Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Volgende

Professor

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 18:27 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen dat onding. Daarom


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 18:28 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van

_________________
We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous. - Dean Winchester


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Emond's Field

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 19:53 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en

_________________
01-06-2003 ~ 31-12-2008 & 29-01-2011 ~ heden

Waarom Eren Olifanten Huilers Die Hinkelen
o.d.z.
Et Audite Alterem


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 20:37 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Nog steeds in het zelfde dorpje bij de boomgaarden =D
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 20:48 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik naar het wonderbaarlijke


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 21:02 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik naar het wonderbaarlijke rijk van wonderbaarlijkheid.

_________________
We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous. - Dean Winchester


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 30, 2011 23:52 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik naar het wonderbaarlijke rijk van wonderbaarlijkheid. Het vrouwtje deed


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Regio Brugge
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 0:16 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik naar het wonderbaarlijke rijk van wonderbaarlijkheid. Het vrouwtje deed een grootse beweging

_________________
It's worser than it may seem.
Machines create our dreams.
We pretend that we are blind to find some peace of mind.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Emond's Field

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 1:46 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik naar het wonderbaarlijke rijk van wonderbaarlijkheid. Het vrouwtje deed een grootse beweging en als bij

_________________
01-06-2003 ~ 31-12-2008 & 29-01-2011 ~ heden

Waarom Eren Olifanten Huilers Die Hinkelen
o.d.z.
Et Audite Alterem


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 11:15 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik naar het wonderbaarlijke rijk van wonderbaarlijkheid. Het vrouwtje deed een grootse beweging en als bij Toverslag verdween de

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Mirror of Erised
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 18:14 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik naar het wonderbaarlijke rijk van wonderbaarlijkheid. Het vrouwtje deed een grootse beweging en als bij Toverslag verdween de Steenpuist van haar

_________________
Myths are public Dreams
Dreams are public Myths


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 18:15 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik naar het wonderbaarlijke rijk van wonderbaarlijkheid. Het vrouwtje deed een grootse beweging en als bij Toverslag verdween de Steenpuist van haar lelijke, pukkelige neus

_________________
We know a little about a lot of things; just enough to make us dangerous. - Dean Winchester


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Sado!
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 18:53 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik naar het wonderbaarlijke rijk van wonderbaarlijkheid. Het vrouwtje deed een grootse beweging en als bij Toverslag verdween de Steenpuist van haarlelijke, pukkelige neus. 'Woow dat is

_________________
'I've to go back, haven't I?' 'That is up to you.''
Do I have a choice?' 'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say? I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.'


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jan 31, 2011 18:56 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik naar het wonderbaarlijke rijk van wonderbaarlijkheid. Het vrouwtje deed een grootse beweging en als bij Toverslag verdween de Steenpuist van haarlelijke, pukkelige neus. 'Woow dat isecht zo gaaf.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In de PoiSonkast van Snape..
BerichtGeplaatst: wo feb 02, 2011 19:12 

Op een dag kwam er een raar klein vrouwtje dat heel goed was in Onderwaterkleiduifschieten aan de deur. Ze kwam voor het opblaas zwembad dat buiten stond in de grote modderpoel waar in kikkervisjes zwommen. Het vrouwtje zei: "Meneer zou ik misschien een theelepeltje kunnen omsmelten tot gigantisch grote olifaunt oren met paarse stippen?" Ik keek haar vreemd aan en vroeg me af of ze wel 100% was. Maar ze zei: "Ik heb hier een grote steenpuist, maar hij gaat niet meer weg, dus ik heb een medicijn nodig tegen de hoest van Huppeldepup virus en anders ga ik naar het wonderbaarlijke rijk van wonderbaarlijkheid. Het vrouwtje deed een grootse beweging en als bij Toverslag verdween de Steenpuist van haarlelijke, pukkelige neus. 'Woow dat isecht zo gaaf. Ik had zelfs

_________________
-= Scars have the power to remind us the past is real =-


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 213 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Volgende


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme