Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2011 8:52 

IV staat er versteld van dat ze al 3 stemmen heeft gekregen. Wat had ze hier nou aan kunnen doen, zij is tenslotte niet van de beveiliging!

"Wat een valse beschuldiging! Ik ben toch niet als enige verantwoordelijk voor de veiligheid van alle burgers. Uiteraard, de beveiliging had beter gekund, maar meerdere mensen zijn hier verantwoordelijk voor!
Zo'n beschuldiging verwacht ik alleen van een Death Eater. Mijn stem gaat naar Blijerd!"

De tussenstand is tot nog toe 3 stemmen voor IV, 1 stem voor Blijerd.

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Little Whinging 4 - Surrey - England

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2011 11:01 

harry_james_potter komt aanlopen en ziet Jill op een podium liggen.
Hoe kan dit nou, vraagt ze zich af. Ze hoorde dat Aisling na de avondklok wakker was en vraagt zich af of die iets met de dood van Jill te maken heeft.
Daarom stem ik op Aisling.

_________________
'Hou daar eens mee op!', riep ze, toen voor de zoveelste keer het licht uit de kamer uit ging.
'Sorry, sorry', zei Ron. Hij klikte met de Uitsteker.
'Ik weet zelf ook niet waarom ik het doe.'
'Kun je niks nuttiger verzinnen?'
'Zoals, sprookjes lezen?'


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2011 11:03 

Hoewel Arianna vond dat Aisling een punt had met hoe er gestemd werd, heeft ze toch besloten haar stem niet aan te passen. Ze heeft vertrouwen in haar vriendin en deze zal het zeker goed doen.

De schok is dan ook groot als de volgende ochtend blijkt dat Jill is vermoord. Binnen enkele ogenblikken heeft de nieuwe Minister al drie stemmen te pakken. In eerste instantie vind Arianna dat geen gek idee, maar toch vindt ze het maar vreemd. Gisteren was Indian Violet nog populair onder de mensen..

Aangezien Oscar gisteren al op Blijerd stemde en haar nu weer blindelings volgt, vermoed Arianna dat er meer aan de hand is.
'Mijn stem gaat voorlopig naar Oscar,' zegt ze dus. Wie weet bedenkt ze zich nog, maar voorlopig laat ze het zo.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2011 11:29 

Vivian kijkt geschokt als ze hoort dat Jill dood is. Is er dan niets meer veilig? En dan die stemmen op de nieuwe burgemeester. Het was niet haar eerste keus, maar om er dan maar meteen op te stemmen. Vooral Oscar valt haar op, daarom stemt ze voorlopig op hem.

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2011 13:42 

Jalf heeft echt geen idee op wie ze moet stemmen dus ze gaat even het rijtje af van de eerder genoemde namen. Indian Voilet had de boel beter moeten beschermen, maar Aisling was 's avonds buiten. Blijerd schreeuwt wel erg hard, en Oscar gaat daar wel heel makkelijk in mee... Iedereen zou het op dit moment nog wel kunnen zijn. Daarom stemt ze nu maar op Oscar, misschien dat ze haar stem nog zou aanpassen...

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2011 15:41 

Oscar kijkt verschrikt naar mensen die hem ervan verdenken dat hij Jill heeft vermoord. "Mag ik weten waar jullie het lef vandaan halen om op mij te stemmen? Ik ben hier pas één dag, heb gisteren alleen mijn stem uitgebracht en ik heb iniminipute gedaan, toevallig heb ik op Blijerd gestemd. Vervolgens ben ik avondeten gaan klaarmaken en ben toen gauw gaan slapen. Ik ken hier verder niemand en zou niemand kwaad willen doen, Jill dus ook niet!" zei hij uit verdediging. Hij hoopt dat de drie mensen hun stem alsnog zouden aanpassen na zijn pleidooi.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2011 17:00 

Aisling valt met een plof van de bank. Hoe lang had ze hier gelegen? Dan bedenkt ze dat ze op de bank was gaan liggen om even haar ogen te sluiten. Kennelijk had ze tot de ochtend door geslapen. Maar waar was ze dan in vredesnaam wakker van geworden?
Moeizaam staat ze overeind en hoort bij het wrijven over haar rug dat er rumoer op straat is. Is het weer zo laat?
Met een joviale zwaai gooit ze haar voordeur open.
"Zo, wat is hier aan de hand?" zegt ze net iets te vrolijk. Haar humeur slaat al gauw om als ze merkt dat Jill niet meer onder hen is.
"Dat is me nou ook mooi. Denk je het net zo goed geregeld te hebben met een minister of magic, gebeuren er alsnog ongelukken. Maar ik kan er met de kop niet bij dat Indian Violet ineens beschuldigd wordt. Iedereen had zijn handen uit de mouwen kunnen steken. Het heeft geen zin iemand te benoemen en vervolgens van diegene een zondebok te maken wanneer het niet goed gaat.
Sorry, maar dat vind ik wel heel gemakkelijk."
Aisling is blij dat ze het briefje in haar zak vindt. Ze krabbelt er nog snel wat gegevens neer en kijkt dan op.
"Nee, zo gaat het niet werken."
Ze krast alles door en begint verwoed nieuwe aantekeningen te maken.
"Ik vind het opmerkelijk hoe sommige mensen meewaaien op de mening van anderen. Zelf vind ik het gedrag van Blijerd hoogstens opmerkelijk te noemen."

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


Laatst bijgewerkt door Aisling op ma nov 21, 2011 17:24, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2011 17:12 

Lacrimosa is verbijsterd als het levenloze lichaam van Jill wordt ontdekt. Aangeslagen slaat ze haar hand voor haar mond en schudt verafschuwd haar hoofd. Waarom zou iemand Jill meedogenloos vermoorden? Zou iemand zich op haar wraak genomen hebben? Zelfs dat lijkt haar stug, Jill lijkt haar niet het type dat tot erge dingen in staat is.

Al snel beginnen de beschuldigingen. Lacrimosa is vooral geschokt dat iedereen Indian Violet opeens de rug toekeert. Indian Violet heeft misschien niet voldoende voorzorgsmaatregelen genomen, maar toch. Argwanend luistert ze naar Blijerds pleidooi en ze komt sterk in de verleiding om op haar te stemmen. Het was namelijk nogal makkelijk om iemand zomaar te beschuldigen, maar waarom volgt Oscar haar plotseling? En Sjar? Lacrimosa twijfelt erg tussen de twee verschillende namen, maar stemt voorlopig voor Oscar. Die stem kan nog veranderen als ze nog sterkere argumenten heeft gehoord.


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2011 17:45 

Chris hoort de motivaties van anderen aan. De stemmen op op Indian Violet lijken een beetje random en zonder argumentatie te zijn, je kan een pas aangestelde minister toch moeilijk verantwoorden houden voor acties van één of enkele slechte personen? Net als de anderen vind Chris zowel Oscar als Blijerd verdacht. Maar omdat Oscar überhaupt geen argumentatie opgeeft maar blindelings blijerd opvolgt, stemt Chris Oscar.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2011 18:11 

"Mij best. Heb geen zin om mezelf nog verder te verdedigen. Jullie gaan de foute kant op in ieder geval. Ik ben een poepsimpele burger en het zal jullie ongetwijfeld verbazen dat ik gelijk heb." zei hij. Hij vertrok naar huis en pakte zijn spullen alvast in.


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2011 19:22 

Vivian krabte zich eens achter de oren. "Wat als Oscar gelijk heeft?" roept ze. "Als hij een weerwolf was, zou hij zich als een belangrijker persoon hebben voorgedaan, om mensen een extra reden te geven niet op hem te stemmen."

Terwijl ze haar stembriefje uit de stembus vist, vervolgt ze: "Misschien is het beter om ons te richten op mensen die zich totaal niet hebben laten horen. De huizen van MissMyrna en Pieper zijn wel heel erg stil. Zouden ze iets te verbergen hebben?"

Resoluut krast ze Oscar zijn naam door, en noteert in plaats daarvan die van MissMyrna.

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2011 20:18 

Blijerd zucht. Dit hele stem-gedoe vindt ze maar vermoeiend. Ze gaat op een stoel zitten en kijkt haar dorpsgenoten aan. Ze heeft sowieso altijd weinig geduld gehad voor zulke dingen. Waarom kunnen mensen nou nooit gelijk zeggen wat ze denken? Dan zou alles veel makkelijker zijn. Nogal onsubtiel kijkt ze op haar horloge.

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2011 21:17 

Lupos had al heel de dag iedereen gade geslagen. Een moord was echt een moeilijk zaak, en zeker een die geen sporen na laat. Zelf is hij echt helemaal aangedaan door dit gebeuren, dat dit kon gebeuren, net nu alles op zijn pootjes begon vallen. Net nu er een nieuwe minister aangesteld was zou alles toch wel veilig moeten zijn. Niet dus... Maar toch vind hij dat niet echt een doorslaggevend argument. Hij vind het zelfs maar eerder erg merkwaardig dat IV direct wordt beschuldigd. Ook oscar en sjars gedrag vind hij raar. Maar dat kan even goed van ieder ander gezegd worden, want die volgen tenslotte ook bijna allemaal Arianna. Toch pakt hij uiteindelijk een briefje en krabbelt de naam Blijerd erop .

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Little Whinging 4 - Surrey - England

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2011 21:27 

harry_james_potter heeft de hele tijd op het plein gestaan en geluisterd naar iedereen die beschuldegingen aan het uiten was. Zelf heeft hij zijn gevoel gevolgd en hij blijft bij zijn besluit. Ook al vindt hij het verdacht dat sommigen de mening van anderen volgen en er zelf geen reden voor geven. Daarom laat hij de naar van Aisling in de bak zitten en draait zich om, om naar huis te gaan.
Morgen is er weer een nieuwe dag denkt hij. En hij hoopt dat er deze dag niks ergs gebeurd.

_________________
'Hou daar eens mee op!', riep ze, toen voor de zoveelste keer het licht uit de kamer uit ging.
'Sorry, sorry', zei Ron. Hij klikte met de Uitsteker.
'Ik weet zelf ook niet waarom ik het doe.'
'Kun je niks nuttiger verzinnen?'
'Zoals, sprookjes lezen?'


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 21, 2011 22:01 

Het is precies 22:00, de stemming is voorbij en zonder al te veel onenigheden verlopen. Met 4 stemmen tegen wordt Oscar beschuldigt van de moord op Jill. Andere die werden beschuldigt, maar niet met een meerderheid zijn Blijerd en Indian Violet met ieder 3 stemmen tegen en Aisling en MissMyrna met ieder 1 stem tegen.

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 150 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme