Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: za nov 19, 2011 20:07 

Aisling kijkt verbaasd op, wanneer ze merkt dat er commotie begint te ontstaan. Dit was precies wat ze wilde bereiken, maar ze had niet durven hopen dat het ook zou gebeuren.
"Mijn woorden waren louter sarcastisch bedoeld. Niemand heeft een reden om te op iemand te stemmen. We weten niet eens of het nodig is om een minister of magic aan te stellen. En dus begint iedereen maar op een vriend of vriendin te stemmen."
Even houdt ze stil om adem te halen, terwijl ze haar ogen afzonderlijk op alle aanwezigen laat rusten.
"Het zal me worst wezen wie op wie stemt. Omdat het een grote façade is. Louter vriendjespolitiek. Maar je hebt gelijk Blijerd. Het is uiterst opmerkelijk dat er ineens veel mensen op Indian Violet stemmen. Net zo goed er ineens uit het niets mensen op mij stemmen."
Ze draait zich om naar de mensen die nog niet hebben gestemd.
"Nou, weten jullie waarom je op wie zou willen stemmen, of hadden we gewoon lootjes kunnen trekken?"

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: za nov 19, 2011 20:44 

Op dit moment heeft Oscar niet zoveel zin in een ruzie hoe er gekozen moet worden. Hij kijkt in het rond en besluit om op Blijerd te stemmen. "Ik ben hier pas aanwezig en ken niemand hier, maar aangezien iemand onze minister moet zijn, kies ik maar lukraak." Daarna verdwijnt hij naar zijn huis om avondeten klaar te maken.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: za nov 19, 2011 20:48 

Aisling kijkt Oscar aan die net zo snel verdwijnt als hij gekomen is.
"Kijk, dat lijkt tenminste nog ergens op," zegt ze wanneer hij weer verdwenen is, "hij geeft tenminste toch dat hij slechts iemand uitkiest. Maar wat sta ik toch te baselen. Mijn tv-programma wacht niet op mij. Ik wens jullie een fijne avond en ik neem aan dat de keuze mij wel bereiken zal."
Ze slaat haar mantel om haar heen, controleert of haar toverstok nog wel in haar binnenzak zit en maakt zich dan uit de voeten.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: za nov 19, 2011 21:14 

"Aisling, je vergeet dat als iedereen op een willekeurig iemand stemt, dan je alsnog de death eathers helpt omdat die wel meer eensgezinder zullen gaan kiezen. Ik vond de stemmen op jou verdachter dan die op IV, maar nu twijfel ik.

Daarom trek ik mijn stem terug en stem op Blijerd. Want ik denk niet dat iemand die weerwolf is als eerste zou gaan stemmen. Om er nog enige vorm van redenatie aan te geven. " zegt Chris.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za nov 19, 2011 22:13 

Nacht 1

De dag is voorbij en alle wizards en witches gaan naar bed. De verkiezingen van vandaag waren niet echt een succes, er was namelijk een gelijkspel tussen Aisling, Indian Violet en Blijerd. Daarom werd maar door de oude en vertrouwde manier van lootjes trekken beslist wie de verantwoordelijkheid krijgt.
Bij deze presenteer ik Indian Violet als Minister of Magic!

Acties van vandaag:
Van de volgende mensen willen Moniek en ik voor 22.00 een pb ontvangen

Mad-Eye Moody: Wil jij vanacht een DE zien? (kan maar 1 keer in het hele spel gebruikt worden)
Kingsley Shacklebolt: Wie wil jij beschermen?
Voldemort: Wie gaan jullie AKen?
Peter Pettigrew: Van wie wil jij de rol zien?

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: za nov 19, 2011 22:49 

Aisling wordt opgehouden door de woorden van Chris. Haar tv moet dus toch wel wachten. Misschien kan ze over het magicale net de uitzending terug toveren.
Met een ruime beweging draait ze zich om en loopt terug in de richting van de groep mensen.
"Chris, volgens mij zie je ze vliegen. Hoewel ons toverdorpje magisch is, heb ik er nog nooit een weerwolf gezien. Het moet je naar je hoofd gevlogen zijn," zegt ze met een moeilijke glimlach.
"Ik geef je alle gelijk dat je er niets mee bereikt wanneer je willekeurig iemand kiest. Maar hé, we kennen elkaar nauwelijks. Voor hetzelfde geld ben ik hier de enige die normaal is en moet ik jullie vannacht allemaal van me af zien te schudden."
Er verschijnt een haar maniakale glimlach rond haar mond.
"De enige reden die ik kan bedenken dat men op mij gaat stemmen, is het feit dat ik mijn scheur open trek. Of dat nu positief is of negatief. Ik ben wijsneuzerig genoeg om dat in het midden te laten. Want, het mag duidelijk zijn dat ik de schijn graag op houd."
Weer wil Aisling weg lopen, maar wanneer ze een paar meter bij de groep vandaan is houdt ze stil. Ze draait haar hoofd nog even om voordat ze echt weg loopt. Ze kunnen haar nog net horen roepen: "Ik ben oprecht blij dat Indian Violet onze Minister of Magic is geworden. Weltrusten!"

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: za nov 19, 2011 23:04 

"Sorry, maar door alle nachtelijke activiteit van gisteren ga je bijna denken dat er weerwolven in onze stad zijn. Maar ik beschuldig je nog van niks, maar ik vind dat we hier op een goede manier mee om moeten gaan. Daarom heb ik geprobeerd de stemming zo te beĂŻnvloeden zodat er uiteindelijk een loting zou ontstaan. Precies zoals je had voorgesteld." zegt Chris na het relaas van Aisling.

"En ik ga naar bed, hopelijk kunnen we vannacht goed slapen en ik wens Indian Violet veel succes als de nieuwe minister."

ooc: Waar weerwolf stond moet natuurlijk death eater staan. @@

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: za nov 19, 2011 23:14 

Oscar neemt snel een hapje van zijn avondeten en gooit het daarna weg. Hij had achteraf gezien toch niet zo'n honger. Nog steeds hoort hij de discussie tussen Chris en Aisling buiten. Hij besluit daar niets van aan te trekken. Of er nou weerwolven of ander gespuis rondwandelen door de stad, zal ongetwijfeld waar zijn, maar daarvoor laat hij zijn vakantie niet verpesten. Sowieso vond hij het raar dat Chris meteen vanuit ging dat er iets vreemds gaat gebeuren in de stad. "Hij zal vast wel erachter zitten. We zullen het morgen merken" moppelde Osscar tegen zijn kat.

Hij besluit richting bed te gaan. "Welterusten" moppelt hij in zichzelf.


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 20, 2011 0:13 

IV heeft de stemming helemaal gemist (lees: feest en werk = onmogelijk online) en komt bij de bekendmaking aangerend. Wat een verrassing, ze is het zelf.

"Wat een eer, bedankt! Maar nu ga ik snel slapen om mij voor te bereiden op de actie van morgen!" zegt ze, en vervolgt haar weg richting haar bed.

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: zo nov 20, 2011 19:46 

Aisling leunt met haar handen op de vensterbank van haar huis, terwijl ze de straat in de gaten houdt. Bah, wat is het toch vreselijk koud. Ze pakt de toverstok die naast haar ligt en tovert er een wollen trui mee tevoorschijn. Goed, misschien niet het charmantste ding, maar het maakt de avond toch een stuk dragelijker.
Waarom was ze eigenlijk nog wakker? Het had geen zin om de nacht op te blijven. De stemming was geweest en hoewel Indian Violet zelf niet had kunnen stemmen was ze wel de Minister of Magic geworden.
Aisling laat de woorden van Chris nog eens passeren. Hij had wel gelijk dat zijn actie tot een eerlijker proces had geleid. Aan de andere kant had het wel haar kandidaatschap om zeep geholpen.
Ach, zou ze het werkelijk zoveel beter doen dan Indian Violet. Ze betwijfelde het zelf.
Dan trekt ze alsnog de gordijnen dicht, pakt een vel van een notitieblok en sommeert haar pauwenveer om aantekeningen te maken. Wie stemt op wie en met welke reden. Zo, dat leek tenminste al ergens op.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 20, 2011 21:34 

Nadat bekent was gemaakt dat Indian Violet de nieuwe Minister of magic was geworden keerde Lupos terug naar huis. Voor hij besloot onder de wol te kruipen kroop hij nog eens onder de douche , heerlijk ontspannend. En daarna kruipt hij zijn bed in.

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 20, 2011 22:02 

Dag 2

De volgende ochtend worden de inwoners van het dorp direct bij elkaar geroepen met een schokkende mededeling: Jill is vannacht vermoord. Dit is slecht nieuws voor het dorp natuurlijk, want Mad-Eye Moody was een nuttige aanwinst voor hen, zeker in duistere omstandigheden als deze...

Het is tijd om te stemmen, wie is verantwoordelijk voor deze dood?


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 20, 2011 22:19 

Blijerd staat met tranen in de ogen naar het tafereel te kijken. "Jill heeft dit niet verdiend," mompelt ze. Jill ligt spread-eagled op de grond, wat voor de toeschouwers geen prettig gezicht is. Blijerd balt de vuisten. "Wie gaat hiervoor boeten?"

Schuchter doet Blijerd een stapje achteruit. Alsof ze bang is dat het lijk opeens tot leven komt. "Onze minister had ons beter kunnen beschermen, in plaats van allemaal feesten af te gaan. Daarom stem ik op Indian Violet."

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2011 7:37 

Oscar heeft de hele nacht slecht kunnen slapen. Waarom wist hij niet, maar waarschijnlijk omdat hij een slecht gevoel had over de nieuwe minister. Hij besluit maar op te staan en al gauw krijgt hij te horen dat Jill is vermoord. "Wie doet nou zoiets?!" riep hij. Hij dacht erover na en luisterde naar de argumenten van Blijerd. "Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk. Ik stem ook op Indian Violet".


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2011 8:11 

Sjar loopt met een raar gevoel in haar buik als ze naar het plein toe loopt waar Jill op een soort van podium ligt. Ze kijkt geschokt toe en weet even niet wat ze moet zeggen. Uiteindelijk haalt ze een keer diep adem en hoort wat Blijerd en Oscar te vertellen hebben. Sjar vindt het moeilijk om zomaar iemand aan te wijzen als verantwoordelijke zonder bewijs, maar besluit uiteindelijk maar in te stemmen met haar beste vriendin.

”Je hebt wel een punt. De minister had misschien wel betere beschermende bezweringen uit kunnen spreken, in plaats van gauw naar bed te gaan. Ik stem hierbij ook op Indian Violet”

Met die woorden slaat ze haar ogen toe, afwachtend tot de rest hun mening komt afgeven.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme