Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2011 22:11 

Nacht 2

De dementors kwamen snel nadat het besluit genomen was om Oscar af te laten voeren. Hoewel hij probeerde tegen te stribbelen, kwam de kus van de dementor al snel. Sneller dan veel dorpsbewoners verwachten! De ziel van een cupido is veel te lekker om te wachten.

De nacht valt in het dorp, zal er vanacht weer een aanval zijn?

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 22, 2011 15:43 

Arianna reageert ontzettend geschrokken als blijkt dat Oscar toch echt onschuldig was. Het was natuurlijk maar een wilde gok, maar toch voelt ze zich schuldig over haar stem.

Terwijl ze zich richting haar huis begeeft, hoopt ze dat de mensen vannacht gespaard worden. Zelf doet ze haar deur goed op slot, want je weet maar nooit.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 22, 2011 22:01 

Dag 3

De zon komt weer op en het dorp wordt langzaam wakker. Nouja, een deel van het dorp wordt langzaam wakker, terwijl het andere deel wakker wordt van een gil. Boven het huis van Trelawney hangt de Dark Mark. Pieper heeft de nacht niet overleefd.

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 22, 2011 22:18 

Vivian kijkt geschokt. Dit loopt niet best, dit loopt helemaal niet best. Er moet iets gebeuren. Jill, Pieper, de dooddoeners lijken wel een extra voorkeur te hebben voor Huffelpufs. Als het zo doorging was zij de volgende. Kijkend naar het stem- en postgedrag, is het vooral Sjar die iets te zeker van haar zaak lijkt. Daar ging deze ronde haar stem heen, en er was niks ter wereld wat haar van gedachten kon veranderen.

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 22, 2011 22:25 

Weer een moord, op zo'n korte tijd. Lacrimosa huivert bij het idee dat er Death Eaters het dorp onveilig maken en het maar een kwestie van tijd is tot ze de volgende keer toeslaan.
Daarnaast knaagt het nog altijd aan haar dat ze Oscar onterecht heeft beschuldigd. Nu moet ze haar keuzes wat beter proberen te overdenken en ze vraagt zich af wie verantwoordelijk kan zijn voor deze daad. Na een tijd hakt ze de knoop door: tijdens de stemrondes ziet ze steeds veel bekende gezichten opduiken, maar één persoon blijft altijd opvallend afwezig. Daarom stemt Lacrimosa op MissMyrna. Ze vindt het verdacht dat ze haar nooit ziet wanneer er gestemd moet worden. Heeft ze een reden om zich zo afwezig op te stellen?


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 22, 2011 22:37 

Sjar kijkt met een blik vol horror Vivian aan. Hoe kan ze haar nou verdenken? Wat een vreselijke beschuldiging.

"Zo, jij lijkt wel heel erg zeker van je beslissing met zo'n vage redenering, alsof het van te voren is afgesproken ofzo. Ik verdachte je eerst totaal niet, maar ik vind dit wel heel raar." spuugt ze naar Vivian toe.

Sjar neemt echter nog geen beslissing, terwijl ze boos is. Ze wil met een heldere blik op deze zaak kunnen stemmen op de verantwoordelijke. Maar wie? Oscar was het blijkbaar niet. De Minister houdt zich ook nog steeds akelig in het donker en neemt totaal geen leiding. Haar eigen beste vriendin Blijerd begint wel aardig zeker mensen te beschuldigen en dan nog MissMyrna die zich totaal niet vertoond, maar dat deed Pieper ook niet. Het is een warrige boel in ieder geval.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 22, 2011 22:52 

Blijerd heeft haar stoel voor de rest van het spel geclaimed. Hij zit heerlijk en ze laat niemand anders in de buurt komen. En weer is er iemand dood... Pieper dit keer. En zij bleek onschuldig te zijn.

"Maar mensen... Als we het zo bekijken... Myrna heeft zich nog niet vertoond in dit spel. Hoe kan ze dan actief een rol hebben gespeeld in het afslachten van mensen? Of hebben jullie wat van haar vernomen?"

Blijerd stemt expres nog niet. Ze wil eerst zien wat de rest van de dorpsgenoten doen met haar woorden.


@Arianna: Idd... Dankje. Ik lette niet echt op. Sorry!

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


Laatst bijgewerkt door Blijerd op di nov 22, 2011 23:19, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 22, 2011 23:15 

OOC@Marije: Je bedoelt Pieper?

Arianna is helemaal in de war. Ze is het nog steeds wel een beetje eens met haar redenatie over Oscar, maar blijkbaar zat ze er compleet naast. Daarom durft ze nu niet meer echt te stemmen. Ergens krijgt ze wantrouwen in Blijerd, maar dan hoort ze de woorden van Sjar. Myrna heeft zich inderdaad nog niet laten zien.

Maar dan komt Blijerd naar voren en zij spreekt wel een goed argument uit. Pieper was ook nog stil geweest, maar bleek juist een zeer nuttige rol te hebben..
'Als Myrna nu iets van zich liet horen.. Maar het lijkt juist logischer als de Death Eaters veel aanwezig zijn, om zichzelf veilig te stellen. Hoewel ze nu nog weinig te vrezen hebben gehad, want wij hebben gisteren blijkbaar niet echt bedreigend gestemd voor ze. Misschien is Myrna daarom stil?'
Ze denkt nog even na over haar stem.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Little Whinging 4 - Surrey - England

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 7:44 

harry_james_potter komt op de stemmen aflopen en ziet allemaal mensen geschokt kijken naar het huis van Pieper. Het duistere teken hangt boven het huis van Pieper. Wow, dat had hij niet verwacht.
Oké, hij had haar dan nog niet gesproken sinds ze hier in het dorp woonde, maar toch.
Dat zomaar één van je buren overleid is wel heftig.

Dan begint hij na te denken over de dader, en hij heeft nog geen idee. Na zijn uiteindelijke stem de vorige keer op Aisling heeft hij haar niet meer gezien. Dat is wel vreemd, maar misschien ligt ze nog te slapen. Hij besluit om nog even af te wachten met zijn stem.

_________________
'Hou daar eens mee op!', riep ze, toen voor de zoveelste keer het licht uit de kamer uit ging.
'Sorry, sorry', zei Ron. Hij klikte met de Uitsteker.
'Ik weet zelf ook niet waarom ik het doe.'
'Kun je niks nuttiger verzinnen?'
'Zoals, sprookjes lezen?'


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 10:23 

Aisling komt achter een boom vandaan, waar ze tegenaan geleund stond. De laatste die de straat met het park verbind. Goh, dat had ze niet zien aankomen. Toen ze vanochtend haar huis was uitgekomen om te gaan joggen in het park, waren de eerste ochtendgloren bloedrood geweest.
Ze had zich express onopvallend opgesteld om de conversatie tussen de anderen ongestoord te kunnen volgen.
"Jahoor, altijd wanneer er iets lijkt te gebeuren, zijn er mensen die zich niet thuis geven. Ofwel zijn het bangerikken, ofwel ze hebben iets te verbergen. En lang leve het feit dat ze zichzelf niet kunnen verweren."
Aisling gaat naast het lichaam van Pieper zitten en sluit haar ogen. Niets, het was voorbij. Dan staat ze rustig op.
"Iedereen is onzeker en daarom onthoudt iedereen zich van stemmen. Hoe opmerkelijk dat velen gisteren beschuldigingen uitten en nu massaal zwijgt. Klaarblijkelijk wachtend tot een ander het vuile werk opknapt en vervolgens weer als schuldige wordt aangewezen van het hele zootje. Nou, kijk eens naar jullie zelf. Steen en been klagen en geen poot uitsteken."
Ze loopt met een besliste beweging naar een muurtje om haar beenspieren te rekken. In alle commotie was ze daar nog niet eens aan toe gekomen.
"Ik blijf bij mijn beslissing, voor nu. Blijerd weet meer van dit zaakje, meer dan ze toe wil geven."

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 11:06 

Bij het zien van Sjars blik, haalt Vivian alleen haar schouders op. "Inderdaad, ik ben vrij zeker van mijn zaak. Daarom roep ik mensen op om me wel te volgen. Mocht ik het mis hebben, dan mag je me desnoods de volgende keer lynchen.

En ik vermoed dat ik nu ook waarschijnlijk de nacht niet ga overleven, of er nu mensen zijn die me geloven of niet. Maar dat bewijst alleen maar dat ik gelijk heb. "


Het waren harde woorden die ze sprak, maar ze moest ze uitspreken. Voor het te laat was.

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 12:16 

Jalf denkt diep na en zegt dan; "Het meest vervelende is dat we Trelawney en Moody zijn kwijt geraakt. De Death Eater zijn heel slim, of hebben ontzettend veel geluk." Ze bijt even op haar lip; "Sommige mensen zijn verdacht zeker van hun zaak, terwijl anderen juist weer verdacht stil zijn. Beide hebben waarschijnlijk iets te verbergen." Dan besluit ze te stemmen op Lupos. Die was wel erg stil geweest tot nu toe...

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 15:35 

Arianna hoort de woorden van Vivian aan. Het klinkt alsof ze echt zeker weet dat Sjar verdacht is. Dat vindt Arianna wel moeilijk te geloven, maar waarom lijkt Vivian dan zo zeker van haar zaak? Ze kan geen rol hebben waaruit dat blijkt, want die rollen zijn helaas al heengegaan. Hoewel Arianna geneigd is Vivian te geloven, durft ze het eigenlijk niet. Ze besluit nog heel even af te wachten, maar ze overweegt wel mee te gaan op Sjar.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 15:42 

Blijerd legt de opmerking van Aisling naast zich neer. Als ze er meer vanaf had geweten, had ze het al lang verteld. Daarnaast, ze had de hele nacht doorgebracht met series kijken. Niks verdachts daaraan.

"Laat ik nu toch maar stemmen... Ik stem op Lupos. Hij is er wel, maar houdt zich verdacht stil. Misschien is hij bang dingetjes te verraden als hij zijn mond open trekt."


Hmmmlekkerestoelzitlekker.

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 16:17 

Sjar kijkt nog steeds verdwaasd naar Vivian, maar goed dat moet ze zelf weten. Ze heeft helemaal geen reden om Sjar te verdenken. Er is geen rol meer die dat kan achterhalen gezien Moody en Trelawney allebei vermoord zijn.

"Als je zo zeker van je zaak bent, mag je stemmen wat je wilt, maar je hebt nog steeds geen duidelijke reden aangegeven waarom je mij verdenkt."

Zelf is ze er nog steeds niet uit. Ze is geneigd alleen al uit pure wraak op Vivian te stemmen, maar ze wacht nog even af.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme