Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 21:36 

"Uiterst opmerkelijk dat Pieper jou die informatie door stuurt. Ofwel ze moest op de hoogte zijn van haar dood, wat mij stug lijkt. Echter zou het wel een tactische zet zijn, aangezien ze er nu niet meer is en wel haar kennis heeft overgedragen."
Aisling denkt na over haar stem. Twijfelt of ze het wil veranderen.
"Goed, je beschuldigingen zijn fel. Daarom wil ik mijn stem best veranderen in Sjar, maar weet dat wanneer je het fout hebt, je de eerste zult zijn om ernaast te eindigen. Overigens blijf ik erbij dat Blijerd ook nog steeds op mijn lijstje verdachten blijft staan. Samen met nog een paar anderen."
Dan kijkt ze harry_james_potter aan.
"Verbazingwekkend," zegt ze hoofdschuddend.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 22:02 

Nacht 3

De avond valt en het stemloket wordt gesloten. De stemmen worden geteld en met een overduidelijke meerderheid wordt Sjar afgevoerd voor de Dementor's Kus. Ofwel een gelukkig toeval, ofwel de bewoners zaten op een goed spoor, want na slechts 2 moorden hebben ze Voldemort al te pakken weten te krijgen...

Zal de rust nu terugkeren in het dorp, of zijn er nog volgelingen die zijn werk zullen doorzetten?


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 22:04 

Opgelucht hoort Arianna dat Vivian inderdaad gelijk had gehad. Of het toeval was.. Daar komen ze waarschijnlijk nooit achter. Het is zeker een geruststelling dat Voldemort gestorven is.

Met een geruster hart dan de dag ervoor wenst ze haar dorpsgenoten weltrusten en verdwijnt ze naar haar huis. Ze kan nog net een stukje Titanic kijken voor ze gaat slapen.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 22:31 

Aisling huppelt een rondje wanneer ze te horen krijgen dat Voldemort is opgehangen. Had het toch een beetje nut dat ze haar stem gewijzigd had.
"Nu kunnen we toch met een beetje lucht naar ons bedje vertrekken. Maar eerst vind ik dat we het moeten vieren. Laten we een kroeg opzoeken en ons bezatten."
Dan hapert ze even.
"Goed, bezatten is ook wel weer een opdreven woord. Maar ik vind dat dit op z'n minst gevierd moet worden. Wie gaat er mee?"

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 23, 2011 23:29 

Lupos is verwonderd maar echt enorm opgelucht, eindelijk iemand juist aan de dementors gegeven, en dan nog Voldemort zelf. Tevreden keert hij naar huis en warmt een kop chocolademelk op. Zeker met al die dementors in de buurt is het erg kil en koud en een heerlijke kop chocolademelk kan wonderen doen. Daarna kruipt hij onder zijn donsdeken en valt lekker in slaap.

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: do nov 24, 2011 18:12 

Blijerd is extreem blij dat Voldemort gevangen is en huppelt vrolijk in de rondte. "YAAAYYY!!! VOLDEMORT IS DOOOHOOODD!!!" Roept ze blij en ze zendt met haar wand vonken de lucht in die erg lijken op vuurwerk.

Ja... Even naar de kroeg gaan vindt Blijerd ook wel een goed idee. "Drinks on me, everyone! Dit moet gevierd worden."

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Little Whinging 4 - Surrey - England

Houseitem
BerichtGeplaatst: do nov 24, 2011 18:43 

Wow, harry_james_potter is super blij als hij hoort dat Voledemort gepakt is.
Laten we hopen dat de moorden opgehouden zijn.
En hij gaat naar huis, om rustig te gaan slapen, toch sluit hij zijn deur goed af, want je weet maar nooit.

@Aisling: Sorry hoor, maar ik wilde niet iedereen volgen. En je leek toch wel blij te zijn met de moorden.

OOC: Sluit je een keer je computer vroeg af om vroeg naar bed te gaan voor een dag stage van vandaag, wordt er ineens bekend gemaakt dat Pieper voor haar dood een briefje heeft achtergelaten waarop stond dat Sjar slecht was.
Ik heb morgen weer een dag stage, dus ben benieuwd of ik niet te veel mis. Aangezien ik pas rond 5 a 6 uur thuis ben.

_________________
'Hou daar eens mee op!', riep ze, toen voor de zoveelste keer het licht uit de kamer uit ging.
'Sorry, sorry', zei Ron. Hij klikte met de Uitsteker.
'Ik weet zelf ook niet waarom ik het doe.'
'Kun je niks nuttiger verzinnen?'
'Zoals, sprookjes lezen?'


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: do nov 24, 2011 19:00 

Aisling is blij dat Blijerd tenminste nog mee gaat wat drinken. Hoewel ze haar nog steeds niet vertrouwt, is Aisling in staat om dat voor nu even opzij te schuiven.
Maar wanneer iedereen van plan is om direct naar bed te gaan, is er ook niet echt veel aan om een feestje te vieren.
Ondertussen valt het haar op hoe harry_james_potter zich een soort van verontschuldigd. Ze denkt er het hare van. Ja vast. Grinnikend haalt ze haar schouders op en kijkt dan naar Blijerd.
"Laten wij tenminste feest vieren. Het slaat nergens op om nu maar niet te gaan wanneer anderen liever in hun bedje gaan liggen."

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: do nov 24, 2011 19:04 

Vivian vindt het ook wel tijd voor een feestje. Eindelijk een beetje bekomen van de spannende dag, huppelt ze achter Aisling en Blijerd aan, om nog een paar drankjes achterover te slaan. Hopelijk was de dorpskroeg nog wel open.

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: do nov 24, 2011 20:00 

Lacrimosa is heel gelukkig dat de juiste persoon gepakt is. Wie had ooit kunnen denken dat Sjar helemaal niet zo kosjer was? Eindelijk gerechtigheid voor de brutale moorden op Pieper en Jill.

"Ik wil ook mee", zegt enthousiast tegen de andere feestvierders. Terwijl ze achter de andere aanloopt, kijkt ze even onzeker tegen Vivian.

"Het spijt me nog dat ik op jou heb gestemd... Ik vond je gedrag heel vreemd, namelijk. Als je eerder had gezegd dat je Piepers briefje had gekregen, had ik dat nooit gedaan". Ze glimlacht dankbaar naar Vivian. "Dankzij jou hebben we nu de belangrijkste Death Eater te pakken genomen".


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: do nov 24, 2011 20:58 

Tijdens het kijken van de film, hoort Arianna buiten nog wat geluiden. Ze ziet door het raam wat mensen de kroeg in gaan. Vrolijk trekt ze haar jas aan en haast ze zich ook richting de kroeg. Ze schuift aan het tafeltje bij de rest, waar ze proost op de dood van Voldemort.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do nov 24, 2011 22:03 

Dag 4

Het vieren van de dood van Voldemort was de happening van de nacht. Veel inwoners vierden dit met butterbeer en firewiskey, zo ook de Heerser van de Dood. Ze had alleen zoveel op, dat ze onderweg naar huis niet eens een Death Eater herkende. Vrolijk feliciteerde ze de DE met de dood van Voldemort.
Dit viel natuurlijk niet in goede aard, en de Heerser van de Dood, Aisling, werd geAK't.

Nu de Heerser van de Dood dood is, worden de rollen van de doden niet meer bekendgemaakt.

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: vr nov 25, 2011 15:19 

Jalf is verbaasd en zelfs lichtelijk geschokt dat Aisling dood is. Dat was echt Ă©Ă©n van de laatste personen die ze onschuldig achtte... Tsja, ze dacht al een tijdje dat zij een van de DE's zou zijn, maar blijkbaar had ze het grondig mis...

Wat haar echter nog meer verbaasde was dat het al 3 uur 's middags is geweest en nog niemand gestemd heeft. Waren er mensen bang door de mand te vallen? Of hadden ze net als zij geen flauw idee op wie ze moesten stemmen... Vlug krabbelt Jalf MissMyrna op het blaadje, maar misschien was dat helemaal geen definitieve keuze.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Little Whinging 4 - Surrey - England

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr nov 25, 2011 17:49 

harry_james_potter is toch wel geschokt over de dood van Aisling. Ook al verdacht hij haar ervan een dooddoener te zijn. En nu blijkt ze een heel belangrijke persoon te zijn. Hij is er toch wel van ontdaan. Op wie moet hij nu stemmen hij weet het echt niet. Hij gaat nu voor Miss Myrna, maar hij is er nog niet zker over.

OOC: @ Jalf, ik zat op stage tot half 5 dus ik ben pas net terug.

_________________
'Hou daar eens mee op!', riep ze, toen voor de zoveelste keer het licht uit de kamer uit ging.
'Sorry, sorry', zei Ron. Hij klikte met de Uitsteker.
'Ik weet zelf ook niet waarom ik het doe.'
'Kun je niks nuttiger verzinnen?'
'Zoals, sprookjes lezen?'


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr nov 25, 2011 18:14 

Met de dood van Aisling is het dorp niet meer zeker van dat ze de juiste personen doden. Chris kan niets anders doen dan op de informatie afgaan die ze tot nu toe hebben gekregen. Daarom stemt Chris op Blijerd die de pasgekozen burgemeester maar al te graag wilde doden.

ooc: Ik moet werken tot een uur of 6, dus kon ook niet eerder reageren.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme