Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22

2e jaars



Offline
BerichtGeplaatst: zo sep 14, 2014 16:22 

Bedankt Dennis ik ga er mee aan de slag.

Ilse heb je er wel rekening mee gehouden dat de klok niet klopt?


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo sep 14, 2014 16:27 

Ja, dat hij drie uur voor loopt bedoel je? dat heb ik ook al geprobeerd..

En met 00:00, 00.00, 0:00 en 0.00 ook al geprobeerd (maar dan met de tijden die ik bedacht had)


 Profiel  

2e jaars



Offline
BerichtGeplaatst: zo sep 14, 2014 17:18 

Je moet het als volgt invoeren: 00:00, maar dan met de getelde streepjes en de goede tijd :-)


 Profiel  

2e jaars



Offline
BerichtGeplaatst: ma sep 22, 2014 10:56 

Inmiddels ben ik bij vraag 14 FA2
Ik heb de onderste 4; (2 tekens en 2 letters gevonden en ik neem aan dat je daar , een cijfer voor in de plaats moet zetten (zoveelste teken, zoveelste letter).
De bovenste cijfersreeksen heb ik ook.
Ik denk dat ik weet wat er op de 3e rij voor gekleurd bolletje moet staan, maar de grijze bolletjes blijven een raadsel.

edit: zoonlief wist waar de grijze bolletjes voor staan, maar hoe krijg ik nu een getal uit het geheel, laat staan een getal afgerond op ..???


 Profiel  

2e jaars



Offline
BerichtGeplaatst: za okt 25, 2014 16:05 

Niemand een hint voor FA2 vraag 14, ik zit er nog steeds vast. :(


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo mei 13, 2015 18:57 

Is er toevallig nog/weer iemand die me kan helpen? Heb het weer opgepakt en ben nog steeds bij vraag 27 van avontuur 2, over de klok in het klaslokaal. Heb eindeloos streepjes geteld maar dat levert niets op. Ik ben me er bewust van dat de klok 3 uur voorloopt en dat de werkelijke tijd dus 3 uur eerder is. Ik vraag me alleen af of de [h] meegeteld moet worden bij de streepjes of dat het iets anders betekent?


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2016 13:33 

Hier ben ik weer, inmiddels iets verder. Kan iemand me helpen bij vraag 44 van avontuur 2? Met het briefje op het hek. Ik weet niet of er ĂĽberhaupt nog iemand speelt of wel eens op dit forum kijkt, maar wilde het toch even vragen.
Alvast bedankt!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 322 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme