Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw common room
BerichtGeplaatst: di aug 23, 2011 19:51 

Afbeelding

Ik stelde Peeves altijd een beetje voor als Slimer uit de cartoon van ghostbusters (maar dan niet slijmerig). Geen idee waarom, maar in mn hoofd was hij groen en had hij helemaal niks menselijks. En eigenlijk vind ik hem leuker zo.
Hij is best wel irritant maar hij hoort er gewoon bij, ik vind niet dat hij weg zou mogen uit de boeken. In de films heb ik hem niet echt gemist maar het had me ook niet gestoord als hij er in kwam.

_________________
Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?



 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 24, 2011 18:42 

Ik heb Foppe (Peeves) altijd een heel leuk personage gevonden, ja hij is irritant maar dat hoort hij ook te zijn, het is niet voor niks een klopgeest. Ik moest ook altijd heel erg lachen om het stukje waar hij de lamp aan het los draaien is en Anderling tegen hem fluistert dat hij de andere kant moet opdraaien XD

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: ma feb 13, 2012 16:50 

Ik had Foppe nooit erg irritant gevonden, maar het was ook niet mijn favoriete personage. Eigenlijk heb ik hem nooit grappig gevonden, behalve het lied dat hij helemaal op het einde zong. "We hebben ze in de pan gehakt en Potter is van goud. Stop Vollie onder de zoden en zet het Boterbier maar koud!"

_________________
"Er is geen licht zonder donker." Albus Perkamentus


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 08, 2012 20:14 

Persoonlijk vraag ik me af hoe Foppe was in z'n leven, waarschijnlijk ook zo'n irritante klier, maar toch vind ik hem grappig.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2


Keer terug naar Personages
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme