Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 21:19 

Gezien niemand meestemt op Skywalker, besluit Sjar toch haar stem te veranderen naar Alice. Ze verdacht haar toch wel iets meer dan Lacrimosa en momenteel stond het gelijk, dus ze besluit op Alice te stemmen.

Tenzij Lucius zijn/haar stem zou veranderen, zou Alice voor nu veroordeelt worden.

"We spannen niet samen, gezien ik Lacrimosa nog altijd bedenk. En je bent wel heel erg defensief continu."

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 22:02 

Na het hele gekibbel te hebben aangezien, heeft Indian Violet door dat ze Alice, Skywalker en Lacrimosa door alle argumenten toch wat gaat verdenken. Op iemand anders stemmen heeft geen zin, dus gaat haar stem toch naar Alice. Nu is het maar hopen dat ze dit maal ook echt een DE te pakken hebben, anders zijn alle theorieën meteen weer van de baan.


ooc: oooops net iets te laat, organisatie bepaal maar of het nog net mag of niet, ik heb me zo snel mogelijk gehaast toen ik erachter kwam dat het al 22:00 was, maar de beslissing voor een waarschuwing ligt bij jullie!

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 22:05 

"Begin maar alvast aan die brandstapel voor Sjar. Ik kan enkel nog zeggen dat ik hoop dat jullie jezelf verder kunnen beschermen." Zegt Alice met een sarcastische glimlach. "Ik heb meer medelijden met jullie dan met mezelf."

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 22:20 

Nacht 4


Na een intensieve dag stemmen waarbij men het duidelijk weinig met elkaar eens was, is het tijd voor het moment van de waarheid. De stemmen worden geteld en de Dementors komen eraan om hun nieuwe slachtoffer mee te nemen. Met 6 stemmen is Alice degene die de bewoners het minst vertrouwen en zij wordt afgevoerd, overgelaten aan de Dementors.

Een ongelukkige keuze blijkt al snel, want wat het dorp is nu direct weer een stuk minder veilig zonder de bescherming van Kingsley!

-------

Voldemort, Trelawney, Peter, Molly, jullie mogen weer pb'en!
(OOC: @Indian Violet: Geen probleem!)


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 22:42 

Sjar kijkt met grote ogen toe als blijkt dat Alice onschuldig is. Ze was zó zeker!

"I'm sorry..." fluistert ze. "But I hope that if I die, my death won't be in vain. Just trust me when I say that Skywalker really isn't to be trusted."

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 10, 2012 22:38 

Dag 5


De eerste stralen zonlicht vallen weer op het dorp. Niemand heeft een rustige nacht gehad, want het dorp lijkt echt gedoemd nu zonder de bescherming van Kingsley. Zodra de eersten wakker worden haasten ze zich naar buiten om te kijken of wie er deze nacht het slachtoffer is geworden.

Al snel kijken ze elkaar echter verbaasd aan. Er is vannacht niemand overleden. Waarom, dat weten ze niet, maar één ding zijn ze het over eens: de kans dat de DE's echt weg zijn, is zeer klein.

----------

Jullie kunnen weer stemmen en discussiëren over wie jullie ervan vermoeden DE te zijn. Iedereen mag gewoon posten vandaag.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: thuis

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 8:02 

als hesle123 wakker word dan ziet hij tot zijn verbazing dat er
niemand vermoord is!!!
zouden ze weg zijn??? toch vertrouwd hesle123 het nog niet echt.
dus gaat hij maar weer stemmen. hij verdenkt nog steeds lacrimosa maar sjar vind hij ook wel een beetje verdacht worden. hesle123 denkt even na en stemt dan maar voor sjar

_________________
Gryffindor
Rocks!!!


and nobody else


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 10:23 

Arianna is verdrietig door de dood van Alice en is blij dat ze zelf niet voor die dood gekozen heeft. Ze weet niet meer wat te denken. Ze dacht echt dat er een waarheid achter Sjars woorden zat, het is immers eigenlijk maar toeval dat ze voor Lacrimosa koos en niet voor Alice. Beide keuzes waren gebaseerd op Sjars woorden.
Ergens voelt Arianna de behoefte zich aan Sjars woord te houden en haar vandaag op de brandstapel te gooien. Daarom stemt ze voorlopig op Sjar. Maar ze is nog diep aan het twijfelen, want ergens weet ze niet of Sjar een DE is. Maar wie dan wel?

OOC: Ik heb in het weekend onvoorspelbaar internet, dus ik stem alvast. Ben serieus nog aan het overwegen xD Maar ik wil mijn stemrecht sowieso gebruiken, dus alvast voor ik vanavond ineens geen internet heb.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 12:39 

Met veel moeite komt Jalf haar bed uit. Hm, ze voelde zich nog steeds niet helemaal lekker na die pokken van gister. Toch had ze veel meegekregen omdat iedereen onder haar raam had zitten schreeuwen. Ook had ze de laatste woorden van Sjar gehoord. Met Alice had ze het misschien mis gehad, maar haar opmerking over Skywalker was zeer overtuigend. Jalf loopt langzaam naar de stembus en maakt het vakje Skywalker rood.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 13:24 

Als Alice onschuldig bleek te zijn en Sjar 's nachts niet vermoord is, lijkt het steeds waarschijnlijker te worden dat Sjar een DE is. Haar opmerking om haar op de brandstapel te gooien zou een mooie afleiding kunnen zijn geweest om iedereen achter haar te krijgen. Indian Violet heeft enorme spijt dat ze op Alice heeft gestemd en gelooft Sjar ook niet meer dat Skywalker slecht zou zijn. Alles wat Sjar heeft gezegd lijkt nu nog onwaarschijnlijk.
Indian Violet stemt voor nu op Sjar, maar het zou nog kunnen veranderen mocht iemand met een hele goede reden komen. Alles lijkt op Sjar te wijzen voor nu.

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 13:38 

Er konden twee redenen zijn waarom Sjar zo had gereageerd. Ofwel was ze echt fout en had ze een sterk vermoeden dat Alic een DE was , ook al was het niet zo. Ofwel deed ze dit allemaal als afleidingsmanoeuvre. Lupos weet het absoluut en geeft haar het voordeel van de twijfel. Hij stemt daarom terug op Lacrimosa.

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 13:49 

Sjar weet dat haar onschuld waarschijnlijk niet meer te bewijzen valt. Ze heeft een enorme fout gemaakt. Toch is ze er vanacht achter gekomen dat Lacrimosa ook onschuldig is. Ook is ze er achter gekomen dat Skywalker de rol van een DE representeert, nogmaals stemt ze op Skywalker.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 13:50 

Aisling is blij wanneer ze te horen krijgt dat er vandaag geen slachtoffers zijn gevallen. Maar ze kan er met haar hoofd niet bij dat het nu meteen veilig zal zijn. Daarvoor zal er eerst een dag onbezorgd voorbij moeten gaan. In ieder geval moeten er nu echt koppen gaan rollen. En dat is de reden dat ze toch maar een papiertje pakt om alles uit te stippelen.
Ondanks het feit dat Sjar overtuigd was van het feit dat Alice verdachte was, is ze daar niet de enige in geweest. En daarom gunt Aisling haar het voordeel van de twijfel.
In tegenstelling vindt ze Lacrimosa wel verdacht en dat is precies de reden waarom ze voor haar stemt. Het is Aisling meer dan eens opgevallen dat een aantal mensen onder een hoedje lijken te spelen.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 14:20 

Lacrimosa heeft deze nacht slecht geslapen: de dood van Alice en het idee dat de death eater deze nacht weer een slachtoffer zullen maken, baarde haar zorgen. Haar opluchting was groot toen ze ontdekte dat er deze nacht geen slachtoffer zou vallen. Er waren al zoveel slachtoffers gevallen, waardoor er nu écht geen vergissing gemaakt kan worden. Ze overdenkt de gebeurtenissen van de laatste dagen. Ze heeft op Alice gestemd, omdat Aisling zo zeker leek te zijn van haar stuk. Maar misschien kan Aisling wel dingen te weten komen en wíst ze al een tijdje dat Alice een belangrijke rol had. Een rol waar de death eaters zo vlug mogelijk van af wilden.

Ze geeft Sjar het voordeel van de twijfel en besluit op Skywalker te stemmen. Skywalker was altijd een persoon die ze volledig vertrouwde, maar momenteel kan ze niemand meer in vertrouwen nemen. Maar Aisling vertrouwde ze ook helemaal niet meer.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 17:04 

Skywalker heeft geen rustige nacht achter de rug. Ze vreest dat er weer iemand vermoord is, aangezien Alice geen DE bleek te zijn. Gelukkig zijn er geen doden geweest vannacht.

Ze is nogal verrast om te zien dat mensen op haar stemmen. Sjar heeft intussen al bewezen dat ze qua geloofwaardigheid ergens onder het nulpunt staat. Ze was toch oh-zo-zeker van Alice, en bam, toen bleek Alice geen DE te zijn. En nu is ze zeker van Skywalker, en volgen mensen daar ook maar gewoon in? Dat terwijl haar beschuldigingen niet eens gebaseerd zijn op iets concreets?

Ondertussen stemt Lacrimosa tegen Skywalker, terwijl Lacrimosa ook al veel verdacht is. Zou ze dat alleen doen om Sjar's hype te volgen en de aandacht van haarzelf af te halen? Dat zou wel erg slim zijn... Misschien had hesle123 al die tijd wel gewoon gelijk?

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Volgende


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme