Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 06, 2013 20:40 

Als iedereen aangeeft of hij/zij nog een potje wilt kunnen we het toch regelen? ^^
(als er genoeg mensen willen dan) En als dan ook Moniek en Pieper aangeven of ze nog spelleider willen zijn of mee willen spelen? of ze willen beide niet kan natuurlijk ook.
Ik wil in ieder geval ook nog een potje.
1 Lilly
2 Lacrimosa
3 Mara


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo feb 06, 2013 21:26 

Daaamn! Alweer afgelopen? Was een snel (maar leuk) potje! Ik had het wel he-le-maal mis over Jalf, want ik was ervan overtuigd dat die aan de goede kant stond @@ Ik verdacht Lilly en Mara juist heel erg.

En DE's: hoe ging dat eraan toe bij jullie? Had namelijk helemaal niet het idee dat jullie een cluster vormden whatsoever. Of was dat juist jullie plan van aanpak? Om gewoon je ding te doen en elkaar niet te redden zodat je niet de aandacht zou trekken?

Blijf het nog zielig vinden voor Lacrimosa en Oscar. Zo'n jong koppel zo gauw de dood ingejaagd :'D

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 06, 2013 21:37 

Tja, wat valt hierop te zeggen... Kort potje, jammer dat Lacrimosa en ik er snel uit lagen. Trijn, vraagje, waarom moest ik dood? Ik was helemaal niet gevaarlijk ofzo. :')


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 06, 2013 21:39 

Skywalker schreef:
En DE's: hoe ging dat eraan toe bij jullie? Had namelijk helemaal niet het idee dat jullie een cluster vormden whatsoever.


Als degene onder Imperio vond ik dat we inderdaad niet echt een front vormden xD Ik had in eerste instantie alleen contact met Trijn want well - joah ik kreeg de andere namen niet te weten en waarom weet ik niet :') Voor ik er echt om kon vragen was Trijn al dood en nam Jalf contact met me op en waren we maar met twee, dus er waren sowieso ook niet echt veel DE's in het spel.. :')

Vraagje aan Moniek en Pieper: is het met de Imperio-vloek de bedoeling dat je alleen met Voldemort contact hebt of wordt je vanaf dan gezien als een echt DE? En ik vroeg me ook af, wat nu als degene onder Imperio de enige is van de DE's die uiteindelijk overblijft, vervalt de Imperio dan of moet diegene nog steeds als DE zien te winnen? Niet dat het uit had gemaakt maar daar dacht ik gewoon aan tijdens het potje :')

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 06, 2013 23:05 

Indian Violet schreef:
Vraagje aan Moniek en Pieper: is het met de Imperio-vloek de bedoeling dat je alleen met Voldemort contact hebt of wordt je vanaf dan gezien als een echt DE? En ik vroeg me ook af, wat nu als degene onder Imperio de enige is van de DE's die uiteindelijk overblijft, vervalt de Imperio dan of moet diegene nog steeds als DE zien te winnen? Niet dat het uit had gemaakt maar daar dacht ik gewoon aan tijdens het potje :')

Je wordt dan in principe gewoon gezien als echte DE en hebt normaal gesproken dus ook contact met de andere DE's ja. Als alle andere DE's dood zijn, dan sterft degene die onder de imperiusvloek verkeert.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: do feb 07, 2013 8:52 

Nou, eigenlijk was ons plan vooral om in het begin alle mensen die ervaring met dit spel hebben er zo snel mogelijk uit te knikkeren. Oscar, Lacrimosa ect. en één naar onze zijde te halen. Uiteindelijk viel onze keuze op IV en dat bleek nog een goede ook.

Ik was helaas de eerste dag gedwongen om vroeg te stemmen, omdat ik 's avonds andere dingen te doen had. Juist, mensen, hier zat geen tactiek achter, gewoon tijdsgebrek. Als ik good guy was geweest had ik precies hetzelfde gedaan, alleen misschien op iemand anders gestemd. Waarschijnlijk wel weer met een (semi) onzinreden, want face it. Iedereen stemt in het begin met onzin redenen. Je kan net zo goed zeggen dat je op iemand stemt omdat je z'n schoenveters lelijk vindt. Dit maakte mij enorm verdacht, maar eigenlijk zonder reden. XD

Ik vond het trouwens ONGELOOFLIJK niet leuk dat ik MoM was. Als MoM ben je namelijk een wandelende schietschijf, maken de DE's je als good guy niet dood, dan wordt je TZT wel weggestemd, ook als DE.

IV kon ik niet redden, want ik mocht niet stemmen, dus dat had ook geen zin.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 22, 2013 22:10 

Kunnen we dit nog eens doen (a) ?

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme