gezegd dat hij het zo wilde. 2daemon schreef:
Het is niet de bedoeling van dit spel, om de genoemde artiest te plaaten zodat je het kan luisteren, dan wordt je antwoord anders. Het is de enige regel. Heb t al 2x door de vingers gezien, je kunt achteraf ook luisteren.
Misschien kan je hem een pb'tje sturen om hem proberen te overtuigen...
Wat vinden jullie van: Keane?
Ik ken bijna alleen de singles en een paar niet-singles.
Ik vind het mooie muziek maar soms een beetje duf. Dat vind ik nou het lastige met bands die veel gevoelige/rustige/voortkabbelende nummers uitbrengen (niet alles, dat weet ik ook wel) - soms vind ik ze schitterend (Walnut Tree kan echt tranen in m'n ogen brengen) en soms gewoon saai (Somewhere Only We Know, This Is The Last Time). Ik vind Chrystal Ball trouwens vreselijk irritant, maar Is It Any Wonder? en Nothing In My Way erg leuk. Mijn favoriet is Walnut Tree waarschijnlijk, maar daar moet je 'n bui voor hebben.
John Coltrane?