Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Little Whinging 4 - Surrey - England

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 16:24 

harry_james_potter heeft naar Sjar en Vivian staan kijken terwijl ze 'ruzie' maakten en dacht nog eens diep na over de moordenaar van Trelawney en Moody. Het was wel apart dat hij Dennis Krauwel al sinds de stemming voor de minister niet meer had gezien. Zou hij bang zijn, of heeft hij andere redenen om zich zo schuil te houden.

Hij denkt nog eens na en vindt het ook gek dat precies nadat hij zei dat Aisling er niet meer was die toevallig achter een boom verscholen stond.
Dit was gek, maar kon ook puur toeval zijn. Er gingen meerdere namen door zijn hoofd heen, maar voorlopig zou hij het houden bij Dennis Krauwel.
Misschien dat hij het nog zou veranderen, want hij vond het een moeilijke beslissing.

_________________
'Hou daar eens mee op!', riep ze, toen voor de zoveelste keer het licht uit de kamer uit ging.
'Sorry, sorry', zei Ron. Hij klikte met de Uitsteker.
'Ik weet zelf ook niet waarom ik het doe.'
'Kun je niks nuttiger verzinnen?'
'Zoals, sprookjes lezen?'


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 17:01 

Arianna besluit dat het over is met haar getwijfel. Hoewel het vreemd lijkt dat Vivian zoiets weet, is ze heel zeker van haar zaak. Arianna besluit het risico maar te nemen. Ze kan alleen maar hopen dat ze er geen spijt van krijgt.. Het zal dan wel de ware aard van Vivian onthullen.

Met nog een lichte aarzeling vult ze Sjar in op haar stembriefje. Nu maar hopen dat ze de juiste keuze heeft gemaakt..

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 17:43 

"Tien kleine tovenaars... o wacht, we waren met meer."
Aisling wacht ongeduldig af tot de anderen eindelijk gestemd hebben. Ondertussen beginnen zich duidelijke patronen te ontwaren. Sjar die ineens op kolen lijkt te lopen, Lupos die nu toch verdacht lijkt te zijn.
Aislings hersens maken overuren, terwijl ze de logica probeert te ontrafelen.
"Ach, aan het eind blijkt toch dat degene die het minst verdacht leek, juist de slechterik was. Of wacht, was het nou andersom."
Grinnikend om haar eigen dwaling gaat ze languit op een bankje liggen. Het mag blijken dat ze wel van een beetje melodramatiek uit.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 17:57 

IV reageert geschokt als ze hoort dat er vanacht weer een onschuldige burger is vermoord. Als Vivian Sjar beschuldigt, lijkt het Sjar niet eens iets uit te maken dat er iemand is vermoord en is ze alleen maar verbaasd dat iemand op haar heeft gestemd. En ze klinkt behoorlijk op haar teentjes getrapt. Maar Vivian is ook wel weer érg zeker van haar zaak, dat klinkt ook redelijk verdacht. Uit het gesprek tussen Vivian en Sjar blijkt dat Sjar geen enkel gevoel toont over de dood van Pieper en dat kwetst IV het meest. Daarom schrijft ze Sjar op haar stembriefje en doet deze in de doos/hoed/whatever.

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 18:48 

Lacrimosa slaat verontwaardigd de plotselinge wending gade. Wat is Vivians precieze excuus om Sjar te verdenken? Lacrimosa zou Vivian maar al te graag willen geloven als ze een goed argument had, want dan zouden we misschien deze keer de juiste persoon weg stemmen. Maar ze is wel heel erg vaag.
Waarom volgen Indian Violet en Arianna haar zo slaafs? Het lijkt wel alsof het drietal elkaar wil beschermen door een front te vormen tegen Sjar.
Lacrimosa verandert daarom haar stem naar Vivian. Waarschijnlijk zijn weinig mensen het met haar eens, maar ze vindt het verdacht dat ze plotseling zoveel volgelingen heeft zonder een goed excuus te hebben.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 18:56 

Lupos was echt misselijk geworden van de tweede brutale moord in twee dagen , dat kon zo echt niet verder. Er zou vandaag echt een Death eater schuldig moeten bevonden worden want anders kon het dorp wel snel eens helemaal uitgemoord worden. Wanneer hij dan hoort dat hij beschuldigt wordt moet hij eigenlijk wel wat lachen, sommige mensen zien echt vanalles in stilzwijgen. En dan nog , hij was aanwezig, er waren meer dan genoeg mensen nooit aanwezig geweest. Maar nu zou hijzelf ook een stem moeten uitbrengen, hij had al een tijdje nagedacht en er vielen hem wel enkele dingen op...

"Ja ik ben stil, sommige mensen zijn dat nu eenmaal. Ik denk ook liever na voor ik een stem uitbreng of voor ik mijn mond opentrek om mensen te beschuldigen. Liever geen onschuldige mensen aan de galg voor mij. Daarom mag iedereen van mij nu ook weten dat ik openlijk en na lang nadenken op SJAR stem. Ik vertrouw Vivians woord en hij lijkt wel erg geprikkeld door de beschuldiging."

Hij hoopt dat hij op de juiste persoon zijn vertrouwen zet, en dat er niet weer iemand fout zo hangen.

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 18:58 

Sjar gaat er maar bij zitten. Natuurlijk is ze boos. Het voelt alsof ze erin wordt geluisd. Er zijn twee onschuldige mensen vermoord door de DE's, daarna is Oscar nog eens door de dementors meegenomen en nu wordt zij ook nog eens aangevallen. Als ze dit vol blijven houden, dan blijven er alleen DE's over. Ze staat voor een raadsel hoe iemand haar kan beschuldigen zonder bewijs. Sjar zucht.

"Nouja er is niks meer wat ik er echt op kan doen of zeggen, hopelijk kom ik de stemming door en blijf ik gespaard."

Na lang getwijfeld te hebben besluit ze toch te stemmen. Het zou makkelijk zijn haar eigen hachje te redden door op Lupos te stemmen, maar ze vindt niet dat de anderen een goed argument hebben daarvoor en dit dus niet eerlijk. Bovendien zou ze niet de kans willen wagen een onschuldige in haar plaats dood te laten gaan. Daarom stemt ze toch op Vivian.

@ Lupos: ik ben een zij.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 19:16 

Mischien, heel mischien , er is altijd een kans...
Ja...

" Eigenlijk vind ik dit zeer dapper en onverwachts van jou dat je eigen hachje kan redden , en dat toch niet doet. Zo dapper zelfs dat ik eigenlijk mijn stem op jou intrek en je hachje red... En ja jullie kunnen nu best wel allemaal denken dat ik snel en makkelijk van mening verander, but think as you want.
In plaats hiervan denkt hij terug aan wie hij gisteren beschuldigde, en welke redenen hij daarvoor had. Ja Blijerd krijgt toch zijn stem...

@Sjar: Ow sorry, mijn excuses :à

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Little Whinging 4 - Surrey - England

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 19:55 

harry_james_potter dacht na over de woorden van Jalf. Daar had ze natuurlijk wel een punt. Mensen die wat stiller zijn hoeven niet per see death eaters te zijn, maar ja misschien was ze er zelf wel één en dan kan je dat makkelijk zeggen.

Door deze woorden begon hij toch te twijfelen of hij wel op Dennis Krauwel moest stemmen of toch zijn eerste gevoel volgen en toch op Aisling stemmen. Hij dacht diep na en kraste de naam van Dennis Krauwel door en schreef Aisling op het briefje.

Toch besloot hij om Dennis Krauwel wel in de gaten te houden, want daar kon hij nog geen hoogte van krijgen.

_________________
'Hou daar eens mee op!', riep ze, toen voor de zoveelste keer het licht uit de kamer uit ging.
'Sorry, sorry', zei Ron. Hij klikte met de Uitsteker.
'Ik weet zelf ook niet waarom ik het doe.'
'Kun je niks nuttiger verzinnen?'
'Zoals, sprookjes lezen?'


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 20:28 

Vivian kijkt naar Sjar. Hoe voorspelbaar is het wel niet, dat ze terugslaat met een tegenstem. Toch twijfelt ze, of ze de woorden, die vanaf het moment dat ze deze de vorige avond in een briefje op haar deurmat vond, en een zware druk op haar legden, zou uitspreken. Ze besluit nog een kwartiertje te wachten, maar straks alsnog haar stem toe te lichten. Ten slotte had Sjar er ook recht om te weten wat de doorslag gaf.

-

Haar hart klopt in haar keel, terwijl Vivian het briefje uit haar zak haalt. "Hier staat het in," wijst ze. "In de nacht dat Pieper stierf, stuurde ze voor die tijd deze naar mij. Er stonden twee dingen in. Mijn rol, zodat ik haar zou vertrouwen, maar daarnaast die van Sjar. De reden dat ik op Sjar stem, is dat Pieper heeft Gezien dat ze een DeathEather is."

Dit zou haar vannacht de kop kosten, zoveel was duidelijk. Maar liever zo, dan dat mensen aan haar gingen twijfelen.

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 20:42 

Gezien de argumenten die Vivian nu geeft kan Chris niets anders doen dan ook op Sjar stemmen. Want als ze niet de waarheid sprak zouden ze dat na een dag merken en had ze haar eigen doodvonnis getekend. Snel krabbelt Chris de naam van Sjar op een briefje en gooit deze in de stembus.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 20:47 

Dennis loopt naar de plek waar al het rumoer vandaan komt. Daar ziet hij het ontzielde lichaam van Pieper op de grond liggen. Natuurlijk ging het nieuws als een lopend vuurtje en wist hij al van het meest recente sterfgeval, maar dit was toch confronterend. Snel wendt hij zijn blik af en probeert zich bezig te houden met de discussie. Gister had hij zich nog afzijdig gehouden, omdat hij toch geen idee had wie schuldig was en hij dus liever wat wou observeren. Nu begint het echter interessant te worden. Net als hij zich wil gaan mengen in de discussie, hoort hij Vivians claim. Is ze gek? Wil ze graag dood of zo?

Dan verheft hij zijn stem. "Als Vivian dit durft te claimen, dan denk ik dat wij met zijn allen niets anders kunnen doen dan haar geloven. Dit is nogal een uitspraak en die zal ze vast niet zomaar doen. Ik verdenk Sjar totaal niet eigenlijk. Maar als Vivian er zo van overtuigd is, dan ben ik bereid om daarin mee te gaan. Alleen dan is dit wel jouw verantwoordelijkheid, Vivian. Ik ben bereid je te geloven, maar dan draag jij de consequenties. Als je gelijk hebt, dan weten we dat je te vertrouwen bent, en dan ben ik ook bang dat je de nacht niet zult overleven. Sta je keihard te liegen, dan zal ik er morgen hoogstpersoonlijk voor zorgen dat jij de volgende bent."

Dan loopt hij richting de stembus, schrijft groot Sjar op een briefje, en gooit het in de bus.

"Als Vivian gelijk heeft, dan ben ik geneigd om morgen op MissMyrna of op Aisling te stemmen. De afwezigheid van MissMyrna vind ik zowel storend als verdacht, en Aisling lijkt veel te veel van de chaos in deze discussie te genieten."


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 20:54 

Zenuwachtig, maar toch ook opgelucht, knikt Vivian naar Chris en Dennis. Ze begrijpt heel goed dat zij de volle verantwoording zal moeten dragen, dat had ze immers zelf al toegezegd. Dat zou ze ook van anderen hebben verlangd. Het enige wat ze nu kon was wachten tot de kerkklok tien had geslagen.

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 20:58 

Arianna is blij dat Vivian dit openlijk toe durft te geven. Zijzelf wist dit al doordat ze contact buiten deze openbaarheid om had gezocht met Vivian. Hopelijk verklaart dat haar volggedrag: ze stemt niet zomaar op iemand. Ze kan niets anders doen dan hopen dat Vivian gelijkt heeft: anders hangt Vivian uiteraard de volgende dag. Arianna besluit bij haar stem te blijven.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 21:05 

Jalf fronst: "Dat kan je wel zeggen, maar wie zegt dat jij niet liegt? Ik kan ook wel zeggen dat Pieper mij een bericht heeft gestuurd waarin staat dat jij een DE bent of Lupos of Sjar. Ik snap Sjar's stemgedrag heel goed, ik zou mensen d'r uit willen knikkeren die mij (al dan niet vals) beschuldigen."

Dan denkt ze even na: "Ik geef je het voordeel van de twijfel, ik wil wel eens zien of je gelijk hebt." Ze vouwt haar stem briefje uit, streept Lupos door en verandert het in Sjar.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme