Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 18:05 

We hebben veel geluk gehad. Skywalker, Aisling en ik begonnen maar met z'n drietjes en eigenlijk met z'n tweetjes, want ik kwam pas later erbij omdat ik de eerste twee speldagen in Madrid zat :P Aisling en ik waren totaal niet verdacht blijkbaar. We hadden mazzel dat Lana ons zo snel vond :D En het leuk er even op dat we Ji zouden verliezen, maar toen vonden we ineens onze Draco en waren we met vijf. Dankzij hesle konden we toen Lacrimosa vermoorden en hadden we de meerderheid :D

Ik vond het supertof.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 19:34 

Vivian schreef:
Oké ^^. Ik hoop dat bij toekomstige potjes ook ofwel het slachtoffer vroeg op de avond wordt doorgegeven, ofwel er sowieso iets langer wordt gewacht, mocht een moord pas laat bekend zijn. Ik snap dat jullie geen hele dag kunnen wachten, maar voor een volgende keer is het wel fijner om iets langer te wachten tot je een 'ja' of een 'nee' hebt. Anders wordt het misschien tactiek dat de DEs pas laat doorgeven wie vermoord wordt.

Moniek schreef:
Hij was helaas te laat! We hebben hem gepb't met het slachtoffer van die nacht, maar dit was niet heel erg lang voor het einde van de nacht. We hebben nog even aangekeken of hij nog zou gaan reageren, maar we konden niet meer eindeloos wachten en hebben dus de moord door laten gaan. We hebben toen wel gezegd dat we ervoor zouden zorgen dat hij de volgende keer het slachtoffer eerder te horen zou krijgen, maar tegen die tijd was hij al dood.

Dit ging dus over slechts Ă©Ă©n keer waarna we - zoals ik al zei - al hadden ingezien dat het de volgende keer eerder moest.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 31, 2012 14:06 

Krijgen de winnaars/deelnemers ook nog een sikkelbeloning of doen jullie dat niet meer?

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 31, 2012 17:01 

Ja, toevallig dacht ik daar vandaag nog aan xD Ik zal het vanavond of morgen even overmaken!


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 31, 2012 23:21 

Rodolphus Lestrange schreef:
Het doet mij goed om te weten dat het juiste team heeft gewonnen. Ga zo door!

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme