Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Lioness of Casterly Rock

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: King's Landing
BerichtGeplaatst: vr aug 24, 2012 20:16 

Zoals Yuuki al eerder noemde, ze vindt het wel verdacht dat Agenia alle verdenkingen nu van haarzelf op anderen afschuift. Ze wilt eigenlijk nog steeds op Chris stemmen, maar het ziet er niet naar uit dat de rest het niet met haar theorie eens is, jammer genoeg.

Dus dan wilt Yuuki haar stem liever nuttig besteden, zodat hij wel iets uitmaakt. Dat betekent dus stemmen op de persoon die ze na Chris het meest verdacht vindt: Agenia. En nu maar hopen dat Yuuki gelijk heeft.

_________________
I remember the color of music
and how forever
all the trembling bells of you
were mine.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 24, 2012 20:29 

Na lang denken besluit Lilly ook op Agenia te stemmen. Lilly oordeelt naar hoe ze alles heeft uitgedoktert, dat vind ze verdacht. Verder hoopt ze ook dat Agenia niet onschuldig was, want ze wou geen dood van een onschuldige op haar geweten hebben.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 24, 2012 20:32 

Agenia kijkt op als er op haar gestemd wordt. Dat betreurt haar, want ze is er zeker van dat Skywalker goed is. Ze mag dan een beetje een onruststoker zijn, goed is ze zeker.

Agenia besluit haar eigen hachje te redden omdat ze weet dat ze van belang is voor OotP. Ze verandert haar stem naar Lacrimosa

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 24, 2012 20:41 

Lacrimosa denkt niet dat Agenia schuldig is en hopelijk zal zij nog snel genoeg inzien dat ze beter niet op Lacrimosa kan stemmen als ze niet nog een ordelid eruit wil werken. Lacrimosa stemt voorlopig op Lupos. Over hem heeft ze ook geen zekerheid, maar ze heeft zo'n vermoeden dat Agenia dingen kan achterhalen waar anderen misschien niet zo snel achterkomen. Dus ook al stemt Agenia op haar, toch heeft ze geen wantrouwen in haar.


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 24, 2012 20:45 

Met Lacrimosa‘s stem verandert Agenia terug naar haar eerste keuze Lupos. kort bericht want telefoon en stom typen.

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 24, 2012 20:48 

Lupos kijkt toe hoe Agenia haar eigen hachje probeert te redden door op lacrimosa te stemmen , even later stemt zijn dan op hemzelf en dan verandert Agenia haar stem weer. Zoals het er nu uitzag zou Lupos zijn eigen leven ook moeten redden. Daarom verandert hij zijn stem naar Agenia.

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr aug 24, 2012 20:49 

Skywalker trekt haar stem tegen Agenia in.

Ze weet nu niet echt meer op wie ze moet stemmen, en het idee om *zomaar* iemand de dood in te stemmen is ook niet echt aantrekkelijk. En dus steekt Skywalker haar handen in haar zakken en denkt ze diep na.

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Klassenoudste Griffoendor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Gryffindor

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 24, 2012 20:52 

Ook Leonie krijgt op het dorpsplein te horen dat er geen doden zijn gevallen. Gelukkig! Dat betekent dat of Snape of Kingsley zijn werk goed heeft gedaan! Toch was er ook een kleine kans de klap morgen kwam maar die gedachte zette ze liever even uit haar hoofd.
Wat nog wel in haar hoofd zat was het feit dat Patricia onschuldig was weggestemd. Ze was er van overtuigd dat door de plotselinge verdenking van Oscar hij misschien wel eens Trelawney zal kunnen zijn. Maar uiteindelijk was er bewezen dat het helemaal anders zat. Ook Leonie besloot maar extra op Oscar te letten. Ze wilde niet gelijk beweren dat hij een DE was, maar het zat haar nog niet zo lekker.

Helaas kon ze haar goede voornemen vandaag niet gelijk waarmaken. Oscar lag ziek op bed. Wilde Molly hem beschermen omdat ze er zeker van was dat hij bij aan de OotP kant stond? Of stond Molly, zoals Agenia al zei, echt aan de DE kant en hadden de DE’s hier gebruik van gemaakt? Dat was iets om over na te denken en in de gaten te houden…

Ook vandaag was het tijd om te stemmen. Ze zag dat velen op mensen hadden gestemd die gister ook op Patricia hadden gestemd. Logisch, vond ze zelf, maar ze wist niet of het slim was. Stel je voor dat zowel Patricia als Oscar beiden geen DE’s waren geweest. Zij waren de eerste die namen gingen noemen. Voor de DE’s was het heel gemakkelijk om hier misbruik van te maken en gewoon hun stemmen te verspreiden. Of om helemaal niet te stemmen, om helemaal uit het zicht te blijven. Want Leonie moest inderdaad beweren dat het moeilijk was iemand te verdenken die zo stil was, was maar dat juist niet het gevaar? Waren de DE’s misschien van plan daarmee verwarring te zaaien en hopen dat ze zo niet verdacht werden?

Leonie heeft geen idee meer op wie ze nu moet stemmen. Ze haalt een papiertje uit haar zak en schrijft Agenia op. Ze weet toevallig véél meer dan de rest.

_________________

You can do anything as long as you can dream it.


 Profiel  

Lioness of Casterly Rock

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: King's Landing
BerichtGeplaatst: vr aug 24, 2012 20:52 

Dat Lilly op Agenia stemt omdat ze 'alles uitgedoktert zou hebben' vindt Yuuki verkeerd. Yuuki realiseert zich plotseling dat het juist goed is dat Agenia probeert achter de feiten aan te gaan. Ze vindt Agenia nog steeds verdacht, maar besluit om haar stem terug te trekken. Ze wil Agenia's dood niet op haar geweten hebben.

_________________
I remember the color of music
and how forever
all the trembling bells of you
were mine.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr aug 24, 2012 21:05 

Skywalker stemt op Lupos.

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Lioness of Casterly Rock

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: King's Landing
BerichtGeplaatst: vr aug 24, 2012 21:07 

Yuuki heeft het gevoel dat Agenia erg veel weet. Dat Agenia zich eerder dus zo tegen Lacrimosa keerde geeft voor Yuuki aan dat er iets mis moet zijn met Lacrimosa. Daarom stemt Yuuki op haar.

_________________
I remember the color of music
and how forever
all the trembling bells of you
were mine.


 Profiel  

Zielig Dichtertje

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr aug 24, 2012 21:09 

Nacht 3


Net als de vorige dag, gingen ook de stemmen vandaag gelijk op.
Agenia en Lupos hebben beiden drie stemmen.
AlohaFromHell kan de druk van het stemmen en de nachten niet aan en besluit zonder meer het dorp te verlaten. Het zal voor de Order een stuk moeilijker worden om van de DE’s verlost te geraken zonder hun Dementor.
De minister of Magic zal beslissing moeten brengen.
Agenia of Lupos.


De nacht gaat gewoon in.
Enkel Lies mag haar beslissende stem nog geven dus de andere gelieve niets in het topic meer te zetten tot die beslissing gevallen is.

- Voldemort: wie wordt het slachtoffer van de DE's? (Dit vóór 20:00 melden!)
- Trelawney: wie wil je zien?
- Kingsley: wie wil je beschermen?
- Tonks: van welke 3 personen wil je rollen opvragen?
- Molly: wie wil je vannacht vervloeken?
- Rita: bij wie ga jij vannacht gluren?
- Peeves van welke drie personen wil je de rollen wisselen?
-Nagini: welke rol wens je over te nemen? (keuze uit Dementor, Slughorn, Mundungus of de rol achter Lupos of Agenia maar daar is het nog even op wachten)


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr aug 24, 2012 23:08 

Hijgend komt Lies het Plein oprennen. Ze weet uit te stoten: Mijn definitieve stem gaat uit naar Lupos. Puur gebaseerd op mijn gevoel. Ik geloof Agenia's verhaal. Het spijt me als ik de verkeerde keuze maak.

_________________
"to love is to destroy, and that to be loved is to be the one destroyed."


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 0:00 

Nacht 3 (nogsteeds)


Iets na het vallen van de avond komt er dan toch een definitief besluit van de Minister of Magic: Lupos zal worden overgeleverd aan de dementors. Het hele dorp kijkt in spanning toe hoe hij wordt afgeleverd.
"Nee!" komt er dan plots een wanhopige kreet van Leonie, waarna ze direct sterft aan liefdesverdriet.
De inwoners kijken even geshockeerd toe, maar het wordt al snel duidelijk dat dit goed nieuws voor hen betekent: Lupos was Yaxley en hoewel Leonie Kingsley was, verkeerde ze ook onder de imperiusvloek. Een dubbele overwinning dus voor het dorp en dat mag gevierd worden!

-----

Nagini heeft nu de keuze uit: Dementor, Slughorn, Mundungus, Yaxley en Kingsley


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 9:29 

Oef, is Lily blij dat ze gisteren niet op diegene gestemd heeft van wie ze dacht dat hij/zij onder de imperiusvloek verkeerde, maar nu weet ze wel iets anders. Diegene waarop ze wou stemmen -maar dus niet op gestemd heeft omdat ze wist dat 1 stem niet zou opwegen tegen de rest van de stemmen- is onschuldig en hoort bij de goede kant. Nu ga ik eerst naar mijn huisje. Of, oh nee, nu geloof ik Agenia's verhaal, dus zal ik eerst mijn excuses gaan aanbieden. Het spijt me, Agenia, zeg ik oprecht. Ik dacht het, dat je schuldig was, maar nu geloof ik je verhaal. Sorry.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 135 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme