Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr nov 25, 2011 18:16 

Arianna is geschrokken door de dood van Aisling, die ze niet had verwacht. Zelf verdenkt ze Jalf al een tijdje. Zeker na haar stemgedrag van de dag ervoor besluit Arianna voor Jalf te gaan. Ze vindt op het laatste moment van stem veranderen, als het eigenlijk niet meer zoveel uitmaakt (Sjar zou toch al hangen) een typisch DEtrekje. En omdat ze ervoor al haar twijfels had, gaat ze nu voor Jalf. En ze zit op een iPad en kan de HTMLcode even niet intoetsen en dus even geen dikgedrukt doen.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr nov 25, 2011 19:25 

Ook Lupos is geschrokken , hij had niet verwacht dat ze haar zouden vermoorden. Nu wisten ze ook niet meer of ze iemand juist zouden beschuldigingen en veroordelen of niet. Lupos denkt even na maar beslist eigenlijk vrij snel op wie hij gaat stemmen. Hij pakt een briefje en vult Blijerd in.

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr nov 25, 2011 20:18 

Vivian twijfelt vanachter haar iPhone in de trein, maar gaat uiteindelijk voor Blijerd. Al zou ze nog wel een tweede persoon weten.

Ooc: was druk met opruimen en de ns maakt het me moeilijk, vandaar deze korte, late stem.

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr nov 25, 2011 20:51 

Lacrimosa merkt dat Blijerd veel stemmen begint te krijgen. Ze moet toegeven dat ze haar wel nogal een behoorlijk aanwezig type vindt en het feit dat ze meteen IV probeerde te beschuldigen vond ze ook maar niks.

"Ik begrijp waarom jullie Blijerd verdenken. Maar toen Piepers lichaam gevonden was, was ze zelfs Piepers naam vergeten. Ik denk dat een echte DE wel nog zou weten wie ze al dan niet doden", brengt Lacrimosa zacht uit. Tenzij DE's echt zo afschuwelijk zijn en random personen vermoorden zonder erbij na te denken.

Lacrimosa wacht nog even om te stemmen, want het feit dat Blijerd Piepers naam niet meer wist, brengt haar voorlopig aan het twijfelen.


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr nov 25, 2011 22:04 

Nacht 4

Hoewel maar 6 mensen een stem hebben uitgebracht, was er wel een meerderheid. Ook al stribbelde Blijerd tegen, er was geen ontkomen aan de dementors.
De zon ging onder en de bewoners hopen op een goede vangst, want zeker weten doen ze het nu niet meer.

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za nov 26, 2011 22:03 

Dag 5

Na een wel heel stille nacht, komt de zon op. Iedereen wordt wakker, behalve Vivian. Boven haar huis hangt the dark mark.

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Little Whinging 4 - Surrey - England

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 11:46 

harry_james_potter komt het dorpsplein oplopen en ziet boven het huis van Vivian the dark mark hangen. Alweer is er een dorpsbewoner vermoord. Als ze niet oppassen is straks het hele dorp uitgeroeid door de death eaters. Het verbaasd hem dat hij vandaag de eerste is, normaal komt hij op het stemgeluid af van de andere dorpsbewoners. Of iedereen heeft zichzelf zo goed opgesloten dat ze zelfs hun eigen huis niet meer uit kunnen of er is iets anders aan de hand.

Hij begint na te denken over de moordenaar. De vorige keer heeft hij maar gewoon op iemand gestemd, omdat hij geen idee had wie de moordenaar zou kunnen zijn. Dit wil hij nu niet weer doen. Dan denkt hij aan wat is er gezegd over Draco Malfidus, deze zal aankomende nacht een echte dooddoener worden. Dus als ze nu heel goed stemmen, dan wordt hij misschien wel weggestemd en hebben we er geen nieuwe dooddoenner bij. Hij denkt na, als ik Draco zou zijn, zou ik me de eerste paar dagen rustig houden en proberen zo min mogelijk op te vallen. Daar voldoet Dennis Krauwel wel goed aan.
En bedenkt hij zich, er is nog iemand die zich erg schuil houdt, dat is MissMyrna. Maar ja, op wie moet hij nu dan zijn stem gaan uitbrengen. Hij denkt na en vindt MissMyrna net iets verdachter, omdat die zich nog steeds niet heeft laten zien. Daarom gaat zijn stem nu uit naar MissMyrna

_________________
'Hou daar eens mee op!', riep ze, toen voor de zoveelste keer het licht uit de kamer uit ging.
'Sorry, sorry', zei Ron. Hij klikte met de Uitsteker.
'Ik weet zelf ook niet waarom ik het doe.'
'Kun je niks nuttiger verzinnen?'
'Zoals, sprookjes lezen?'


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 12:59 

Hoewel MissMyrna zich eigenlijk al had afgemeld omdat ze geen idee had wat er van haar verwacht werd kwam ze toch maar eens kijken wat er allemaal aan de hand was. Ze was verontwaardigd over het feit dat mensen dachten dat ze mensen had vermoord en kwam hier haar onschuld bewijzen.
Daarom brengt ze een stem uit op Jalf

Ooc: doe ik het zo goed? Sorry dat ik zo lang afwezig was, ik had geen idee dat het al begonnen en was en ik wist niet wat er van me verwacht werd...

_________________
You are Braver than you Believe,
Stronger than you seem
and
Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!
_________________
I do believe in Fairy's! I do! I do!


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 13:35 

Chris snapt niet goed waarom nu iedereen op MyssMyrna wil gaan stemmen. Ok, ze had zich een tijd schuilgehouden, maar dat geldt ook voor anderen. Moeten ze daarom maar aannemen dat ze een DE is? Jalf had al een hele tijd samengehangen met blijerd en daarnaast stemde ze de vorige keer op MyssMyrna, daarom stemt Chris nu op Jalf.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 14:35 

Net als de dag ervoor, gaat Arianna ook vandaag weer voor Jalf. Haar redenen zijn hetzelfde gebleven. Helaas zal Aisling niet kunnen bevestigen op haar idee klopt, maar ze heeft toch zelf een sterk vermoeden dat Jalf een DE is.

Arianna is treurig over het verlies van Vivian. Zij was duidelijk onschuldig, dus helaas gedoemd om dood te gaan. Gelukkig had ze het nog eventjes uitgehouden na haar beschuldiging.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 14:36 

Gelukkig kan Jalf Legimency en ziet ze alle gedachten van haar stadsgenoten. "Uhm, ja, ik ga om met Blijerd? Dat kan natuurlijk ook gewoon, omdat we vriendinnen zijn, maar goed. Ik zie jullie logica niet, maar goed. Dan kan ik ook wel zeggen van IV en Arianna verdacht zijn. Want oh oh oh ze gaan met elkaar om."

"Ik stem op MissMyrna. Ik vind het lichtelijk verdacht dat iemand pas actief begint te worden als ze onder de loep genomen wordt. En ik save graag m'n eigen ass."

ooc: Myrna, no offence, maar je wist niet dat het begonnen was? Ik neem aan dat je net als ieder ander een PB hebt gekregen en aangezien je wel in andere webspelletjes hebt gepost had je kunnen zien dat dit topic steeds meer posts kreeg. Er zijn nu active mensen uit het spel gegaan terwijl jij helemaal niets gedaan hebt. Niet helemaal eerlijk, vind je niet?

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 14:40 

Lacrimosa vindt Myrna's opvallende afwezigheid ook erg verdacht. Draco kan, als ze zich niet vergist, elk moment een vaste deelnemer worden bij de DE's. Bovendien weten we nog maar met zekerheid dat we Ă©Ă©n persoon DE te pakken hebben. Daarom stemt Lacrimosa nu op Myrna, want ze vermoed dat ze zich bewust zo lang gedeisd heeft gehouden.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 14:46 

Myrna vind het jammer dat haar afwachtende houding haar nu verdacht heeft gemaakt.
Kan zij er wat aan doen dat ze verlegen is...
Ze slaat haar armen over elkaar.

'We zullen zien...' zegt ze boos

Ooc: Klopt maar alleen een mailtje met mijn rol. Daarnaast zit ik niet meer in het webspelletjes-topic, wist ook niet dat ie daar zat maar dat is geen excuus ik weet het. En inderdaad, het is niet eerlijk maar daar kan ik nu niet zoveel meer aan doen.
Dus sorry nogmaals...

_________________
You are Braver than you Believe,
Stronger than you seem
and
Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!
_________________
I do believe in Fairy's! I do! I do!


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 14:52 

ooc: We hebben allemaal alleen een PB-tje met de rol gehad. Niets meer. Bovendien heb je tijdens dit spel wel in het webspelletjesboard gepost namelijk hier. Daarbovenop is dit een spel. Rarara, waar zou je het topic dan kunnen vinden? Hm, bij de webspelletjes misschien? Kortom, je had het echt allemaal kunnen weten.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 27, 2011 15:05 

Ooc: Inderdaad, maar ik ben steeds via de hoofdpagina naar dat topic gegaan. heb dus niet de rest van het board bekeken.
Maar er is nu niets meer aan te doen. Door met het spel dus.

_________________
You are Braver than you Believe,
Stronger than you seem
and
Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!
_________________
I do believe in Fairy's! I do! I do!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme