Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 10:19 

Ik vind haar ook een leuk personage, het altijd betweteren en alles weten maakt haar juist leuk. JK heeft gezorgt voor een grote verscheidenheid aan karakters van personages.
Ik vint dat Emma Watson ook een heel goede actrice is, die Hermione perfect speelt zoals ze ook is.
Dus een echte hekel aan Emma kan je niet hebben, maar eerder aan het personage dat Emma nu net toevllig speelt.

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 18, 2011 11:23 

Hermelien vind ik wel een leuk personage. Er zijn zeker veel mensen die zich een beetje Hermelien voelen. Ik heb ze leuk gevonden van in het begin van het verhaal. Ook toen ze nog een groter betweter was. Ze heeft Harry altijd blijven steunen. Ze heeft veel goede dingen gedaan. Ik vind het ook wel tof dat ze zo super slim is xD

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 20, 2011 15:40 

Leintje schreef:
Hermelien vind ik wel een leuk personage. Er zijn zeker veel mensen die zich een beetje Hermelien voelen. Ik heb ze leuk gevonden van in het begin van het verhaal. Ook toen ze nog een groter betweter was. Ze heeft Harry altijd blijven steunen. Ze heeft veel goede dingen gedaan. Ik vind het ook wel tof dat ze zo super slim is xD


Ja, het is idd leuk dat ze superslim is, want als zij er niet was geweest, was Voldemort er nu nog steeds.
Dankzij haar slimheid is er veel goed gegaan.
Ik vind haar een echt leuk personage.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 13, 2012 22:22 

Ik heb me tijdens de eerste keer lezen van de boeken aan niemand geërgerd (Omber enzo wel maar ja, dat is logisch!), wel merkte ik dat toen ik deel 6 pas geleden herlas ik me erg begon te irriteren aan Hermelien omdat ze het maar niet kan verkroppen dat Harry beter in Toverdranken werd dan zei, elke keer als ze weer over dat boek begon had ik zoiets van; ja ja, nu weten we het wel! Harry speelt vals.. big deal! :P maar verder vind ik Hermelien een leuk personage, niet mijn favoriet maar gewoon leuk.

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 31, 2012 23:05 

Bellatrix Lestrange schreef:
Deze discussie wordt per direct gesloten vanwege de verwerpelijke Modderbloedjespropaganda die hier verspreidt wordt.

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 03, 2012 11:22 

Hermelien is echt de max!

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


Laatst bijgewerkt door Lilly op do jan 24, 2013 20:33, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn wonderlijke wereld

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 14, 2013 20:24 

Je ziet het al aan mijn onderschrift, maar ik vind Hermelien echt super!
Ik zou haar best wel willen spelen in de films, hihi (a)

_________________
Volg je gevoel, recht naar je doel


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 23, 2013 13:03 

Zoals in mijn vorige post te merken valt, vind ik Hermelien gewoon geweldig. Haar karakter, betweterig, slim, en toch leuk om als vriendin te hebben maakt haar zo fijn. Daarom, is ze een van mijn favoriete personages.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: vr mei 03, 2013 14:56 

Narcissa schreef:

Hermelien, is eigenlijk zowat een van de personage's, waar ik een hekel aan heb, Niet alleen Hermelien uit de boeken, maar Emma zelf ook.
En de films , vind haar soms te overdreven spelen..lastig om uit te leggen :P
In de boeken, haat ik het soms, dat ze eigenlijk echt alles blijkt te weten.
Dat heb ik vooral in boek 7. Heeft alles voorbereid..balh blah..
Sorry voor de Hermelien's fans.



Wauw dat mensen zooooooo jaloers kunnen zijn op mensen die slim, verstandig en wijs zijn. Tuurlijk is een verstandig iemand voorbereid op een zoektocht naar gruzielementen. Dat lijkt me wel logisch...


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 07, 2013 19:05 

harrypotterlovee schreef:
Narcissa schreef:

Hermelien, is eigenlijk zowat een van de personage's, waar ik een hekel aan heb, Niet alleen Hermelien uit de boeken, maar Emma zelf ook.
En de films , vind haar soms te overdreven spelen..lastig om uit te leggen :P
In de boeken, haat ik het soms, dat ze eigenlijk echt alles blijkt te weten.
Dat heb ik vooral in boek 7. Heeft alles voorbereid..balh blah..
Sorry voor de Hermelien's fans.



Wauw dat mensen zooooooo jaloers kunnen zijn op mensen die slim, verstandig en wijs zijn. Tuurlijk is een verstandig iemand voorbereid op een zoektocht naar gruzielementen. Dat lijkt me wel logisch...


Je kan Narcissa ook quoten. Dat doe je door bij de post boven op Quote te duwen.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 13, 2013 22:16 

Sorry voor mijn vorige off-topic post... :roll: Als verontschuldiging een on-topic post:

Hermelien, door de jaren heen, de indruk die ik van haar kreeg en uiteindelijk een samenvatting.

Harry Potter en de Steen der Wijzen:
De allereerste ontmoeting van Hermelien is super! Ze komt meteen al betweterig over, koppig, irritant, geweldig! Daarna wordt ze ook al zo grappig, omdat ze eigenlijk de hele tijd achter Ron en Harry aanloopt, wat aan de ene kant wel irri is, maar ik bedoel, anders zaten Ron en Harry waarschijnlijk nog altijd in een onbeschermde tent ergens in Schotland. Maar als Ron en Harry de trol verslaan, wordt ze hun vriendin. Daar ben ik Rowling vreselijk dankbaar voor. Ze is lief, romantisch, aardig, betweterig, irritant, koppig en gevoelig tegenlijk. Ik vind haar super, en eerlijk toegeven, toen ik de boeken las, zag ik heel veel van mezelf in haar (nu nog steeds) en daarom denk ik ook dat ze een van mijn favorieten is.

Harry Potter en de Geheime Kamer:
Geen stéék veranderd! Hermelien is nu wel wat meer op haar gemak, maar ze is. Nog altijd zoals mijn eerste indruk was. Geweldig. En nu ze zich wat meer op haar gemak voelt, komt er ook wat anders in haar naar voren, al weet ik niet precies wat; maar ik vind het in ieder geval leuk (: Hermelien wordt ook behulpzaam, en daar zie ik dus nog meer van mezelf in terug, dus ja. Ik heb Hermeliens stukjes heel vaak overnieuw gelezen in dit boek, zo grappig :D. Ook hoe ze die boeken zo betweterig leest, Ron maakt een opmerking (ze zijn dan al het perfecte stel), en ze gaat heel betweterig en bitchy weg, die kant van haar vind ik echt fantastisch!

Harry Potter en de Gevangene van Azkaban:
Hermelien krijgt nog een nieuw eigenschap erbij, of is het meer een nieuwe sfeer die bij haar hangt? Geheimzinnig. (Weer mezelf.) Tot nu toe elk boek een nieuw gevoel, dus ook hoe verder Harry Potter vordert, hoe meer we Hermelien leren kennen! Dit vind ik niet bij een betwetertje passen (vind IK) maar bij Hermelien wel, ze doet heel geheimzinnig en daardoor is ze weer een beetje gesloten. Wat ik btw wat minder vind omdat gesloten personen dan ook weer niet echt uitgediept worden. Maar goed, het hoorde bij de TT. (Tijdverdrijver, Time Turner, moet je nog een WikiPedia pagina erbij? :D) Dus aan ene kant gesloten, aan de andere kant afwezig, dus een beetje dat ze zich terugtrekt. Misschien komt het daardoor ook dat het mijn minst favo boek is.

Harry Potter en de Vuurbeker:
Wéér een nieuwe uiting: Liefde. (Vicci) Hermelien heeft dit keer dus alweer een nieuwe uiting. En ik vind Victor niet bij Hermie passen, en afgezien van dat wordt Hermie lief voor Harry (Ron niet) in het boek i.v.m het Toverschool Toernooi. Liefde en lief, zullen we het maar bijeenbrengen tot Romantisch :lol: ? Tot zover Hermelien en Harry. Nu Hermelien en Victor. Het is een daad van verzet tegen Ron, om hem te pesten en te beledigen, verzet dus. Romantisch verzet xD.

Harry Potter en de Orde van de Feniks:
I.v.m. de SVP wordt Hermelien bazig, wat ze btw al was, maar nu meer van dat leiderschap. Ze staat ook al wat meer open voor Ron xD en ze is eigenlijk nu al heel veel de uiteindelijke Hermelien van deel 7. Verder is Hermelien in dit boek ook wat... Ze staat in dit boek ook wat meer open voor mensen buiten Ron. Behulpzame Leiderschap.

Harry Potter en de Halfbloed Prins:
Omdat ze maar blijft vasthouden aan dat Harry niet naar de Prins moet luisteren is ze koppig en eigenwijs dit boek. Dat ben ik ook xD. Ze wordt nou al wat meer op zichzelf en kan het wel alleen redden (ik ben een voorstander dat ze het met Ron alleen moet redden.). Dus dat is eigenlijk al heel dichtbij de uiteindelijke Hermelien, zelfstandig.

Harry Potter en de Relieken van de Dood:
De uiteindelijke Hermelien waar ik de hele post al naartoe werk, vond ik best wel teleurstellend. Ze heeft alles al geregeld en voor alles heeft ze al gezorgd, irritant! Dus dit was mijn minst favoriete Hermelien.

Conclusie:
Betweterig, behulpzaam, geheimzinnig, romantisch, bazig én zelfstandig door de boeken heen! Hermelien is super uitgediept en dat moet ook wel als één van de drie, maar ze is nummer 2 van favo karakters! Luna is first!

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


Laatst bijgewerkt door Sarah op ma sep 16, 2013 1:30, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: di aug 20, 2013 19:09 

Wat ik mij afvraag over Hermelien is:
Ze heeft 10 slijmballen gehaald. In het derde jaar heeft ze 2 vakken meer (waarzeggerij en dreuzelkunde) maar om al deze vakken te volgen heeft ze een tijdverdrijver nodig.
Percy Wemel heeft 12 slijmballen gehaald, hoe heeft hij dat gedaan? Ook met een tijdverdrijver?

Misschien dat dit vaker ergens genoemd is maar ik kan het niet vinden..


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma sep 16, 2013 1:29 

@Annemenieke: Ja, dat heb ik me dus eerst ook afgevraagd.. (Overigens hoort dit in het Big Answers-topic te staan volgens mij maargoed) Ik heb geen antwoord gekregen maar heb wel veel mensen gezien met deze vraag. Volgens mij had ik toen ooit eens gelezen dat het een fout van J.K. Rowling was, maar ik weet het allemaal niet zo zeker. Het maakt Harry Potter trouwens ook geen minder leuk boek als ik weet dat er één foutje over Slijmballen gemakt is hoor. XP. Maar ik kan je helaas niet meer helpen dan dit. Sorry.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di aug 19, 2014 13:19 

Een mooi meisje, alleen niet zo belangrijk in de reeks vind ik.

_________________
Sneep: 'You have your mothers eyes'

Harry: Snape! He trusted you!

Perkamentus: Lily? After all this time?
Sneep: 'Always.'


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Personages
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme