Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 05, 2013 21:49 

Mara bedankt Skywalker voor de uitleg. Ze had gehoopt op een sterk argument, waar zij niet aan had gedacht of iets waaruit blijkt dat Skywalker juist wel echt verdacht is. Maar de twijfel is er nog steeds. Nu wacht Mara maar af of ze de goede van de 2 heeft gekozen om eruit te stemmen.


 Profiel  

Zielig Dichtertje

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di feb 05, 2013 22:00 

Nacht 3


In ‘De behekste centaur’ was iedereen het er wel over eens. Indian Violet was een Death Eather. Ze leek enorm van slag toen ze werd afgevoerd.
Het dorp had Trelawney veroordeeld.
Maar al snel werd duidelijk dat ze niet helemaal zichzelf was geweest. Ze verkeerde immers onder de imperiusvloek.


----

Het is nu de derde nacht. De volgende rollen kunnen vannacht een actie uitvoeren door Moniek en mij voor morgenavond 22:00 een pb te sturen:

- DE’s: wie wordt het slachtoffer? (Dit vóór 20:00 melden!)
- Kingsley: wie wil je beschermen?
- Molly: Wil je vannacht iemand vervloeken?


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zweinstein

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 05, 2013 23:01 

Temperance zag Indian Violet afgevoerd worden, in haar ogen las Temperance de wanhoop en verontwaardiging. Temperance had echt een grove fout gemaakt in haar beredenering omtrent de Death Eaters, daardoor was ze erg geschokt.
Indian Violet moest dus op andere mensen stemmen dan ze eigenlijk wilde, daarnaast moest ze de rollen van de Order of the Phoenix doorbrieven aan de Death Eaters. Nu valt er niemand meer te vertrouwen.
Ze had zich voorgenomen om niet meer te drinken, maar dit keer kon ze gewoon niet anders dan weer een boterbiertje te bestellen bij de kelner. Na een tijdje was ze weer zo dronken als altijd en viel met een pul boterbier in slaap op de bar.

_________________
Afdeling: Zwadderich!


 Profiel  

Zielig Dichtertje

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo feb 06, 2013 12:17 

Einde


Alles lijkt rustig, totdat Mara besluit een bezoekje te brengen aan het huis van hun minister.
Ze had geen vertrouwen meer in zijn beleid en hij mocht de volgende ochtend niet halen.
De minister was al geruime tijd op zijn hoede. Hoewel het vergif toch nog onverwacht kwam, zag Mara de val die de minister had geplaatst te laat.
Zowel Jalf (Lucius) als Mara (Snape) sterven.

-----

Gefeliciteerd aan de ordeleden.
Alle Death Eaters zijn dood.

Rollen

1. Lilly (Fred)
2. Jalf (Lucius)
3. Trijn (Voldemort)
4. mara (Severus Snape)
5. Oscar (Mundugus) (Geliefde)
6. Skywalker (Kingsley)
7. Dr. Temperance Brennan (Molly)
8. Harry, Ron & Hermione (Dementor)
9. Indian Violet (Trelawney) (Imperiusvloek)
10. Lacrimosa (Nagini) (Geliefde)
11. Arianna (Slughorn)

Winnaars:
Lilly
Skywalker
Dr. Temperance Brennan
Arianna

Acties:
Dag 1:
Arianna (Slughorn) koppelt Oscar (Mundungus) en Lacrimosa (nagini)
Jalf wordt tot MoM verkozen

Nacht 1
Dr. Temparance Brennan (Molly) vervloekt Mara
Indian Violet (Trelawney) vraagt rol van Jalf (Lucius)
Trijn (Voldemort) kiest Oscar (Mundugus) als extra slachtoffer en Indian Violet (Trelawney) wordt onder de imperiusvloek gebracht
De DE's vermoorden Lacrimosa (nagini)
mara (Snape) redt Lacrimosa (nagini)
Skywalker (Kingsley) beschermt Jalf (Lucius)

Dag 2
Niemand is vermoord
Op Mara mag niet gestemd worden
Trijn (Voldemort) wordt gelynched en neemt Oscar (mundungus) mee. Lacrimosa (nagini) sterft door liefdesverdriet

Nacht 2
Skywalker (Kingsley) beschermt Arianna
de DE's vermoorden HRH (Dementor)
Indion Violet (Trelawney) vraagt rol van Skywalker (Kingsley)
Dr. Temperance Brennan (Molly) vervloekt Jalf (Lucius)

Dag 3
HRH (Dementor) is vermoord
Op Jalf mag niet gestemd worden
Indian Violet (Trelawney) wordt gelynched

Nacht 3
Jalf (Lucius) vermoordt Mara (Snape)
Mara (Snape) zet haar dooddrankje in tegen Jalf (Lucius)


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 06, 2013 13:48 

Wauw, wat een superbizar spelletje wat dit zeg :')

SORRY LACRIMOSA EN OSCAR. Het was niet mijn bedoeling dat jullie zo snel en op die manier zouden sterven :( Maar ik kon niet weten dat Trijn Oscar mee zou nemen..

But yay, we won!

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 06, 2013 14:12 

net niet gehaald ;( Maar blij dat 3 van mn 4 verdachtes klopten ^^
Komt er binnenkort nog een ronde?
Vind het echt super leuke variant van weerwolven van wakkerdam :D


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 06, 2013 14:27 

Dit potje is wel erg snel afgelopen, haha. Maar ik vond het ook weer leuk (:. Jammer dat ik er al zo snel uitlag, daarom mocht Trijn nog niet dood :'). Het einde is ook wel bijzonder!

Ik vond het wel opvallend dat er minder moeite werd gedaan om andere DE's te redden?

Goed gespeeld, ordeleden (: en voor mijn part mag er weer snel een nieuwe ronde komen ^^.

Edit. Ik zie nu ook pas dat mara me de eerste nacht heeft gered : D, bedankt!


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 06, 2013 14:45 

you're welcome ^^ Alleen beetje jammer dat je gelijk de volgende dag dood was :(


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zweinstein

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 06, 2013 15:18 

Sorry mara dat ik je vervloekt had, maar de eerste nacht is dat toch op de pure gok. Grappig gezien het hele spel heb ik geen enkele tegenstem gehad en volgens mij Skywalker ook niet. Zo gezien waren we op dag 3 met alleen OotP leden, had Jalf niet moeten vervloeken... Hadden we misschien meer overlevende gehad.

_________________
Afdeling: Zwadderich!


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 06, 2013 15:32 

maakt toch niets uit. Ik had achteraf Jalf een nacht eerder moeten vermoorden, maar mijn bedoeling was te kijken wat de reacties van Skywalker en IV waren als ik de volgende dag Jalf zou beschuldigen. Want ik wist zeker dat jij arianna en lilly onschuldig waren.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 06, 2013 16:08 

Ik ben benieuwd naar je theorie Mara! :)

Ik verdacht Trijn meteen, omdat ze supersnel en zonder duidelijke redenen iemand ging beschuldigen. Dat is gedrag dat DEs vaker vertonen in dit spel, om zo verdenkingen van zichzelf en hun medeDEs af te houden. Door vervolgens op Trijn te gaan koos Lacrimosa (begrijpelijk) mij, maar gelukkig is dat goed gekomen ^^
Jalf verdacht ik ook, maar ik had daar geen reden voor verder en daar heb ik dus ook verder geen werk van gemaakt. Die had er bij mij dus best mee weg kunnen komen :P

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 06, 2013 16:19 

HIer komt die dan: Op de eerste dag verdacht Jalf Lilly meteen, terwijl ik er geen reden voor zag, dus dat vond ik verdacht. Vervolgens deed Trijn hetzelfde met Oscar. IV de stemde na vele andere die op Trijn stemde niet en hoopte het beetje naar Oscar te sturen. Dan had je Skywalker die op het laatste moment pas stemde, toen het lot van Trijn al besloten was. Mijn enige probleem was dan ook wie van de 3 waar ik invloed op kon uitoefenen was onschuldig. Jalf vond ik te verdacht, dus ik twijfelde heel erg tussen IV en Skywalker. :)


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 06, 2013 16:29 

Oh man, wat een raar potje XD Ik vond onder Imperio zijn echt VET stom, dat ten eerste :') Eerst ben je goed, dan weer niet en moet je maar doen wat anderen zeggen, meh. Anyway, op het begin was ik er echt HEEL erg van overtuigd dat Jalf en Skywalker aan dezelfde kant stonden :') Ik was daarna dus onder Imperio en de reden waarom ik niet had gestemd was omdat Voldemort me geen orders had gegeven maar ik kon natuurlijk ook niet op Voldemort stemmen @@
Ik vond het echt vet jammer dat ik gisteren de hele dag school had en 's avonds een afspraak en dus helemaal niet echt me kon mengen in de veroordelingen om mij, maar goed, 'tis gebeurd, goed gespeeld Orde-leden (:

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zweinstein

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 06, 2013 16:37 

Ik zal binnenkort mijn lijstje van dit spel een keertje posten, heb gekeken wie op wie stemde en heb daar enigzins mijn Molly acties op gebasseerd, maar zie nu in dat ik een paar foutjes heb gemaakt. Moet er een foto van maken ;)


Als het goed is, kunnen jullie hem vinden onder deze link: http://instagram.com/p/VZSPPuHyww/

_________________
Afdeling: Zwadderich!


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 06, 2013 19:55 

Oké, was dit even snel gedaan :) Ik vind het jammer dat het nu al gedaan is :(, maar ik vond het wel leuk, vooral dat we gewonnen hebben! Ik hoop dat er nog een potje komt :)

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme