Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 02, 2012 19:09 

Lupos was enorm geschrokken van de moord op Lana. Men wist nog maar net dat ze dood was en al vrij direct begonnen er discussies te ontstaan. Lupos had hier geen zin in, en was thuis blijven zitten. Beelden van Lana spokend door zijn hoofd. Wie deed zo iets? Waarom ?

Voor Lupos er erg in had begon de avond te vallen. Hij kijkt nog eens naar buiten, sluit ramen en deuren goed af en kruipt zijn bed. Hopend dat hij de slaap zou kunnen vatten.

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

Lioness of Casterly Rock

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: King's Landing
BerichtGeplaatst: do aug 02, 2012 20:34 

Yuuki knikt wanneer Lies ook haar excuses aanbiedt. "Ja, natuurlijk," zegt ze. Yuuki wil maar al te graag haar grote vergissing vergeten, al zal ze dat voorlopig nog niet doen. De schrik zit er flink in bij haar. "In tijden als deze is het logisch dat we soms overhaaste conclusies trekken." Zowel Yuuki als Lies hadden dat gedaan.

Na deze emotionele dag is Yuuki erg moe, dus ze besluit om maar direct naar huis en naar bed te gaan. Maar als ze eindelijk haar bed in kruipt blijven haar gedachten malen over wat er die dag gebeurd is. En Yuuki weet dat ze nu niet meer zo snel zal zijn met het beschuldigen van andere mensen.

_________________
I remember the color of music
and how forever
all the trembling bells of you
were mine.


 Profiel  

Zielig Dichtertje

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do aug 02, 2012 21:00 

Dag 3

En het is alweer dag.
Het dorp wordt opgeschrikt door een vreselijke schreeuw van Skywalker.
Haar geliefde Lacrimosa ligt dood op het middenplein. Ze knielt bij haar neer en sterft uiteindelijk van liefdesverdriet.

Het dorp zal verder moeten zonder hun beschermer Kingsley (lacrimosa) en de nogal onhandige maar toch wel nuttige Tonks (Skywalker)


-----

Je kan nu stemmen op de persoon die in jouw ogen de dader kan zijn.


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 02, 2012 22:12 

De nacht was zo voorbij. Oscar stapte uit zijn bed. “Hopelijk zijn er geen doden gevallen vannacht, maar ik houd mijn hart vast.” dacht hij. Hij liep richting buiten om een frisse lucht te halen en wederom gaat zijn hart tekeer. Zijn vermoedens schoten door zijn hoofd en z’n ogen waarnamen twee lijken. “Twee lijken?! Hoe…?” riep hij. Hij liep ernaar toe. “O my god… Twee geliefden… Skywalker… Lacrimosa… Allebei dood! Dit kan niet langer meer zo! De Death Eaters hebben vannacht weer toegeslagen!” riep hij in het rond, met hoop dat de rest ook wakker zou worden.

“De daders zullen nu geboet moeten worden. Ik, als Minister of Magic, heb al drie mensen niet kunnen beschermen, en dat is een kwalijke zaak. Na wikken en wegen heb ik besloten dat Yuuki de dader is.” zei Oscar. Hij ademde snel uit en in en zijn bloed kookte van woede. “Vanaf het begin was ze al fel tegen mijn rol als Minister of Magic. Ik heb jullie beloofd te beschermen, met mijn “vaardigheden” wat een enorme argwaan bij Yuuki opwekte. Volgens mij zag ze mij als een grote belemmering in haar daden, dus besloot ze niet op mij te stemmen en tegen mij in te gaan. Probeer daar maar eens onderuit te praten, Yuuki.” vervolgde hij.

Oscar wacht op haar reactie af. “Ik ga haar ontmaskeren.” dacht hij.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bij An!

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 03, 2012 7:30 

De zon kwam op en de nieuwe ochtend brak aan. Na een korte geeuw stond Lotte op en douchte haar. Het zou niet meer lang duren eer ze het nieuws zou vernomen dat er weer moorden warrn gepleegd; Deze nacht waren het er zelfs twee.

Geschrokken keek ze naar de mensen die hoorde smoezen op het straat toen ze haar krant uit de brievenbus haalde. Wat? Lacrimosa en Skywalker dood? Ze slikte, vergat haar krant en liep naar het dorpsplein.
Daar had Oscar net verteld wie hij verdacht. Yuuki? Nee, ze had misschien gisteren nogal hevig gereageerd maar dat waren echt gewoon de emoties geweest. Ook was ze inderdaad tegen Oscar als MoM maar dat was toch niet echt een reden? Lotte zelf had echter zelf geen flauw idee wou het zou kunnen zijn.

_________________
2 seconds ago via HPF · Like · Comment


 Profiel  

Lioness of Casterly Rock

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: King's Landing
BerichtGeplaatst: vr aug 03, 2012 11:55 

De volgende ochtend wordt Yuuki met een ziek, nerveus gevoel wakker en blijft nog even in haar bed liggen. Wat er als vannacht nog een moord gepleegd is? vraagt ze zich bezorgd af. Lana verliezen was al erg genoeg...

Het heeft echter geen zin om te blijven liggen. Wat er ook gebeurd is vannacht, het is klaar. In bed blijven zal er geen effect op hebben, ontkennen heeft geen zin. Dus Yuuki staat op, kleedt zich aan, poetst haar tanden, enzovoorts, en gaat dan richting het plein in het midden van het dorp - waar twee lijken liggen. Skywalker en Lacrimosa.

Vol afgrijzen slaat Yuuki haar hand voor haar gezicht. Ze voelt al tranen opkomen, maar tegelijkertijd een soort doffe schok, haast alsof ze gewend begint te raken aan het gevoel van verlies. Ze heeft niet de kans om goed te rouwen - plotseling beschuldigt Oscar haar.

Voor nu zet Yuuki haar verdriet opzij om op Oscar te focussen - ze kan de doden niet wreken als zij zelf ook dood is. Kwaad zegt ze: "Ga je serieus op mij stemmen alleen omdat ik niet wilde dat jij Minister werd? Hoe kleinzielig! Jouw redenering slaat nergens op. Skywalker was er ook tegen dat jij Minister zou worden - en nu is ze dood! Zij was overduidelijk geen Death Eater!" Yuuki haalt diep adem om zichzelf te kalmeren. "Ik was juist tegen je rol als Minister of Magic omdat ik niet zag wat voor vaardigheden je zou bezitten en omdat ik bang was dat je ons niet zou kunnen beschermen, Oscar," vervolgt ze, iets kalmer. "Dat is niet echt een indicatie dat ik jou zag als een grote belemmering, dus wat jij zegt klopt niet."

Hoewel Yuuki in de verleiding is om nu op Oscar te stemmen, simpelweg uit work, doet ze het niet. Het is wel erg verdacht dat hij haar nu plotseling aanvalt maar -
nee, het is niet Oscar, die enorm opvallend is en meerdere mensen tegen zich in het harnas jaagt. Dat is helemaal niet tactisch. Het zou iemand zijn die onopvallend is, die zich afzijdig houdt, die tijdens Oscars verkiezing en zelfs tijdens de stemming gisteren geen woord gezegd heeft, al stemde hij wel, maar nooit met de groep mee, zodat zijn stem geen impact had en niemand opviel... iemand zoals Dennis Krauwel.

"Ik stem op Dennis Krauwel," zegt Yuuki. "Hij heeft zich wel erg afzijdig gehouden, alsof hij zich wilde verbergen."

_________________
I remember the color of music
and how forever
all the trembling bells of you
were mine.


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 03, 2012 12:29 

Wanneer Dennis de volgende dag terugkeert op het dorpsplein, verneemt hij dat de Death Eaters maar liefst twee slachtoffers hebben gemaakt: Lacrimosa en Skywalker. Hoe was dit mogelijk! Ze moesten nu echt een schuldige vinden.

Dan merkt hij dat Yuuki haar stem verheft en hem openlijk beschuldigt. Even bleef hij verbaasd staan te kijken en hield zijn blik neutraal. Maar dan werd hij toch een beetje nijdig. Dit hoefde hij toch niet te pikken?! Yuuki wilde hem dood hebben!

Dus loopt Dennis naar het midden van het plein, en begint te spreken. "Pardon? Wil jij, Yuuki, hier nu publiekelijk claimen dat ik een Death Eater ben? Simpelweg omdat ik terughoudend ben? Omdat ik niet zomaar iemand aan de galg wil hangen? Op de eerste dag hebben we nog geen flauw idee wie de schuldige is. Moet ik dan maar een heel betoog gaan verzinnen waarom iemand schuldig is? Moet ik dan maar met de groep meestemmen, omdat de meerderheid wel gelijk zou hebben? Nee, die verantwoordelijkheid wil ik niet dragen. Ik heb er gisteren niet voor gezorgd dat er onschuldige aan de galg kwam te hangen. Mag ik je er aan herinneren, Yuuki, dat hij dat bijna wel hebt veroorzaakt?"

"Mag ik iedereen er aan herinneren dat niet ik, maar Yuuki, Indian Violet en wijlen Skywalker geprobeerd hebben de onschuldige Lies te veroordelen? Je stemt nu misschien niet uit wrok op Oscar, Yuuki, maar gisteren stemde je wel degelijk uit pure wrok op Lies. Je had daar geen enkele goede reden voor! En mag ik iedereen er aan herinneren dat ik niet degene ben die zich afzijdig houdt en elke keer niet stemt, maar dat Lupos, AlohaFromHell en Felix Fortana dit doen? Willen ze anderen het vuile werk laten opknappen? En mag ik eraan herinneren dat ik niet degene ben die zo graag MoM wilde worden, maar vervolgens gisteren niet het voortouw in de stemming durfde te nemen? Dat was Oscar, die graag macht wilde maar vervolgens geen verantwoordelijkheid durft te nemen. Overigens vind ik het wel prijzenswaardig dat Oscar dit vandaag wel probeert te doen, hoewel ik denk dat hij ernaast zit."

"Begrijp me niet verkeerd: ik wil niet ineens het hele dorp gaan beschuldigen van de moord op Lana, Lacrimosa en Skywalker. ik snap ook wel dat niet iedereen in dit dorp een Death Eater is. Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat iedereen in dit dorp verdacht is. Yuuki mag mij verdacht vinden, dat is haar goed recht. Ik wil niet sterven vandaag. Daarom probeer ik aan te tonen dat ik niet verdachter ben dan de rest van het dorp. Ik kan niet bewijzen dat ik onschuldig ben, maar Yuuki kan evenmin bewijzen dat ik kwaad in de zin heb."

"Ook jij, Yuuki, hoeft je niet persoonlijk aangevallen te voelen. Ik vind het ontzettend jammer dat je me niet vertrouwt. Echter, ik ben niet van plan om uit wrok op jouw te stemmen. Ik denk dat dat een verkeerde beslissing zou zijn, omdat ik jou niet verdenk. Het zou zo gemakkelijk zijn om op jou te stemmen nu, je hebt immers al een stem van Oscar. Maar ik wil geen onschuldigen aan de galg hangen. Ik heb een aantal andere verdachten. Ik stem op dit moment nog niet. Ik wil eerst zien hoe mijn verdachten zich gedragen, voordat ik een stem uitbreng. Ik zal vanavond laat stemmen. Ik zal niet op Yuuki stemmen, tenzij dat nodig is om mijn eigen leven te redden natuurlijk."

"Oh, en ga alsjeblieft nu niet roepen dat het zo verdacht is dat ik in de verdediging schiet. Dat is onzin: ik wil nog niet dood. Niemand in dit dorp wil sterven, en iedereen zou zichzelf proberen te verdedigen als hij zo openlijk wordt beschuldigd van een moord!"


Edit: "Overigens ben ik heel benieuwd wat Lies haar mening en haar verdenkingen zijn. Ze heeft misschien niet meer informatie dan wij hebben, maar zij is de enige waarvan we zeker weten dat ze geen kwaads in de zin heeft!"


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 03, 2012 12:50 

Lupos staat op met een bang hart. Hij loopt zijn huis uit en het tafereel dat hij aan treft is als een slag in zijn gezicht. Zowel Lacrimosa en Skywalker lagen dood op het plein. Hoe was het mogelijk? Die vervloekte Death eaters, Lupos is sprakeloos. Iemand moest boeten vandaag, Lupos had een paar verdenkingen maar echt gestaafd waren ze niet.

De ene speech lijkt de andere op te volgen. Zelf vond hij Oscar best wel verdacht, direct MoM willen worden is eigenlijk wel een goede positie voor een DE, een MoM zal niet zo snel beschuldigd worden van een moord. Langs de andere kant was hij misschien net iets te aanwezig en maakte hij zich zelf te verdacht zodat het niet echt geloofwaardig was.

Lupos keek rond naar de aanwezigen, Yuuki leek Dennis Krauwel als DE te beschuldigen zonder echt een goed onderbouwde mening, maar wie weet had ze gelijk ? Zelf had Lupos ook al aan Dennis gedacht, niet echt met een onderbouwde mening maar meer op het gevoel af.
Maar langs de andere kant hield Dennis zijn toespraak ook wel steek. Er waren inderdaad meer mensen vrij afwezig, Dennis had een punt dat hijzelf(Lupos) zich ook nog niet echt had laten horen...

Lupos probeert alles op een rijtje te plaatsen. Dennis ,Yuuki en Oscar zijn verdacht, en dan zijn er nog de mensen die zich minder laten zien dan Dennis, Aloha bijvoorbeeld.

"Dennis je speech houdt wel steek , maar zelfs ik vind mensen die zich echt nog maar heel weinig hebben laten zien toch verdacht. Ja ik ben ook niet echt aanwezig, maakt mij dat verdacht ? Ja ,misschien wel. Toch verdenk ik jou ook, met een onderbouwde mening? Neen meer op het gevoel af. Je toespraak heeft me op andere gedachten gebracht ik stem voor nu op AlohaFromHell"
Lupos hield zichzelf voor dat hij zijn stem nog altijd kon veranderen als bleek dat Aloha met een zinnige redenering af kwam.

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr aug 03, 2012 17:36 

Lies werd wakker door een gekwelde schreeuw gevolgd door vele luide stemmen. Snel sprong ze uit bed en trok wat kleren aan. Ze vloog de trap af en greep een banaan op weg naar buiten.

Het tafereel was op z´n zachts gezegd verschrikkelijk. Lacrimosa lag in een grote plas bloed op de grond en naast haar lag Skywalker. Lies vergat even te ademen en liet haar banaan op de grond vallen. Dit was erg. Dit was echt heel erg! Ze moesten nu echt de daders vinden!
Nu pas hoorde Lies de stemmen van de andere dorpsbewoners. Mensen waren elkaar nu ronduit aan het beschuldigen. Lies had zelf wel wat geleerd van mensen zomaar beschuldigen en hield zich nog een beetje afzijdig terwijl ze alles langzaam in zich opnam...

Straks zou zij ook een keus moeten maken.

_________________
"to love is to destroy, and that to be loved is to be the one destroyed."


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 03, 2012 19:24 

Indian Violet wordt wakker en rolt uit bed. Ze hoort rumoer op het plein, propt snel een boterham in haar mond en loopt richting het geluid. Het beschuldigen is weer losgeslagen. Lacrimosa en Skywalker zijn er allebei niet meer, het ging steeds sneller, dit is verschrikkelijk!

Ze is zeer teleurgesteld in Oscar. Na al zijn beloftes kan hij de moorden niet stoppen. Het maakt IV zeker aan het twijfelen, wie weet was dit wel precies hoe hij het had gepland. Eerst goede bedoelingen tonen, vervolgens aan het moorden slaan en dan anderen volop beschuldigen.
Ze denkt na over de verschillende bedenkingen, maar voor ze haar gedachten er op los kan laten, hoort ze Dennis aan. Hij heeft ergens wel gelijk, iedereen is op dit moment verdacht. De enige wie niet verdacht is, is Lies op dit moment. Lies was in het begin wat afweziger, zij bleek onschuldig. Skywalker was aanwezig en zij blijkt ook onschuldig. Aanwezig of afwezig, het blijkt allemaal niet uit te maken.

"Oscar, je hebt met eigenlijk diep teleurgesteld. Ik had best veel van je verwacht. Ik wil niet meteen tot conclusies springen, dar blijkt tot nog toe alleen maar slecht uitgepakt te hebben, maar geef me alsjeblieft Ă©Ă©n goede reden waarom ik je niet zou verdenken als DE, want op dit moment ben je in mijn ogen erg verdacht..." zegt ze, als ze zich tot Oscar richt. Voor nu stemt ze nog op niemand, maar ze wil zeker nog een stem uitbrengen vanavond.

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 03, 2012 19:47 

Lupos hoort nog aan wat Idian Violet zegt. Hij had de hele tijd nog zitten denken en was tot een bepaalde conclusie gekomen, vooral op gevoel dan. Oscar vond hij nog steeds verdacht, maar was net iets te aanwezig. Dennis daarentegen was ineens uit het niets weer heel aanwezig geworden en had een mooie speech afgestoken. Eigenlijk kwam het er op neer dat hij vooral zijn eigen vel wou redden, in plaats van het algemeen belang. Daarom besluit Lupos niet meer Aloha te stemmen maar op Dennis Krauwel.

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

Lioness of Casterly Rock

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: King's Landing
BerichtGeplaatst: vr aug 03, 2012 19:48 

Als reactie op Yuuki's beschuldiging laat Dennis een hele waterval aan woorden los. Een vreemde kalmte komt over Yuuki heen terwijl ze naar hem luistert, al is zijn speech zo lang dat hij halverwege ergens zijn punt kwijt lijkt te raken.

"Ik ben ook erg benieuwd naar Lies' mening," zegt Yuuki uiteindelijk. Voor nu wacht ze nog even af wat de rest doet - teleurstellend genoeg lijkt het er echter op dat de anderen het niet met Yuuki eens zijn.

"Indian Violet, als Oscar een DE zou zijn, zou hij toch veel meer moeite doen om zichzelf minder verdacht op te stellen?" levert Yuuki als commentaar. "Dan zou hij als Minister gisteren ook het voortouw genomen hebben in de stemming, omdat dat hem competent zou doen lijken, zoals Dennis al noemde. Dat hij dat niet gedaan heeft wijst er voor mij op dat hij geen DE is. Er is al gebleken dat ik kritisch ben over Oscar als Minister, maar ik geloof niet dat hij een DE is."

En nu richt Yuuki zich ook op de andere aanwezigen. "Dennis heeft gelijk dat ik er gisteren bijna voor heb gezorgd dat een onschuldige aan de Dementors overgedragen werd." Ze knikt naar Lies. "Maar juist daarom zou ik nu niet zomaar een willekeurig iemand beschuldigen, want ik weet wat de consequenties daarvan kunnen zijn! Ik weet dat iedereen verdacht is en dat het lastig is om me op mijn woord te geloven, maar ik zweer jullie dat Dennis Krauwel schuldig is."

Gelukkig besluit nu eindelijk iemand Yuuki's voorbeeld te volgen. Yuuki knikt dankbaar naar Lupos.

_________________
I remember the color of music
and how forever
all the trembling bells of you
were mine.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr aug 03, 2012 19:57 

Na een zeer lange nachtrust (het spel een beetje uit het oog verloren door de olympische spelen) komt AlohaFromHell volledig uitgerust zijn huisje uitgestapt richten het dorpsplein. Eens daar aangekomen ziet hij op het dorpsplein 2 dode lichamen liggen geschokt loopt hij er naar toe om te kijken wie er gestorven zijn. Tot zijn afgrijzen zag hij dat lacrimosa en Skywalker zijn gestorven door de DE. AlohaFromHell luisterde aandachtig naar iedereen die het woord heeft genomen en komt tot de vaststelling dat Lupos even om mij wou stemmen. Maar gelukkig heeft hij een goeie beslissing genomen door toch niet op mij te stemmen.

Ik ga vandaag de mening volgen van een paar medebewoners die op het de beste indruk maken en vandaag stemmen op Kasper Krauwel. Veel meer zinnigs kan ik jammer nog niet zeggen. Voorlopig kan ik enkel maar zeggen dat ik maar een dood gewone wizard ben.

_________________
CLUB BRUGGE TILL I DIE


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 03, 2012 20:28 

Okey, roept Dennis, dan moet het helaas maar zo. Zoals ik al zei, ik wil niet op deze manier met iemand zijn leven spelen. Maar zoals ik ook al zei: mijn leven is me veel waard. Nogmaals, ik denk niet dat Yuuki een Death Eater is, en ik heb hele goede redenen om dat te weten. Maar ik wil blijven leven, natuurlijk. Dus mijn stem gaat naar Yuuki. Ik roep iedereen op om niet zo'n meeloper te zijn. Verander je stem en stem ook op Yuuki. Ik heb goede informatie. Yuuki zal onschuldig sterven, maar ik zal morgen bewijzen dat ik wel degelijk te vertrouwen ben. Ik snap dat het er niet best uitziet voor mij, en iedereen weet dat dit een wanhoopsdaad is. Dat wil alleen niet zeggen dat ik en bad guy ben. Ik snap het dat jullie Yuuki volgen, maar waag een gok en trek je stem op mij terug!

Nu was het duimen. Hij hoopte simpelweg dat hij nog een kans kreeg om zich te bewijzen...


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr aug 03, 2012 20:32 

Lies luisterde naar alle opgewonde stemmen. Ze was erg blij dat iedereen haar nu vertrouwde en ze vond alle steun heel fijn. Zelf vond ze meerdere mensen verdacht. Oscar, Yuuki en Dennis. Ze moest en zou de goede keus maken. Oscar, hem vond ze verdacht omdat hij de aanvallen niet tegen kon houden. Hij belooft alles maar komt niks na. Bij de vorige stemming heeft hij als burgemeester niks van zich laten horen nee op Oscar stemmen zou Lies niet doen. En na het voorval van gister besloot ze om Yuuki voorlopig ook nog even in de gaten te houden.

" sorry Dennis, maar ook ik stem dit keer ook op jou. Ik vond je eerst niet verdacht. Aan afwezig zijn is niks verdacht. Maar ik schrok erg van je speech. Waarom deze verandering? Omdat een iemand je even beschuldigt? Volgens mij houd je iets achter. Het spijt me erg als dit niet zo is, maar mijn gevoel zegt dat ik op jou moet stemmen."

Toen richtte ze zich tot Yuuki:" Yuuki, jij zegt dat je zweert dat Dennis schuldig is. Ik geloof je. Maar weet wel, als blijkt dat je ongelijk hebt zal ik de volgende keer op jou stemmen.

Lies stond in de groep en keek rond. Ze hoopte echt dat ze de goede keuze had gemaakt. Ze zou het zichzelf nooit vergeven als iemand die onschuldig was door haar toedoen werd vermoord.

Met een kloppend hart wachtte ze op de rest van de stemmen.

_________________
"to love is to destroy, and that to be loved is to be the one destroyed."


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 95 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme