Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 0:06 

Arianna vindt het betoog van Sjar heel sterk. Ze heeft wel het idee dat zij goed zit. Zelf heeft ze vooral haar twijfels over Alice, aangezien die ook op Yuuki had gestemd.
Dan begint Lacrimosa ineens tegen die theorie in te gaan door op Alice te stemmen. Dat vindt Arianna helemaal verdacht.
'Probeer je nu gewoon jezelf minder verdacht te maken door op een medeDE te stemmen, in de hoop dat niemand volgt?' vraagt ze. Voorlopig brengt ze haar stem uit op Lacrimosa, omdat dit haar te veel een poging lijkt haar onschuld te bewijzen..

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 0:31 

Alice vindt het vreemd dat de nu ineens verdacht is. "Ja, ik heb op Yuuki gestemd. Maar ik denk dat niemand hier echt weet op wie ze moeten stemmen en ik ben enkel op mijn gevoel afgegaan. Dat ik op haar stemde, wil niet zeggen dat ik haar dood wilde hebben. Ik kan momenteel gewoon niemand vertrouwen, zelfs mijn vrienden niet."

Ze is blij dat Arianna niet op haar stemt, ondanks dat ze nog steeds wordt uitgemaakt voor Death Eater. "Ik denk dat Sjar en Lacrimosa juist de schuld op een ander proberen te schuiven. Iemand die per ongeluk de verkeerde keuzes heeft gemaakt. Ik ben niet verantwoordelijk voor de dood van Yuuki." Gaat ze dan verder. "Voor zover ik me kan herinneren zijn er meerdere mensen die gewoon zijn meegegaan met de beschuldigingen van een ander en daarmee een onschuldig persoon hebben laten executeren."

Om haar standpunt bij te zetten, stemt ze vandaag op Sjar.

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 0:35 

Arianna wordt wel even stil van wat Alice zegt. Daar zit eigenlijk ook wel wat in. Zijzelf is ook meegegaan toen er op HRH is gestemd en daar heeft ze ook wel spijt van gekregen. Maar Sjar leek zo zeker van haar zaak.. Arianna is nu aan het twijfelen wie te geloven. Ze laat haar stem nog even staan, maar is wel benieuwd wat de rest te zeggen heeft. Het kan toch niet langer dat iedereen zomaar sterft.. Al die onnodige doden. Het maakt Arianna vooral verdrietig en ze wil nu toch echt gerechtigheid.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 0:36 

Ropandinaa bleek onschuldig te zijn, en Yuuki is nu ook dood aangetroffen. Alsof dit allemaal niet voldoende ellende is voor Ă©Ă©n dag, vindt Sjar het nodig om Skywalker te beschuldigen. Ze zucht diep. "Als ik een DE was, zou ik niet zo dom zijn om tegenover iedereen mijn mede DE's te verdedigen," zegt ze kalm. "Ik zei er alleen iets van, omdat er op Alice, Lacrimosa en Ropandinaa het meest gestemd was. Dat is de reden dat ik alleen hen noemde, en niet iemand anders."

Ze maakt zich niet bepaald veel zorgen. Sjar's betoog mag dan wel met sterke woorden uitgesproken zijn, maar er zit weinig logica achter.

Skywalker luistert naar wat Lacrimosa en Arianna te zeggen hebben. Arianna heeft een goed punt - Lacrimosa staat nu ineens wel te springen om Alice de schuld te geven. Aan de andere kant lijkt Sjar ook erg vastberaden om de schuld op iemand anders - een onschuldig iemand, nota bene - te schuiven. Skywalker wacht dus maar met stemmen totdat ze hoort wat de rest allemaal vindt. Ze wilt niet nogmaals op de verkeerde persoon stemmen.

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 8:49 

Sjar is absoluut niet overtuigd. "Als blijkt dat Skywalker of Alice onschuldig zijn, gooi mij gerust op de brandstapel. Ik blijf erbij," zegt ze simpelweg.

Ze is hier absoluut zeker van.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 13:28 

Alice fronst bij de woorden van Sjar. "Okay, mensen. Mochten Skywalker of ikzelf sterven, zorg er dan alsjeblieft voor dat Sjar ook echt op die brandstapel komt."

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: thuis

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 14:31 

hesle123 weet nog steeds zeker dat het lacrimosa is.
waarom?

een kwestie van gevoel.

_________________
Gryffindor
Rocks!!!


and nobody else


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 14:36 

Als Lupos bij het huis van Yuuki komt is er al een hele discussie aan de gang. Lupos was weer enorm geschokt, het dorp begon echt uit te dunnen en dit kon zo echt niet verder. Aandacht luistert hij naar alles wat gezegd wordt en eerlijk gezegd is hij het nu echt kwijt op wie hij moet stemmen. Er waren vele en goede argumenten. Maar de laatste twee dingen komen heel plotseling , dit was straffe taal.

Hij denkt eens heel goed na. "Ik stem vandaag op Lacrimosa, voor mij komt zij nu het verdachts, of hoe je zo ook iets uitdrukt, over. Hopelijk ben ik juist en hebben we eindelijk iemand juist te pakken!"

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 14:57 

Lacrimosa heeft tot nu toe al drie stemmen en slaakt een zucht. Iedereen sakkert voortdurend over het feit dat ze continu de verkeerde persoon aanwijzen en het ziet er naar uit dat ze met deze beschuldiging het weer bij het verkeerde eind hebben. Lacrimosa had misschien, net als iedereen ook op HRH gestemd omdat hij Jalf zo volgde, maar op Ropandinaa had ze geen stem uitgebracht.

"Ik heb tegenwoordig het minste vertrouwen in de mensen die weinig van zich laten horen en zich eerder meegaand opstellen. HRH, Yuuki, Ropandinaa,... Ze lieten altijd als eerste iets van zich horen en werden hier altijd meteen op afgestraft. Ik heb eerder een gevoel dat we moeten kijken naar de personen die op de achtergrond blijven. We moorden elkaar letterlijk uit door meteen elkaar te volgen en verkeerde conclusies te trekken."

Lacrimosa draait zich om naar de minister die weinig van iets laat horen. "Wat vindt u ervan? U bent de leider en zou ons misschien tot inzicht kunnen brengen. Voor u het weet heeft u helemaal geen betrouwbare dorpelingen meer?" Tenzij Jalf ook een death eater is, dat zou Lacrimosa ook niets meer verbazen.

OOC. Woeps, nu lees ik pas dat Jalf niets mag zeggen xD


Laatst bijgewerkt door Lacrimosa op vr maart 09, 2012 19:27, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 17:53 

Aisling kijkt Lacrimosa aan en weet dat er een kern van waarheid in kan zitten. Alleen gaan de DE'ers zo opmerkelijk te werk dat ze er geen touw aan vast kan knopen.
"Welke feiten hebben we nu. HRH, Yuuki en Ropandinaa, werden inderdaad onterecht aangewezen. Maar op dit moment vind ik het ook opmerkelijk dat een aantal ineens de schuld van dit alles krijgen. Het is alsof de een ineens over wiebelt van de ene verdachte naar de andere. Maar ik blijf bij het bij het feit dat Alice verdacht is. Iets in haar keuzes zit me dwars. Zowel het stemmen op Yuuki, als het uitermate defensieve gedrag."
Het zit Aisling niet lekker dat er zoveel mensen inmiddels gestorven zijn en er nog steeds niemand van DE'ers ontmaskerd is.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 20:10 

Lana weet niet meer wat te denken of te doen. Ze kijkt op wanneer Sjar klaar en duidelijk haar mening laat horen over de Skywalker/Alice/Lacrimosa-theorie. Ze knikt begrijpend. Lana kan voor een deel mee met Sjars theorie maar heeft eerder haar twijfels bij Alice, want, let’s face it, Alice beschuldigde Yuuki gisteren inderdaad. En nu is ze dood.

Ondertussen blijven de beschuldigingen over en weer vliegen.
“Nee,” zegt ze dan resoluut. “Iedereen hier probeert zichzelf gewoon te verdedigen door als een kip zonder kop te gaan beschuldigen. En kijk waar het ons gebracht heeft! Er zijn al zes onschuldige mensen dood, waarvan twee door ons toedoen. Ik wil geen zevende onschuldige dode. We moeten nadenken!”

Ze keert zich tot hesle123. “En wat maakt jou zo zeker dat Lacrimosa schuldig is? Keer op keer verdenk je haar, maar je komt niet met argumenten op de proppen, behalve je gevoel.” Lana denkt er het hare van, maar dat is voor later. Ze schudt haar hoofd en kijkt terug naar Sjar. Sjar had tenminste een beargumenteerde theorie.

Lana komt tot een besluit. “Ik voel me hier niet goed bij, maar we moeten inderdaad kijken naar de feiten. En Alice beschuldigde Yuuki, en nu is Yuuki dood. Het kan toeval zijn, het kan allemaal. Maar dit is de enige logische verklaring die ik kan bedenken…” Lana begrijpt Alices defensieve gedrag wel, ze zou zelf niet anders zijn.

“Alice, het spijt me, maar ik kan er moeilijk om heen en ik vrees dat ik jou het meest verdacht vind momenteel…” Huiverend om haar eigen woorden en wat ze kunnen betekenen zet ze een stapje terug naar achter.

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 20:21 

Myrna kan zichzelf wel voor haar hoofd slaan als blijkt dat er weer een onschuldig persoon vermoord is. Dit werd toch wel een verschrikkelijke situatie.

Ze wist totaal niet meer wie ze wel en niet kon vertrouwen maar besluit vandaag toch maar op Alice te stemmen.

_________________
You are Braver than you Believe,
Stronger than you seem
and
Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!
_________________
I do believe in Fairy's! I do! I do!


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 20:56 

Alice begint steeds meer stemmen te krijgen en staat momenteel op het punt om te worden geëxecuteerd. Geïrriteerd kijkt ze de groep rond. "Als jullie mij zo graag verdacht willen zien, mij best. Maar ik kan garanderen dat jullie spijt zullen krijgen van jullie keuze. Heel veel spijt."

Ze verandert haar stem in Lacrimosa en wacht dan maar af of er mensen hun verstand nog terug zullen vinden.

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 21:09 

"Vreemd. Zonet wou je nog Sjar veroordelen en was je nog heel zeker van je zaak, als ik me niet vergis?"

Lacrimosa vindt dat Alice door haar wispelturige gedrag haar geloofwaardigheid begint te verliezen. Bovendien begint ze steeds bozer te worden en te dreigen, iets wat Lacrimosa ook niet echt lekker zit.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr maart 09, 2012 21:14 

"Ik vertrouw jullie allebei niet en door op jou te stemmen is er meer kans dat er eindeljk een DE wordt gekozen. Één stem op Sjar haalt niets uit en jullie lijken samen te spannen door ineens de schuld op Skywalker en mij te schuiven." Reageert ze op de woorden van Lacrimosa.

Het kan haar eigenlijk nog weinig schelen. Blijkbaar hadden deze mensen hard bewijsmateriaal nodig om te geloven in haar onschuld - wat net als bij de anderen betekende dat ze het pas geloven wanneer het al te laat is.

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme