Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Zielig Dichtertje

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za jul 23, 2011 13:48 

Professor Anderling

    Why would Harry Potter try to get inside Ravenclaw Tower? Potter Belongs in my house.


Het hoofd van Griffoendor en professor Transfiguratie.
Wat vinden jullie van haar? Is ze een goede professor?
Ik heb haar altijd geweldig gevonden. Vanaf het eerste boek waar ze samen met Professor Perkamentus haar praatje doet tot het laatste waar ze Harry uit de toren van Ravenklauw haalt.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za jul 23, 2011 17:12 

Ze doet alsof ze streng is al is ze dat ook wel, maar ze is eigenlijk een heel lief, aardig, wijs en een hart van goud vrouwtje.
Het lijkt alsof ze fragiel is en tijd voor haar pensioen (als tovernaars die hebben).
Maar ze is eigenlijk een hele sterke pittige moedige dame, en ze heeft haar momenten met humor en die is geweldig!
In het begin had ik niet zoveel met haar, maar met de tijd met lezen en kijken begon ik haar wel leuk te vinden. En is zo een van me favo personages.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: zo jul 24, 2011 20:16 

Professor Anderling, vind ik een heel intressant personage, vooral in het laatste boek komt ze erg cool over!

Dennis zegt: heb je post een klein beetje aangepast in verband met spoilers. ;)


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 25, 2011 18:13 

Aaah McGonagall. Ja, voor haar heb ik altijd wel een beetje een zwak gehad. Eigenlijk vanaf het eerste moment, wanneer ze de hele dag op het stenen muurtje heeft zitten wachten toen ze wist dat Harry gebracht zou worden. Het feit dat ze in een kat kan veranderen helpt daar waarschijnlijk ook best wel in mee.

Ik vind het gewoon mooi hoe ze streng is, maar, in tegenstelling tot Snape, wel op een rechtvaardige manier. Daarnaast geeft ze ook heel veel om de school, de afdeling en de leerlingen en dat merk je aan veel van wat ze doet. Daarnaast is ze ook regelmatig best wel badass. :') Ze heeft ook best wel veel van de geniale opmerkingen in de boeken, waarvan een heel aantal tegen Umbridge.

En dat maakt dat ik haar verschijningen in de boeken altijd wel kon waarderen...

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Zielig Dichtertje

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo jul 27, 2011 19:28 

Reflex schreef:
Ik vind het gewoon mooi hoe ze streng is, maar, in tegenstelling tot Snape, wel op een rechtvaardige manier. Daarnaast geeft ze ook heel veel om de school, de afdeling en de leerlingen en dat merk je aan veel van wat ze doet. Daarnaast is ze ook regelmatig best wel badass. :') Ze heeft ook best wel veel van de geniale opmerkingen in de boeken, waarvan een heel aantal tegen Umbridge.

En dat maakt dat ik haar verschijningen in de boeken altijd wel kon waarderen...

En dat ze zo fel is voor haar eigen Zwerkbalteam is ook wel leuk. (Niet altijd even eerlijk, maar zo zijn anderen ook)

Tegen Omber is ze inderdaad goed.
Zeker het stuk waarin Omber haar les komt inspecteren.

En verder haar quotes zijn meestal wel goed. (even Nederlands genomen)
Uit het zevende boek:
'We zullen de school verdedigen tegen Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden terwijl jij opzoek gaat naar dat- voorwerp.'
'Is dat mogelijk?'
'Dat denk ik wel,' zei professor Anderling droogjes. 'Wij leraren kunnen behoorlijk goed toveren weet je.' -- Minerva Anderling


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 07, 2011 14:34 

Reflex schreef:
Aaah McGonagall. Ja, voor haar heb ik altijd wel een beetje een zwak gehad. Eigenlijk vanaf het eerste moment, wanneer ze de hele dag op het stenen muurtje heeft zitten wachten toen ze wist dat Harry gebracht zou worden. Het feit dat ze in een kat kan veranderen helpt daar waarschijnlijk ook best wel in mee.

Ik vind het gewoon mooi hoe ze streng is, maar, in tegenstelling tot Snape, wel op een rechtvaardige manier. Daarnaast geeft ze ook heel veel om de school, de afdeling en de leerlingen en dat merk je aan veel van wat ze doet. Daarnaast is ze ook regelmatig best wel badass. :') Ze heeft ook best wel veel van de geniale opmerkingen in de boeken, waarvan een heel aantal tegen Umbridge.

En dat maakt dat ik haar verschijningen in de boeken altijd wel kon waarderen...


Dit vind ik dus ook. Ze is echt geweldig. Streng maar rechtvaardig is ze zeker. Ze trekt ook haar eigen afdeling niet voor zoals Sneep wel doet.
Wat mij opviel is dat de actrice die Anderling vertolkt sinds de Halfbloed Prins er echt oud uit ziet. Maar ze is zeker nog niet klaar om met pensioen te gaan. Hoe ze in het laatste boek heeft gestreden voor Zweinstein, echt geweldig. Ook haar opstand tegen Umbridge is super.
Ik zie haar altijd als de opvolger van Dumbledore. Ik denk dat ze een uitstekend schoolhoofd zou zijn.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: ma aug 08, 2011 11:30 

Ik vind haar echt top. Natuurlijk is ze streng voor de leerlingen, maar ook een rechtvaardige en ik denk wel een van de beste leerkrachten van Zweinstein. Ze steunt haar leerlingen (niet alleen die van Griffoendor, want die durft ze ook wel te straffen) en ze is ook erg dapper en stoer (kijk maar naar het laatste boek). ik zou graag een lerares als haar hebben!


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 14:46 

Ik vond haar altijd al een leuk personage. Ze is streng maar rechtvaardig en wil geoon het allerbeste voor iedereen. Je ziet wel dat ze Zwadderich niet echt moet hebben. Ik vind haar echt leuk als ze tegen Omber is.
En wanneer ze dan in het 7e deel iedereen helpt, vond ik haar ook heel leuk.

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 14:47 

Ik ben nooit echt een fan van dit personage geweest. Ze is een echte Griffoendor, dat wel. Maar ik vond haar altijd iets irritants over zich hebben, geen idee waarom eigenlijk. Je kan wel merken dat ze veel om Harry geeft en dat is leuk.

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


Laatst bijgewerkt door Kim op di aug 16, 2011 19:21, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Zielig Dichtertje

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 19:36 

Kim schreef:
Ik ben nooit echt een fan van dit personage geweest. Ze is een echte Griffoendor, dat wel. Maar ik vond haar altijd iets irritants over zich hebben, geen idee waarom eigenlijk. Je kan wel merken dat ze veel om Harry geeft en dat is leuk.

Dat.
Als Harry zogezegd dood is in het laatste boek en dan roept er 1 iemand 'No' dat was behoorlijk schokkend dat zij het was vond ik. Dat ze zich zo kon laten gaan vond ik enorm mooi.

Maar ik zou niet weten wat er irritant aan haar is. Nu meningen, maar als je je aan iets bij iemand irriteert, moet je wel weten wat precies.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 22, 2013 21:01 

Als ik haar zou moeten beschrijven zou ik eerder zeggen dat ze een plichtbewuste en trouwe persoon is. Streng, maar rechtvaardig. Ze is een fijn persoon, zolang je je werk doet en geen al te zware streken uithaald. Ik denk dat ik nog wel goed met haar overweg zou kunnen als ik in zweinstein terecht zou komen... ;)

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

Dreuzel



Offline

Woonplaats: Goderics island
BerichtGeplaatst: wo apr 01, 2015 17:00 

Ik vind professor anderling ook een heel leuk personage. Ze is streng tegen de leerlingen van Griffoendor. Maar ze is ook heel sterk en aardig. Zeker in het 5de en 7de deel
:D


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 


Keer terug naar Personages
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme