Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 21:05 

Inderdaad. Ik vind dat iedereen verplicht moet posten per dag. Plus, als iemand tegen mij zegt dat ze zich afgemeld heeft, is het ook een beetje raar om te zien dat die persoon *PLOTS* gaat posten. Apart, niet?

Ik probeerde actief te zijn, maar door het gebrek aan posts van anderen werd ik daardoor als verdacht gezien. Dat hoort niet bij een spel zoals dit. Plus: GEHEIMHOUDING IS DE KEY! Nu kan daar heel moeilijk op gelet worden, maar mensen... probeer het Als Je Blieft.

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 23:41 

Blegh, willen de dooddoeners in het vervolg wat minder opzichtig zijn? (a)
Jullie stemgedrag heeft jullie alle vier bij mij al na de eerste dag verraden. :P

Ik wil me wel aansluiten bij mijn bovenposter. Want nu vind ik het niet erg dat ik verdacht word, maar het is op een gegeven moment niet echt leuk spelen wanneer er alleen gepost wordt wanneer men moet stemmen.
Je hebt namelijk niet de mogelijkheid tot discussie, wat wel normaal is bij de live-versie. Door in verhaalvorm te posten, kun je hints laten doorschemeren of juist de spanning opvoeren.

Zeker een spel om vele malen meer te spelen!! Want het was er leuk om te spelen met alle deelnemers. En daarnaast ook een goede leiding van Moniek en Patricia!

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 23:57 

Aaaaargh, Jalf en ik waren zo goed bezig! We hadden zulke goede tactieken uitgestippeld, en het ging ook echt heel goed! Jalf zou ervoor zorgen dat Lacrimosa mijn rol op zou vragen. Ik was toch een gewone Wizard, dus mij konden ze met rust laten. Ook wilden we er zo snel mogelijk achterkomen wie Draco was, zodat we die zo snel mogelijk dood konden krijgen. Ook dat is vrij goed gelukt. xD Ik heb lopen buurten bij Chris en Vivian in de hoop wat info los te peuteren. @Chris, ik wist dat je loog over je rol. xD Ik had in het begin wel verwacht dat het moeilijk zou worden als geliefden, maar toen we toch al zo ver kwamen, begon ik toch wel te denken dat we dit gewoon met z'n tweeën konden winnen. Hoe verder we zouden komen, hoe meer macht we zouden hebben, omdat we dan met zn 2en een blok konden vormen. Helaas waren er al veel te snel veel meer kliekjes, dus dat schoot niet op.

Wat betreft inactiviteit: het feit dat ik niet heel erg actief was, heeft twee redenen. Ten eerste wou ik gewoon niet te veel opvallen. Ten tweede werk ik in een speelgoedwinkel, de Goedheiligman is weer in het land, dus dat betekent een aantal avonden extra werken. xD Dus het was niet echt onwil, maar t liep gewoon een aantal keer zo dat ik geen tijd had. Maar ik ben het er wel mee eens dat het spel er spannender op wordt als er meer gepost en gediscussieerd wordt. Dat had ik ook zeker gedaan als ik meer tijd had gehad, en als ik niet met 2 levens tegelijkertijd zou spelen. xD


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 28, 2011 0:37 

@Patricia & Moniek: Kan er een overzichtje komen met wat er elke nacht gebeurde? Dat gebeurde eerst ook en dat vond ik altijd heel leuk :)

Over het verraden van je rol: het is niet verboden. Het is voor de 'goede' kant praktich onmogelijk te winnen zonder samen te spannen. Mijn rol houd ik normaal geheim (tenzij het niet anders kan), maar aangezien ik nu geen rol had.. xD Ik heb samengespannen met Indian Violet (met het risico dat ze slecht was) en met Vivian nadat ze zo op Sjar ging (die ik al verdacht vond). Ik vind niet dat dit niet mag, maar dat het bij het spelletje hoort, eigenlijk. Zo ging het voorgaande spelletjes in elk geval ook (en vraag Patricia maar: de wolven hebben toen wel degelijk gewonnen :P).

Overigens bedoel ik het niet gemeen: ik vond het heel leuk! Je hebt geen idee hoeveel DEs er zijn, dus ookal heb je vermoedens, het blijft superlastig om ze te vermoorden. Zo was ik heel bang dat ik dood zou gaan toen ik opeens op Jalf ging stemmen ^^

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma nov 28, 2011 11:20 

@Arianna: We hebben jouw bewust niet aangevallen omdat na nou duidelijke stem op mij, ik dacht namelijk dat Kingsley jou die nacht zou beschermen. Daarom hadden we jou een nacht later willen aanvallen. Dezelfde reden waarom we Vivian niet gelijk aanvielen, we waren overtuigd dat Kingsley haar zou beschermen.

Ik kan me inderdaad aansluiten bij Dennis, ons plan verliep namelijk heel erg goed en langzaam schakelde we mijn medeDE's uit, maar helaas XD (Mensen, vergeet niet dat ik niet voor de DE's speelde, maar voor Dennis en mijzelf) Het was echt supermoeilijk om driedubbelspel te moeten spelen, probeer het voor de grap eens een keer, zou ik zeggen XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Zielig Dichtertje

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma nov 28, 2011 17:04 

Ik ben ook wel voor verplicht posten. (Ben zelf een van de schuldigen die het niet deed, maar dat was omdat ik uit 'the picture' wilde blijven. Nee het praat niet veel goed maar ik wilde meedoen.)
Misschien gewoon verplicht stemmen invoeren. Wie niet stemt ligt uit het spel.

Enkele kleine minpuntjes van dit spel:
Een rol als "heerser van de dood " vind ik absoluut niks. Een rol moet gewoon vrijkomen bij de dood anders heb je als gewone speler geen referentiepunt. (dan is het in het wild gokken)
Ik vond ook wel dat er maar heel weinig slechte waren.
3?
en 1 ervan zou sowieso sterven als de andere dat deden. Die ene had trouwens te veel macht doordat die de rollen kon opvragen en zo de goede rollen meteen doorspelen. Ik dacht dat Peter geen contact had met de DE's maar die kenden mekaar van het begin.
dan had je ook nog Draco die er uiteindelijk bij kwam. Toch wel wat weinig.

----
Misschien iets handig
Bij het spel ultimate werewolf heb je in het hoekje van de rollen een + (getal) en - (getal) staan.
Je moet dan die getallen optellen en aftrekken en als je zo de rollen dan verdeeld heb je een behoorlijk evenwichtig spel
als het uiteindelijk getal tussen -2 en +2 ligt.
Denk dat hier het evenwicht behoorlijk ver zoek was.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 29, 2011 18:47 

Blijerd schreef:
Inderdaad. Ik vind dat iedereen verplicht moet posten per dag. Plus, als iemand tegen mij zegt dat ze zich afgemeld heeft, is het ook een beetje raar om te zien dat die persoon *PLOTS* gaat posten. Apart, niet?

Ik probeerde actief te zijn, maar door het gebrek aan posts van anderen werd ik daardoor als verdacht gezien. Dat hoort niet bij een spel zoals dit. Plus: GEHEIMHOUDING IS DE KEY! Nu kan daar heel moeilijk op gelet worden, maar mensen... probeer het Als Je Blieft.


Dat deed ik omdat ik zag dat ik nog steeds niet verwijderd was uit de lijst. Mensen gingen allemaal op mij stemmen, toen had ik een klein beetje door hoe of wat en toen had ik zoiets van, laat ik gewoon een poging doen...

_________________
You are Braver than you Believe,
Stronger than you seem
and
Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!
_________________
I do believe in Fairy's! I do! I do!


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 30, 2011 18:06 

Arianna schreef:
@Patricia & Moniek: Kan er een overzichtje komen met wat er elke nacht gebeurde? Dat gebeurde eerst ook en dat vond ik altijd heel leuk :)

Dag 1
Cupido (Oscar) koppelt Jalf en Dennis Krauwel
Trelawney (Pieper) vraagt de rol op van Vivian (Witch)
Indian Violet wordt verkozen tot Minister of Magic

Nacht 1
Peter (Lacrimosa) vraagt de rol op van Pieper (Trelawney)
Kingsley (Chris Gamgee) beschermt Aisling (Heerser van de Dood)
De weerwolven vermoorden Jill (Mad-Eye Moody)

Dag 2
Trelawney vraagt de rol op van Sjar (Voldemort)
De dorpelingen stemmen Oscar (Cupido) weg

Nacht 2
Peter vraagt de rol op van Blijerd (Draco)
Kingsley beschermt Indian Violet (Witch)
De weerwolven vermoorden Pieper (Trelawney)

Dag 3
De dorpelingen stemmen Sjar (Voldemort) weg

Nacht 3
Peter vraagt de rol op van Dennis Krauwel (Wizard)
Kingsley beschermt Lacrimosa (Peter)
De weerwolven vermoorden Aisling (Heerser van de Dood)

Dag 4
De dorpelingen stemmen Blijerd (Draco) weg. Draco is nooit volgroeid.

Nacht 4
Peter vraagt de rol op van Chris Gamgee (Kingsley Shacklebolt)
Kingsley beschermt MissMyrna
De weerwolven vermoorden Vivian (Witch)

Dag 5
Mundugus (Lupos) gebruikt zijn flesje op Jalf (Death Eater), die daarvan sterft
Dennis Krauwel (mede-geliefde) sterft als gevolg daarvan
Lacrimosa (Peter) is als enige Death Eater over en sterft daarom ook
De Order of the Phoenix wint

Verder zullen we jullie commentaar en feedback uiteraard meenemen de volgende keer; het is sowieso duidelijk dat de kwestie van inactieve spelers toch nog eens besproken moet worden als dit spel nog een keer gespeeld gaat worden.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 30, 2011 18:23 

Dankjulliewel!

@DEs: Ik ben benieuwd waarom jullie Aisling hebben vermoord eigenlijk. Aangezien ik het persoonlijk niet zou doen. Achteraf was het natuurlijk superslim van jullie xD

En hebben jullie Blijerd gelijk betrokken in jullie 'complot' toen jullie haar rol wisten?

*vindt dit altijd leuk om te zien*

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 30, 2011 19:04 

En bij deze ook nog even de beloning!

De winnaars krijgen elk 50 sikkels:
Lupos
harry_james_potter
Arianna
MissMyrna
Indian Violet
Chris Gamgee

De rest krijgt 20 sikkels:
Jalf
Vivian
Jill
Blijerd
Oscar
Lacrimosa
Sjar
Pieper
Aisling
Dennis Krauwel

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 01, 2011 0:28 

Ooh, nog even een tip voor alle deelnemers: vergeet jezelf niet weer opnieuw op zichtbaar te zetten. Want ik zag dat heel veel deelnemers nog steeds hun profiel op onzichtbaar hebben staan [/modpowers].


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 01, 2011 9:49 

Ja goed dat je het zegt, wat was de functie daar precies va? :')

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huff's common room

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 01, 2011 15:00 

Ik wilde heel strategisch pas in de tweede nacht opvragen naar de functie van iemand (maar ik wist ook nog niet wie ik zou gaan opvragen :P) maar dat kon niet, want ik was gelijk de eerste nacht al dood... dat was wel jammer. Maar heel goed gespeeld iedereen en we hebben toch gewonnen! Dus dat is altijd wel goed xD
Volgende keer ga ik ook zeker weer meedoen, alleen dan hoop ik dat ik niet meteen de eerste nacht wordt vermoord. Waarschijnlijk had het spel wel iets langer geduurd als er meer DE's geweest zouden zijn want nu was er niemand die gewoon DE was, dat is ook wel jammer.

_________________
I'm not telling you it's going to be easy
I'm telling you it's going to be worth it


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 01, 2011 16:31 

Indian Violet schreef:
Ja goed dat je het zegt, wat was de functie daar precies va? :')


In een vorig spel heeft iemand de weerwolven eruit gepikt door voortdurend in de onlinelijst te kijken wie er vaak zijn pbs bekeek.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 01, 2012 19:41 

Vroeg me af of er binnenkort weer een nieuwe ronde komt. Zat er net lekker in toen het al weer afgelopen was :P

_________________
You are Braver than you Believe,
Stronger than you seem
and
Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!
_________________
I do believe in Fairy's! I do! I do!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme