Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In the tomb along with Allison
BerichtGeplaatst: wo feb 09, 2011 9:18 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik naar het wonderbaarlijke rijk van wonderbaarlijkheid. Het vrouwtje deed een grootse beweging en als bij Toverslag verdween de Steenpuist van haarlelijke, pukkelige neus. 'Woow dat is echt zo gaaf. Ik had zelfs de neiging om mijn neus ook te gaan betoveren voor een mooie wipneus!" Het vrouwtje verdween vervolgens op de maandag daarop. Twee weken later stierf ze aan een eendenzwembandje in haar halsslagader. Op een dag heel wat jaren later, kwam er een dochter van haar achterneefje naar haar

_________________
Watch your backs. I didn't --A


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 7:43 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik naar het wonderbaarlijke rijk van wonderbaarlijkheid. Het vrouwtje deed een grootse beweging en als bij Toverslag verdween de Steenpuist van haarlelijke, pukkelige neus. 'Woow dat is echt zo gaaf. Ik had zelfs de neiging om mijn neus ook te gaan betoveren voor een mooie wipneus!" Het vrouwtje verdween vervolgens op de maandag daarop. Twee weken later stierf ze aan een eendenzwembandje in haar halsslagader. Op een dag heel wat jaren later, kwam er een dochter van haar achterneefje naar haar toe voor kopje


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Voorstraat 19
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 15:22 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik naar het wonderbaarlijke rijk van wonderbaarlijkheid. Het vrouwtje deed een grootse beweging en als bij Toverslag verdween de Steenpuist van haarlelijke, pukkelige neus. 'Woow dat is echt zo gaaf. Ik had zelfs de neiging om mijn neus ook te gaan betoveren voor een mooie wipneus!" Het vrouwtje verdween vervolgens op de maandag daarop. Twee weken later stierf ze aan een eendenzwembandje in haar halsslagader. Op een dag heel wat jaren later, kwam er een dochter van haar achterneefje naar haar toe voor kopje azijn. Na de

_________________
You´re the best thing that´s ever been mine.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 10, 2011 15:42 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik naar het wonderbaarlijke rijk van wonderbaarlijkheid. Het vrouwtje deed een grootse beweging en als bij Toverslag verdween de Steenpuist van haarlelijke, pukkelige neus. 'Woow dat is echt zo gaaf. Ik had zelfs de neiging om mijn neus ook te gaan betoveren voor een mooie wipneus!" Het vrouwtje verdween vervolgens op de maandag daarop. Twee weken later stierf ze aan een eendenzwembandje in haar halsslagader. Op een dag heel wat jaren later, kwam er een dochter van haar achterneefje naar haar toe voor kopje azijn. Na de mislukte pogingen van


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In the tomb along with Allison
BerichtGeplaatst: za feb 12, 2011 7:50 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik naar het wonderbaarlijke rijk van wonderbaarlijkheid. Het vrouwtje deed een grootse beweging en als bij Toverslag verdween de Steenpuist van haarlelijke, pukkelige neus. 'Woow dat is echt zo gaaf. Ik had zelfs de neiging om mijn neus ook te gaan betoveren voor een mooie wipneus!" Het vrouwtje verdween vervolgens op de maandag daarop. Twee weken later stierf ze aan een eendenzwembandje in haar halsslagader. Op een dag heel wat jaren later, kwam er een dochter van haar achterneefje naar haar toe voor kopje azijn. Na de mislukte pogingen van de afgelopen jaren

_________________
Watch your backs. I didn't --A


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Emond's Field

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 13, 2011 14:34 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik naar het wonderbaarlijke rijk van wonderbaarlijkheid. Het vrouwtje deed een grootse beweging en als bij Toverslag verdween de Steenpuist van haarlelijke, pukkelige neus. 'Woow dat is echt zo gaaf. Ik had zelfs de neiging om mijn neus ook te gaan betoveren voor een mooie wipneus!" Het vrouwtje verdween vervolgens op de maandag daarop. Twee weken later stierf ze aan een eendenzwembandje in haar halsslagader. Op een dag heel wat jaren later, kwam er een dochter van haar achterneefje naar haar toe voor kopje azijn. Na de mislukte pogingen van de afgelopen jaren om haar te

_________________
01-06-2003 ~ 31-12-2008 & 29-01-2011 ~ heden

Waarom Eren Olifanten Huilers Die Hinkelen
o.d.z.
Et Audite Alterem


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 13:24 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik naar het wonderbaarlijke rijk van wonderbaarlijkheid. Het vrouwtje deed een grootse beweging en als bij Toverslag verdween de Steenpuist van haarlelijke, pukkelige neus. 'Woow dat is echt zo gaaf. Ik had zelfs de neiging om mijn neus ook te gaan betoveren voor een mooie wipneus!" Het vrouwtje verdween vervolgens op de maandag daarop. Twee weken later stierf ze aan een eendenzwembandje in haar halsslagader. Op een dag heel wat jaren later, kwam er een dochter van haar achterneefje naar haar toe voor kopje azijn. Na de mislukte pogingen van de afgelopen jaren om haar te laten groeien aan

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: " ...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!..." 
BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 14:03 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik naar het wonderbaarlijke rijk van wonderbaarlijkheid. Het vrouwtje deed een grootse beweging en als bij Toverslag verdween de Steenpuist van haarlelijke, pukkelige neus. 'Woow dat is echt zo gaaf. Ik had zelfs de neiging om mijn neus ook te gaan betoveren voor een mooie wipneus!" Het vrouwtje verdween vervolgens op de maandag daarop. Twee weken later stierf ze aan een eendenzwembandje in haar halsslagader. Op een dag heel wat jaren later, kwam er een dochter van haar achterneefje naar haar toe voor kopje azijn. Na de mislukte pogingen van de afgelopen jaren om haar te laten groeien aan een mislukte bezwering.

_________________
" Schaduwen van morgen, zijn in het verleden gezaaid.
Opdrijfzand en zorgen, gehuld in mist of gebeiteld in steen... " 


" Tom Riddle" 


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: ma feb 14, 2011 18:01 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik naar het wonderbaarlijke rijk van wonderbaarlijkheid. Het vrouwtje deed een grootse beweging en als bij Toverslag verdween de Steenpuist van haarlelijke, pukkelige neus. 'Woow dat is echt zo gaaf. Ik had zelfs de neiging om mijn neus ook te gaan betoveren voor een mooie wipneus!" Het vrouwtje verdween vervolgens op de maandag daarop. Twee weken later stierf ze aan een eendenzwembandje in haar halsslagader. Op een dag heel wat jaren later, kwam er een dochter van haar achterneefje naar haar toe voor kopje azijn. Na de mislukte pogingen van de afgelopen jaren om haar te laten groeien aan een mislukte bezwering. Met veel goud

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Sado!
BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 19:02 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik naar het wonderbaarlijke rijk van wonderbaarlijkheid. Het vrouwtje deed een grootse beweging en als bij Toverslag verdween de Steenpuist van haarlelijke, pukkelige neus. 'Woow dat is echt zo gaaf. Ik had zelfs de neiging om mijn neus ook te gaan betoveren voor een mooie wipneus!" Het vrouwtje verdween vervolgens op de maandag daarop. Twee weken later stierf ze aan een eendenzwembandje in haar halsslagader. Op een dag heel wat jaren later, kwam er een dochter van haar achterneefje naar haar toe voor kopje azijn. Na de mislukte pogingen van de afgelopen jaren om haar te laten groeien aan een mislukte bezwering. Met veel goud zou het misschien

_________________
'I've to go back, haven't I?' 'That is up to you.''
Do I have a choice?' 'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say? I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.'


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In the tomb along with Allison
BerichtGeplaatst: do feb 17, 2011 19:07 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik naar het wonderbaarlijke rijk van wonderbaarlijkheid. Het vrouwtje deed een grootse beweging en als bij Toverslag verdween de Steenpuist van haarlelijke, pukkelige neus. 'Woow dat is echt zo gaaf. Ik had zelfs de neiging om mijn neus ook te gaan betoveren voor een mooie wipneus!" Het vrouwtje verdween vervolgens op de maandag daarop. Twee weken later stierf ze aan een eendenzwembandje in haar halsslagader. Op een dag heel wat jaren later, kwam er een dochter van haar achterneefje naar haar toe voor kopje azijn. Na de mislukte pogingen van de afgelopen jaren om haar te laten groeien aan een mislukte bezwering. Met veel goud zou het misschien een absurde dag

_________________
Watch your backs. I didn't --A


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bij An!

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 15, 2011 21:38 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik naar het wonderbaarlijke rijk van wonderbaarlijkheid. Het vrouwtje deed een grootse beweging en als bij Toverslag verdween de Steenpuist van haarlelijke, pukkelige neus. 'Woow dat is echt zo gaaf. Ik had zelfs de neiging om mijn neus ook te gaan betoveren voor een mooie wipneus!" Het vrouwtje verdween vervolgens op de maandag daarop. Twee weken later stierf ze aan een eendenzwembandje in haar halsslagader. Op een dag heel wat jaren later, kwam er een dochter van haar achterneefje naar haar toe voor kopje azijn. Na de mislukte pogingen van de afgelopen jaren om haar te laten groeien aan een mislukte bezwering. Met veel goud zou het misschien een absurde dag worden tegenover vorige

_________________
2 seconds ago via HPF · Like · Comment


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 18, 2011 17:33 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik naar het wonderbaarlijke rijk van wonderbaarlijkheid. Het vrouwtje deed een grootse beweging en als bij Toverslag verdween de Steenpuist van haarlelijke, pukkelige neus. 'Woow dat is echt zo gaaf. Ik had zelfs de neiging om mijn neus ook te gaan betoveren voor een mooie wipneus!" Het vrouwtje verdween vervolgens op de maandag daarop. Twee weken later stierf ze aan een eendenzwembandje in haar halsslagader. Op een dag heel wat jaren later, kwam er een dochter van haar achterneefje naar haar toe voor kopje azijn. Na de mislukte pogingen van de afgelopen jaren om haar te laten groeien aan een mislukte bezwering. Met veel goud zou het misschien een absurde dag worden tegenover vorige woensdag, die echt

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw common room
BerichtGeplaatst: vr maart 18, 2011 17:53 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik naar het wonderbaarlijke rijk van wonderbaarlijkheid. Het vrouwtje deed een grootse beweging en als bij Toverslag verdween de Steenpuist van haarlelijke, pukkelige neus. 'Woow dat is echt zo gaaf. Ik had zelfs de neiging om mijn neus ook te gaan betoveren voor een mooie wipneus!" Het vrouwtje verdween vervolgens op de maandag daarop. Twee weken later stierf ze aan een eendenzwembandje in haar halsslagader. Op een dag heel wat jaren later, kwam er een dochter van haar achterneefje naar haar toe voor kopje azijn. Na de mislukte pogingen van de afgelopen jaren om haar te laten groeien aan een mislukte bezwering. Met veel goud zou het misschien een absurde dag worden tegenover vorige woensdag, die echt verschrikkelijk saai en

_________________
    Life isn't about how many breaths you take; it's about the moments that take your breath away.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr maart 18, 2011 19:06 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik naar het wonderbaarlijke rijk van wonderbaarlijkheid. Het vrouwtje deed een grootse beweging en als bij Toverslag verdween de Steenpuist van haarlelijke, pukkelige neus. 'Woow dat is echt zo gaaf. Ik had zelfs de neiging om mijn neus ook te gaan betoveren voor een mooie wipneus!" Het vrouwtje verdween vervolgens op de maandag daarop. Twee weken later stierf ze aan een eendenzwembandje in haar halsslagader. Op een dag heel wat jaren later, kwam er een dochter van haar achterneefje naar haar toe voor kopje azijn. Na de mislukte pogingen van de afgelopen jaren om haar te laten groeien aan een mislukte bezwering. Met veel goud zou het misschien een absurde dag worden tegenover vorige woensdag, die echt verschrikkelijk saai en leerzaam was, want

_________________
Our dreams will break the boundaries of our fears.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 213 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 15  Volgende


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme