Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do mei 05, 2011 12:59 

Draco Malfoy

"No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."


Draco Malfoy is de zoon van Lucius en Narcissa Mafloy en een echte Slytherin. Hij is altijd de gezworen vijand van Harry geweest en probeerde van alles om hem te dwarsbomen. In het zesde boek heeft Draco zich zelfs aangesloten bij de Death Eaters, een groep volgelingen van Voldemort. En hij werd opgezadeld met een wel heel moeilijke taak. Het vermoorden van Dumbledore!

Draco Malfoy, de bleke jongen met het witblonde haar en de grijze ogen. Wat vind jij van hem? Vind je hem een interessant personage. En denk je dat hij echt een boosaardige tovenaar was?

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: zo mei 08, 2011 21:05 

Ik vind Draco een van de meest overrated personage, om eerlijk te zijn. XD Toen ik 14 was vond ik hem helemaal awesome, maar toen ik ouder werd begon ik hem steeds minder boeiend te vinden. XD Hij is eigenlijk t/m boek 5 niets meer dan het stereo-type rivaal van de held/verwend rijkeluiszoontje. In deel 6 en 7 krijgt hij veel meer diepte en dat maakt hem ook boeiender. Het arrogante jochie blijkt kapot te gaan onder de druk. Logisch ook wel als je op 16-jarige leeftijd iemand moet vermoorden.

Maar goed, ik moet wel zeggen toen ik de laatste keer de boeken herlas, ben ik meer op Draco gaan letten (Ook omdat ik hem ging cosplayen op de MWF). Ik moest verschikkelijk lachen om een stukje in CoS, waarin hij een hele lame opmerking maakt (Iets in de trand van dat de Bezems van Fred en George in het museum thuishoren) en het hele Slytherin team kapot gaat van het lachen. Dat vond ik zo grappig, gewoon omdat die opmerking eigenlijk zo stom is XD Zijn lameheid maakt hem stiekem wel grappig.

Najah, al met al vind ik Draco op zich zelf niet zo vervelend, ik vind hem alleen verschrikkelijk overrated en het gefangirl niet waard XD En ik word soms een beetje moe dat sommige mensen hem als een verkeerd begrepen jochie zien. Of een sexgod XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 15, 2011 11:17 

Ik ben het eigenlijk helemaal eens met Jalf, vooral met de laatste alinea XD Ik vind Draco niet zo'n bijster interessant personage, ook vroeger niet, hoewel ik hem vroeger wel iets leuker vond dan nu. Ik zag ook dit op Graphjam en ik vond het wel grappig want het is zo waar:

Afbeelding

Wel jammer, als hij interessante comebacks had was hij waarschijnlijk toch wel een stuk leuker xD In deel 6 en 7 vind ik hem wel een stuk interessanter though, ik had hem graag nog wat meer gezien zoals hij in deel 7 was. Maargoed, als ik nu dingen over Draco lees is het inderdaad alsnog grappig hoe lame de dingen die hij zegt zijn xD Om maar nog een quote te noemen:
Citaat:
"You're in luck, Weasley, Potter's obviously spotted some money on the ground!"


Achja, geen verhaal is compleet zonder een stereotype onaardig, verwend schoolgenootje opzich.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogsmeade.
BerichtGeplaatst: zo jul 10, 2011 21:21 

Misschien ben ik de enige maar ik vind Draco echt een interessant personage. Vooral als hij later in de boeken de moeilijke taak krijgt om Dumbledore te vermoorden. Zoals Jalf al zei gaat hij kapot door de druk en dat vond ik interessant om te zien/lezen. Hij gedroeg zich vroeger dan wel arrogant etc. maar uiteindelijk kan ie het allemaal niet meer aan. Draco Malfoy: The Boy Who Made All The Wrong Choices. En daarom vind ik hem wel wat hebben. Ik weet niet maar zijn personage trekt echt mijn aandacht.

_________________
"Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light." ÏŸ


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: zo jul 17, 2011 10:28 

Malfoy is een watje. Dat wisten we allemaal.

Spoiler verwijderd

Wat ik laatst bedacht is dat Draco en Harry verre familie zijn. Niet in bloed, maar wel in band.
Harry was het petekind van Sirius. In de vijfde film laten ze zien dat Bellatrix de nicht is van Sirius. Narcissa is de zus van Bellatrix en dus ook de nicht van Sirius. En Narcissa is de moeder van Draco.

^^

Eva: Als je wilt praten over film 7 dan moet dat in het HP7 filmboard. Deze is hier speciaal voor gemaakt. Kijk anders het spoilerregelement. Spoilers buiten dit board plaatsen is niet toegestaan.

_________________
I Solemnly Swear I'm Up To No Good...


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: zo jul 17, 2011 17:56 

Ik vind hem in deel 1t/m5 niet echt een speciaal persoon, ik zie hem meer als een '' Pestkop'' . In deel 6 wordt hij veel belangrijker, en krijgt hij een moeilijke taak, en kan daar niet goed mee omgaan. Maar dat is logisch als je 16 jaar oud bent en je krijgt een opdracht iemand te vermoorden. Maar goed, in deel 7 veranderd hij veel en heeft hij door dat de kant waar hij aan staat fout is en is heel bang. Zo red hij Harry's leven door niet tevertellen dat hij het was ( wanneer harry ron en hermelien vast zitten in huise Malfidus en Hermelien een striem spreuk heeft uitgesproken op Harry,) Van daar dat Harry hem tijdens de slag om zweinstein red uit de kamer van hoge nood.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo jul 20, 2011 11:45 

Ook ik vind Malfoy een leuke personage. Vooral in de laatste 2 boeken. Wat ik dan ook erg jammer vind is dat hij maar zo'n klein rolletje in de films gekregen heeft. Ik snap wel dat alles niet hetzelfde kan zijn als in het boek, ben die 2 ook al lang geleden los van elkaar gaan zien :P , maar vooral in de laatste films mis ik malfoy wel ook, omdat hij wel een belangrijke rol speelt en je ziet maar weinig van zijn innerlijke strijd tussen de badguy of goodguy spelen en natuurlijk zijn angst voor Voldemort enz. Maarja voor wat je hem in de films ziet vind ik wel dat hij die gevoelens toch goed heeft weten over te brengen :)

_________________
"It’s the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more."


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: wo jul 20, 2011 14:22 

Draco Malfoy:

Ik vind hem een van de beste karakters in de serie. Hij behoort dus ook tot een van mijn favoriete karakters in de serie. Maar dat komt ook omdat ik wel medelijden met hem heb. Omdat Hij Dumbledore moet doden. Maar ook Vind ik zijn humor geweldig blijf er elke keer weer om lachen.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 21, 2011 0:55 

MischiefManaged schreef:
Malfoy is een watje. Dat wisten we allemaal.


Dat vind ik behoorlijk kort door de bocht. Draco zit in een nogal moeilijk pakket - eigelijk is zijn situatie een beetje vergelijkbaar met Sirius en zijn familie - een goed hart in een familie vol zwarte tovenaars. Maar Sirius wilde niets met zijn familie te maken hebben, terwijl Draco in een liefdevol gezin is opgegroeit en zich juist erg aan zijn familie vastklampt. Ik geloof er in dat Draco een goed hart heeft, maar het wordt hem erg moeilijk gemaakt door zijn afhankelijkheid. Ik vind hem niet de dapperste en af en toe kan hij behoorlijk laf zijn, maar hij heeft ook zijn momenten van moed getoont. Hij weigerde Harry te identificeren in Malfoy Manor. Je kan dat zien als lafheid door zijn passiviteit, maar ik vind het tonen van moed. Er zou behoorlijk wat zwaaien als hij zou liegen en dat wist hij.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogsmeade.
BerichtGeplaatst: wo aug 03, 2011 0:23 

Sweet Hermione schreef:
[..]

Dat vind ik behoorlijk kort door de bocht. Draco zit in een nogal moeilijk pakket - eigelijk is zijn situatie een beetje vergelijkbaar met Sirius en zijn familie - een goed hart in een familie vol zwarte tovenaars. Maar Sirius wilde niets met zijn familie te maken hebben, terwijl Draco in een liefdevol gezin is opgegroeit en zich juist erg aan zijn familie vastklampt. Ik geloof er in dat Draco een goed hart heeft, maar het wordt hem erg moeilijk gemaakt door zijn afhankelijkheid. Ik vind hem niet de dapperste en af en toe kan hij behoorlijk laf zijn, maar hij heeft ook zijn momenten van moed getoont. Hij weigerde Harry te identificeren in Malfoy Manor. Je kan dat zien als lafheid door zijn passiviteit, maar ik vind het tonen van moed. Er zou behoorlijk wat zwaaien als hij zou liegen en dat wist hij.


I totally agree. :mrgreen:

Dennis zegt: Kan je dat ook iets meer toelichten? ;)

_________________
"Happiness can be found even in the darkest of times, when one only remembers to turn on the light." ÏŸ


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 06, 2011 18:42 

Ik ben niet aan zwadderaars. Maar Draco vind ik fantastisch. In de steen der wijzen dacht hij dat iedereen met hem bevriend zou willen zijn. Dat hij de best was en daarom vroeg hij aan Harry of hij zijn vriend wou zijn. De eerste keer vond ik dat zo stom van Draco dat hij denkt dat iedereen hem mag. Nu vind ik het grappig dat hij zo een hoge dunk van zichzelf heeft.
Ik vind het fantastisch hoe Draco evolueerd van een gewone pestkop tot een duistere tovenaar om dan uiteindelijk zijn fouten en die van Voldemort in te zien. Al heeft hij misschien nooit honderd procent achter Voldemort gestaan.
Ik vind ook niet dat hij super veel moed heeft enzo. Hij heeft toch een paar keer getoond dat hij goed bang kan zijn.
Maar ik vind het super hoe hij Harry niet verraad tegen Bellatrix. Dat vind ik echt geweldig.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 14:51 

Draco vind ik wel een leuk personage, maar word in het merendeel overschat door mensen. Hij is een knappe jongen, dat valt niet te ontkennen maar hij is heus niet 'alles' hoor. Ik houd van zijn quotes, die zijn echt meesterlijker dan meesterlijk.

"No one asked your opinion, you filthy Mudblood," -Draco Malfoy

"Wait untill my father hears about this!" -Draco Malfoy

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 9:58 

In het begin had ik hem niet zo graag, hij was gewoon een irritant ettertje op school, en ik had ook helemaal niet vermoed dat hij nog zo'n belangrijke rol ging spelen en hij bij Voldemort zich ging aansluiten.
Pas vanaf het 5e deel vind ik hem leuker worden, want het is dan niet meer zo dat kleinejongensgepest, maar het is dan echt wel serieus aan het worden.
Maar in de 7e film, toen hij zijn mama hem riep om mee te komen, dacht ik echt van, die gaat echt daar blijven. Die gaat bij de goeien blijven, maar dat zou natuurlijk helemaal niet gegaan zijn. Het zou niet in het verhaal en in de epiloog passen.

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 18, 2012 8:11 

Draco heb ik altijd een grappig personage gevonden, alleen al door de domme acties die die had zoals in deel 3 met scheurbek en hoe 'dapper' hij zo nu en dan kon zijn. En de quotes die die maakte, moest ik altijd wel even om lachen, dus uiteindelijk vond ik Draco toch wel een van me favoriete personages. Hij staat zeker in me top 5 alleen al door de quotes en ze acties.

_________________
I believe whatever doesn't kill you simply makes you.. stranger - The Joker


 Profiel  

Dreuzel



Offline

Woonplaats: Amsterdam
BerichtGeplaatst: zo mei 18, 2014 21:38 

Draco had geen keuze, die werden voor hem gemaakt.
Hij is niet de jongen die de verkeerde keuzes maakte, maar de jongen die geen keuze had.

Spoiler:
Draco is naar mijn mening een interessant personage

Spoiler:
i love Draco Malfoy!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Keer terug naar Personages
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme