Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 7:42 

Het was niet alsof Lupos het niet verwacht had. Voldemort was dood, maar dat betekende niet dat alles voorbij was. Toch was de shock groot als Lupos zag dat er weer twee doden waren. Zowel Lies als Yuuki. Vooral Yuuki zou een gemis zijn, MoM en Trelawney. Hij kijkt rond hem en ziet dat Lotte er al is. "Helemaal gelijk." knikt hij naar Lotte "Zo kan het inderdaad niet langer. Ik verdenk Alohafromhell, dat lijkt misschien out of the blue te komen , maar Aloha is steeds heel kort in zijn/haar antwoorden en is niet echt aanwezig. Daarom stem ik op Alohaformhell.

Over zijn MoM stem neemt hij nog even de tijd om na te denken...

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 9:46 

Indian Violet wordt niet gerust wakker. Ze heeft een slecht voorgevoel en kleedt zich snel aan om vervolgens naar het dorpsplein te kunnen. En haar voorgevoel had gelijk, er zijn vannacht twee doden gevallen.

Als Lupos meteen iemand verdenkt, schiet dat bij IV in het verkeerde keelgat. Ze zijn nog met zo weinig, hoe durft hij meteen iemand te verdenken? Om zichzelf niet verdacht te stellen natuurlijk. Ze stemt nog niet, want ze wil eerst even kijken wat er vandaag gebeurd.

"Ik stem voor Lotte/Felix Fortana als MoM. Zij lijkt mij op dit moment heel geschikt en heel reëel en dat is wat we nodig hebben," zegt ze, waarna ze naar Lotte kijkt.

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 13:05 

Na een zalige nachtrust staat AlohaFromHell met een goed gevoel op na het ombrengen van Voldemort. Maar dat goed gevoel verdwijnt onmiddellijk toen hij op het dorpsplein aan kwam en hem werd verteld dat er deze nacht weer 2 goedjes zijn gestorven. Dit moet gewraakt worden met de dood van een DE.

Mijn stem voor de nieuwe MoM gaat vandaag naar Felix Fortana. Omdat ik ik verwacht dat Felix Fortana ons naar een overwinning kan leiden.

Tot zijn groot ongenoegen merkt AlohaFromHell dat Lupos op hem wilt stemmen. Waarmee hij verkeert zit.

Beste lupos het feit dat ik niet echt heel aanwezig ben heb ik al eens uitgelegd. (ben het spel of en toe eens het oog verloren door de spelen.)Het feit dat ik meestal kort en bondig antwoord dat is nu eenmaal mijn stijl. Ik ga maar zelden of of nooit echt grote speechen afstaken. Op wie ik van daag ga stemming weet ik nog niet direct. Daarom ga ik nog wat wachten vandaag.

_________________
CLUB BRUGGE TILL I DIE


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 15:52 

Dus Indian Violet en Alohafromhell stemden op Lotte, goed dan werd die het al zo goed als zeker. Lupos wacht nog even met stemmen.

"Een overwinning Aloha ? Voor wie bedoel je dan , want als we nu niet de juiste te pakken krijgen is er ook een overwinning...Eentje voor de Death eaters weliswaar maar een overwinning desalniettemin. Ik verdenk je nog steeds. Mijn stem verander ik niet."

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 16:36 

Indian Violet is verbaasd dat Lupos meteen aan een overwinning denkt voor de Death Eaters. Nu is het duidelijk voor haar.

"Lupos, ik stem vandaag op jou, je reageert me net iets te verdacht," zegt ze, waarna ze haar stem definitief maakt.

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 18:44 

Lupos natuurlijk wil ik een overwinning voor de goedjes natuurlijk. Ik wil echt niet dat de DE winnen hoor.

_________________
CLUB BRUGGE TILL I DIE


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 19:08 

Na nog eens hebben nagedacht over mijn stem heb ik toch maar beslist om op Lupos te stemmen. Ik stem op hem omdat hij zomaar van uit het niets op mijn stemt zonder echt sterke redenen. Dat is gewoon verdacht.

_________________
CLUB BRUGGE TILL I DIE


 Profiel  

Zielig Dichtertje

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 21:00 

Nacht 4


Er zijn steeds minder inwoners. Alles lijkt grimmiger te worden. Op het middenplein komt iedereen bij elkaar voor een executie.
Gisteren slaagden ze erin om Voldemort aan de Dementors over te leveren.
Zullen ze er ook vandaag in slagen op de juiste te stemmen?

Dit maal kiezen ze ervoor om op Lupos te stemmen.
Als de dementors komen is er voor hem geen ontkomen meer aan.
Er is geen liefdesdrankje dat hier tegen bestemd is.
Slughorn is niet meer.


-----

Einde


Alle ordeleden zijn dood, gefeliciteerd aan de DeathEaters!


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 21:04 

Winnaars:

Indian Violet (Lucius Malfoy)
AlohaFromHell (Nagini -> Voldemort)
Felix Fortana (Severus Snape - Imperiusvloek)

Gefeliciteerd!

Jullie kunnen in dit topic nog nabespreken en vergeet niet jezelf weer op zichtbaar te zetten.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 21:07 

Jammer voor de ordeleden @@.

Nu zullen de DE's wel allemaal 'het zal wel!' denken, maar Dennis, IV en Felix stonden al zeer snel op mijn verdachtenlijstje. Tijdens de eerste stemronde wou ik eigenlijk al op Dennis stemmen, maar was bang om dan al snel gedood te worden. Ik had het misschien beter toch gedaan :'). Ben ik misschien daarom al zo snel eruit gekickt?
Vermits ik en Skywalker gekoppeld werden waren wij wel een teampje. We wisten na de eerste nacht al de rollen van Oscar, Lupos en Yuuki: allemaal ordeleden. Wel erg dat we uiteindelijk nog verloren hebben :')

Maar goed, ik hoop dat er snel een nieuwe editie komt en ik dan wat langer erin mag blijven (a). Ik heb wel nog een kleine opmerking: misschien de volgende keer de aanmeldingen wat langer openstellen zodat er wat meer spelers zijn. Dat maakt het toch wel heel wat leuker.


Laatst bijgewerkt door Lacrimosa op zo aug 05, 2012 21:26, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 21:09 

Ook al is Dennis nu dood, hij heeft ook een groot aandeel geleverd in onze overwinning voor hij kassiewijle ging :') Ik vond het een leuk potje om te spelen! In het begin kneep ik hem wel een beetje omdat Dennis en ik maar met z'n tweeën waren tegen 9 Orde-leden, maar we hebben uiteindelijk toch maar mooi gewonnen @@

En Lacrimosa, we kickten er inderdaad mensen uit die niet erg logisch waren om eruit te kicken, om zo min mogelijk verdacht te worden :')

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Lioness of Casterly Rock

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: King's Landing
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 21:24 

Lacrimosa schreef:
We wisten na de eerste nacht al de rollen van Oscar, Lupos en Yuuki: allemaal DE's.


Bedoel je niet OotPers? xD

Anyway, ik vond het erg leuk. Na de eerste nacht vormde ik met Lacrimosa en Skywalker een team, al mocht dat helaas niet lang zo blijven. D: En idd, we hadden al snel het groepje DEs in het vizier door hun stemgedrag, maar we wilden eerst bewijs hebben. Jammer, eigenlijk hadden we gewoon die tweede dag al met zijn drieën op Dennis moeten stemmen. Al is hij uiteindelijk toch ook nog vermoord, ha. @@

Ik ben het trouwens ook met Lacrimosa eens dat a) ik het deze zomer graag nog een keer zou spelen en b) dat een langere aanmeldingstijd/meer spelers volgende keer nog leuker zou zijn.

In ieder geval, Pieper en Moniek, bedankt voor het leiden/organiseren! :) Het was goed opgezet allemaal.

_________________
I remember the color of music
and how forever
all the trembling bells of you
were mine.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 21:27 

Woops, fixed @@. Jullie hadden ook wel geluk dat zowel ik als Skywalker ordeleden waren :')


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 21:37 

Haha ja maar als Slughorn koppel je ook gewoon vrij random :).

Ik vond het weer erg tof en hoop ook dat er nog een editie deze zomer komt.
Ik had echt geen kans meer op het einde , ik was er vrij zeker van dat Nagini voldemort had gekozen dus dat was toch iets. Maar winnen kon zowiezo niet meer dus :').

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 05, 2012 22:02 

Gefeliciteerd DE's! :D

Nou nou, dit potje heb ik het langst overleefd volgens mij. De vorige potjes lag ik er al vrij snel uit. @@ De manier waarop ik vermoord ben, vond ik wel geinig xD

Wat betreft de opening van de aanmeldingen, ben ik er ook mee eens. Ook hoop ik dat deze zomer nog een editie komt. :)


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 95 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme