Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 03, 2012 20:32 

Oscar was de hele dag weg, want hij moest naar een belangrijke vergadering voor alle ministers. De hele discussie wie nu allemaal schuldig waren, had hij helemaal gemist. Maar wat hij wel weet, is dat Yuuki de onschuldige is. Hij verandert zijn stem naar Dennis Krauwel. “Hij is heel erg arrogant en heel verdacht bezig. Dit is best wel opvallend. Ik vermoed dat als we hem ophangen, en hij de moordenaar blijkt te zijn, dat de rust dan is teruggekeerd. Ik wil jullie, als Minister of Magic, adviseren om op Dennis Krauwel te stemmen.â€.


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 03, 2012 20:37 

"Zoals ik na mijn eerste betoog al zei: ik wil niet dood. Daarom verdedig ik mezelf. Is dat tegenwoordig al gek? Het is een grote fout om op mij te stemmen en Yuuki zo blind te vertrouwen. Jullie stem op mij zal voor onschuldige slachtoffers zorgen. Vertrouw me."

"Ik ben niet degene die met modder smijt. Waarom weet Yuuki zo zeker dat ik een DE ben? Waar haalt ze die info vandaan? Dat had ik ook kunnen doen. Ik had gemakkelijk kunnen roepen dat ik zeker weet dat Yuuki schuldig is. Daar heb ik niet voor gekozen, omdat ik een goed persoon ben. Ik smijt niet met modder, Yuuki wel."

"Lies, mag ik jou aan het gevoel herinneren hoe het is om openlijk beschuldigd te worden van iets wat je niet hebt gedaan? Vind je het dan nog steeds gek dat ik me verdedig?"


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 03, 2012 20:51 

Indian Violet is gepikeerd wanneer ze door de MoM die zegt altijd klaar te staan voor zijn burgers, gewoon wordt genegeerd. "Meneer de Minister, wat ontzettend onbeschoft van u om een vraag gewoon ronduit te negeren. Wilt u daarmee soms een confrontatie ontlopen? Ik ga u daarom vandaag ook niet volgen, ook al maakt het in feite niets meer uit voor Dennis. Uit principe ga ik niet in op je advies en stem ik daarom niet op Dennis."

Door niet op Dennis te stemmen, riskeert IV wel om verdacht te worden. Maar wat ze ook zal stemmen, verdacht wordt ze toch. Iedereen is verdacht. Laat stemmen: verdacht. Niet stemmen: verdacht. Meelopen: verdacht. Uit het niets op iemand stemmen: verdacht.

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Lioness of Casterly Rock

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: King's Landing
BerichtGeplaatst: vr aug 03, 2012 20:58 

Tot Yuuki's opluchting gaan er nu nog meer mensen met haar mee. Dennis steekt wel nog een speech af, maar Yuuki probeert dat te negeren, ook al schrikt ze er wel van.

"Natuurlijk. Als Dennis onschuldig veroordeeld wordt, neem ik alle verantwoordelijkheid op me," zegt ze tegen Lies. Maar met Dennis' wanhopige gedrag begint Yuuki er steeds zekerder van te worden dat hij wel schuldig is.

Dan begint Dennis weer te praten. "Je zei daarnet dat je zeker wist dat ik onschuldig was, en toch riep je de rest op om op mij te stemmen - en dus in principe mijn dood te veroorzaken, ook al zei je dat ik dan onschuldig zou sterven. Dat is niet het gedrag van een goed persoon," zegt Yuuki met een grimmig gezicht. "Het spijt me dat je moet sterven, maar ik weet zeker dat je een moordenaar bent en je hebt het zelf over je afgeroepen."

_________________
I remember the color of music
and how forever
all the trembling bells of you
were mine.


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 03, 2012 20:58 

Ik was de hele dag weg en had nog een halfuurtje om alles snel te lezen, dus vandaar dat ik niet reageerde XD

Oscar blijft bij zijn standpunt. Hij vond Dennis Krauwel het verdachtst van allemaal en wist vrijwel zeker dat hij een moordenaar was. Daarna kijkt hij naar Indian Violet en luistert naar haar. “Oh, welke vraag? Een reden waarom je niet op mij moet stemmen? Waarom ik geen Death Eater ben? Dat is geen vraag, maar een belediging. Hoe durf je mij te betichten dat ik onschuldige mensen vermoord? Ik doe mijn best om jullie te beschermen! Dat het mij twee/drie keer niet is gelukt, wil niet zeggen dat ik mijn best niet doe. Ik was vandaag de hele dag weg voor een vergadering, en raad eens waarvoor? Voor jullie! Ik heb vrijwel alles voor jullie voor, en dan beschuldig je mij van zoiets? De reden waarom ik geen Death Eater ben, is omdat ik geen een moordenaar ben.†zei Oscar.

Hij haalde diep adem en ging weer verder: “Ik weet van mezelf dat ik een goede burger ben, met goede bedoelingen en dat jij daar anders over denkt, is geheel jouw zaak. Ik kom weliswaar wat verdacht over, al zou ik niet weten wát er verdacht aan is behalve een vaag betoog over mijn capaciteiten als Minister of Magic, maar ik heb dat later alsnog hersteld. Ik zou nóóit, maar dan ook echt nóóit een mens pijn doen. Degene die dit allemaal veroorzaakt heeft, is Dennis.â€


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 03, 2012 21:00 

Nacht 3


Na een heftige dag in het dorp worden de stemmen geteld en is de uitslag duidelijk: men is het er over eens dat Dennis Krauwel verantwoordelijk is voor de moorden. De opdracht wordt gegeven aan de dementors en ze komen eraan om Dennis mee te nemen voor hun fatale kus...


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 03, 2012 21:00 

Als de klok 12 slaat, weet hij dat het voorbij is. Uit wanhoop en woede opent hij zijn mond, en de luidste schreeuw die men ooit had gehoord, kwam er uit. Het hele dorp schrok wakker van dit vreselijke geluid, wat door merg en been ging. Hoe kon dit gebeuren?! Zijn plan was briljant! Maar hij zou niet sterven zonder een goed gevecht. Hij gaf zich niet zomaar gewonnen…


Minister! schreeuwde hij tegen Oscar, terwijl zijn vermomming langzaam afbrokkelde. Bereid je voor… om te sterven! De vermommin was volledig afgebrokkeld. Onder het gezicht van de vriendelijke burger zat een gauw, kaal hoofd... rode ogen… de neus ontbrak. Voldemort was herrezen!

Jullie dachten mij zomaar door dementors te laten oppakken? Jullie hebben De Heer van het Duister tegenover je! Mijn wrok zullen jullie eeuwig volgen in dit miezerige dorp! Jullie gaan allemaal ten onder! Mijn volgelingen zullen jullie pakken voor jullie verzet tegen mij!

Hij zag de Minister staan, in het midden van het plein. Hij trok zijn witte toverstok waarmee al zoveel gevechten had gewonnen uit zijn gewaad, en richtte deze op Oscar.

AVAAAAADAAAAAA……. KEDAVRA!

Oscars lichaam viel als een lappenpop neer.


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 03, 2012 21:01 

Nacht 3


Het is dus duidelijk dat Dennis Krauwel Voldemort was en inderdaad verantwoordelijk was voor de moorden. De dementors zijn helaas te laat om de dood van de onschuldige Oscar (Hagrid) te voorkomen; maar net na deze moord komen ze dan toch om hem mee te nemen en het dorp voorgoed te verlossen van Voldemort.

De inwoners mogen zichzelf op de schouder kloppen, ze hebben een goede keuze gemaakt vandaag. Zal dit echter genoeg zijn om de moorden te stoppen....?

-----

Het is nu nacht 3. De volgende mensen hebben een actie:

- DE's: Wie wordt het volgende slachtoffer?
- Trelawney: Wie wil je zien?
- Nagini: Wiens rol wil je overnemen? Keuze uit: Voldemort, Kingsley, Tonks, Peeves en Hagrid

Bovendien moeten jullie deze nacht stemmen op een nieuwe Minister of Magic.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr aug 03, 2012 21:06 

AlohaFromHell is blij dat hij Yuuki is gevolgd met het stemmen op Kasper Krauwel daardoor zijn we nu verlost van voldemort :lol: Daarom wil ik haar belonen met mijn stem voor de nieuwe Minister of Magic.

_________________
CLUB BRUGGE TILL I DIE


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 03, 2012 21:09 

Indian Violet is het volledig eens met Alohafromhell. Yuuki was er als eerste bij om Dennis te beschuldigen, en hoewel ze het eerst in twijfel trok, bleek het toch waar te zijn. Ook ik stem voor Yuuki als MoM.

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr aug 03, 2012 21:33 

Een enorme opluchting overviel haar. Ze hadden de goede keuze gemaakt en voldemort was dood. Maar hij had Oscar mee genomen. "houd het dan ook nooit op?" dacht Lies.

Ondertussen waren de stemmingen al weer in volle gang. Lies had haar keuze al lang gemaakt: "Mijn keuze gaat dit keer uit naar Yuuki, ik hoef denk ik niet uit te leggen waarom. Yuuki, het was jammer van onze moeizame start maar van nu af aan zal ik altijd achter je staan! vastberaden liep Lies naar huis waar ze de deur toch nog goed dichtdeed want het gevaar was immers nog niet geweken.

_________________
"to love is to destroy, and that to be loved is to be the one destroyed."


 Profiel  

Lioness of Casterly Rock

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: King's Landing
BerichtGeplaatst: vr aug 03, 2012 22:31 

Na een rumoerige dag en een drukke discussie wordt Dennis tot Yuuki's opluchting toch afgevoerd - maar niet voordat hij zijn ware gedaante laat zien en Oscar vermoordt. Hoewel Yuuki blij is dat Voldemort nu veroordeeld is, rouwt ze toch om de zinloze dood van Oscar.

Tot haar verbazing stelt dan een aantal mensen voor om haar als nieuwe Minister of Magic te verkiezen. Yuuki heeft zichzelf nooit gezien als een politicus en ze weet niet of ze hier wel geschikt voor is. Maar ze gelooft in democratie, en als het dorp haar wil, dan zal ze het maar moeten doen.

"Ik ben dankbaar voor het vertrouwen dat jullie in mij hebben," zegt Yuuki. "Ik weet niet of ik deze nacht zal overleven - wellicht zullen de Death Eaters wraak op mij willen nemen - maar als ik dat wel doe dan zal ik graag dit ambt op mij nemen, mits jullie dat willen." Ze zouden hun stemmen immers nog kunnen veranderen - dat nu de meerderheid Yuuki als Minister wil betekent niet dat dat morgenochtend ook zo is. "Wel moet ik eerlijk zijn en zeggen dat ik niet kan beloven dat ik jullie kan beschermen, maar jullie kunnen er wel verzekerd van zijn dat ik mijn uiterste best zal doen om dit dorp door deze duistere tijd heen te leiden."

Na deze woorden heeft Yuuki verder niets meer te zeggen. Ze zal wel zien wat er uit de bus komt rollen. In ieder geval is ze na deze rumoerige dag uitgeput, dus ze gaat naar huis om te slapen.

_________________
I remember the color of music
and how forever
all the trembling bells of you
were mine.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 04, 2012 18:34 

Lupos lacht als blijkt dat Dennis Voldemort is. Eindelijk hadden ze er eentje te pakken en wat voor een dan nog, The dark lord himself. Op wie anders dan Yuuki kon Lupos dan stemmen. Hij hoopt dat zij het dorp beter kan beschermen dan Oscar had gedaan. Met een iets geruster hart kruipt hij zijn bed in .

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 04, 2012 21:21 

Dag 4


De nacht in het dorp was vrij rustig; men is het er unaniem over eens dat Yuuki hun nieuwe Minister of Magic moet worden.

Iedereen is naar bed en de volgende ochtend ontwaakt het dorp langzaam, hopende dat de ontdekking van Voldemort ervoor zal zorgen dat er geen nieuwe doden vallen. In de morgen verzamelen ze zich weer en horen al snel slecht nieuws: Lies (Sirius Black) heeft ondanks dat ze de eerste stemming heeft overleefd, deze ochtend niet levend gehaald. Niet alleen dat, maar slechts enkele uren nadat ze is verkozen tot Minister of Magic is ook Yuuki (Trelawney) dood aangetroffen.

Het ziet er somber uit voor het dorp met deze twee nieuwe doden en nu ze het zonder hun Trelawney moeten doen.

----

Jullie mogen nu stemmen op de mogelijke dader en een nieuwe Minister of Magic.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bij An!

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 04, 2012 22:46 

ooc: Ik ben net terug van een Festival, dat verklaard mijn afwezigheid van gisteren en vandaag. Mijn excuses ; )

Het was in ene keer heel erg snel gegaan. Stil had ze de discussie tussen Dennis en Yuuki aanschouwt. Lotte is nu eenmaal iemand die niet snel conclusies trekt maar als ze haar mening heeft is ze hier wel eerlijk in en gaat ze er dan ook wel voor de volle 100 procent voor. Persoonlijk vind ze dat Yuuki gelijk had, alles wat ze zei klonk heel erg logisch. En toch, ergens bleef ze hopen op het onschuld van Dennis. De gedachten alleen al dat er iemand een DE was liet haar al rillen.

Met grote ogen keek Lotte naar alle gebeurtenissen op het plein. Een nieuwe dag was aangebroken en Dennis bleek Voldemort te zijn! Een wending die ze niet had verwacht. Alhoewel hij inderdaad wel heel erg verdacht was. Terwijl ze zo in gedachten was en alle puzzelstukje op zijn plaats vielen in haar hoofd, gebeurde er iets vreselijks. Oscar, hun MoM werd vermoord. Voldemort had zichzelf voorgenomen dat als hij zou moeten verdwijnen Oscar met hem mee moest gaan. Ze snakte naar adem en zag Oscar vlak voor haar ogen in elkaar storten. "Wat?!" Meer kon ze niet uitbrengen. Daar ging al hun hoop en vertrouwen. Het was tijd om een nieuwe MoM te vinden.

Lotte zelf was vastberaden om deze keer een goede beslissing te maken. Het moest nu eenmaal gedaan zijn met al die vreselijk moorden. Er zou verandering in komen, eerst een goede MoM aanstellen. Als deze niet zou kunnen zorgen voor verbetering zou ze zelf de touwtjes in handen proberen te nemen. Dat had ze haarzelf plechtig beloofd.
Lotte ging mee in de gedachten gang om Yuuki als MoM aan te stellen. Ze was nu eenmaal perfect, had een eigen en sterke mening. Kon deze vlot en vloeiend verwoorden ook was ze iemand die vastberaden was om haar doel te bereiken. Perfect dus. Met deze gedachten kroop Lotte geruststellend onder de dekens in haar eigen bedje.

De volgende ochtend was ze nog niet wakker of het hele plein stond op zijn kop. Afgelopen nacht waren er twee mensen vermoord. Lotte was wakker geworden van alle mensen die door het centrum van het dorpje liepen. Nieuwsgierig volgde ze de mensenmassa. Wat bleek nu? Lies én Yuuki waren vermoord. De onschuldige en de nieuwe MoM.
De spanning gierde door haar lijf. Zo kon het toch niet langer? Verbaasd dat ze haar eigen stem deze woorden hoorden uitspreken draaide ze haar om en keek weg van het bord met de aankondiging dat er vandaag gestemd moest worden op een nieuwe MoM door deze omstandigheden. "Zo kan het niet langer." Vastberadenheid klonk er in haar stem. "Er moet gewoon verandering in komen!" Lotte keek om haar heen, wie was op dit moment sterk genoeg om MoM te worden?

_________________
2 seconds ago via HPF · Like · Comment


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 95 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme