Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 14:58 

CHO CHANG
Harry: I was just wondering if maybe you wanted to go to the ball with me...
Cho Chang: Oh. Harry, I'm sorry but someone's already asked me. And well, I've, I've said I'll go with him.
Harry: Okay, great, good, fine, great, no problem.


Cho Chang is een personage uit de boekenreeks over Harry Potter van de Britse schrijfster J.K. Rowling.
Cho is een leerling aan de toverschool Zweinstein en een jaar ouder dan Harry.
Ze is mooi en populair.
Cho is zoeker in het Zwerkbal-team van Ravenklauw.
Haar naam suggereert dat ze van Oost-Aziatische afkomst is.
Cho is het eerste meisje op wie Harry verliefd wordt.
© Wikipedia

Wat vinden jullie van Cho Chang?

Afbeelding

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


Laatst bijgewerkt door Kim op zo aug 14, 2011 17:20, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 16:32 

Ik heb niet echt iets voor Cho Chang. Ik vind haar niet stom, maar ook niet leuk. Ik vind ze vooral veel te bescheiden. Ik heb eigenlijk weinig over haar te zeggen.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 9:47 

Ik vind haar eigenlijk helemaal niet leuk, ze wordt er gewoon precies ingegooit. Je kent haar niet tot deel 4 er is. Dan krijgt ze ineens een rol, en wordt dan nog verliefd op Harry, maar is ook verliefd op Carlo.
Ik vind haar eigenlijk niet echt een volwaardig personage, want na boek 4 hoor je denk ik bijna niets of niets meer van haar.

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 12:15 

badeendjex5 schreef:
Ik vind haar eigenlijk niet echt een volwaardig personage, want na boek 4 hoor je denk ik bijna niets of niets meer van haar.


Dat is niet helemaal waar. Ook in deel 5 komt ze behoorlijk wat voor. In deel 5 zoenen Cho en Harry zelfs en gaan ze samen naar Zweinsveld toe. En ze zit in de SVP en dan neemt zij een vriendin mee die uiteindelijk de SVP verraad aan Omber. Dus ze is best belangrijk in zowel boek 4 als 5. In deel 6 is ze minder aanwezig en ik kan me niet herinneren of haar naam zelfs maar genoemd word in deel 7.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 12:26 

Ik heb niet zoveel met d'r. In de laatste film is er ook een moment dat ze haar tekst lijkt op te lezen en heel nep in de conversatie inspringt. Ik weet even niet meer wanneer dat precies was, maar het was voor mij wel even een ergernis. Vind het verder wel een lief meiske, wel leuk voor Harry.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 13:14 

Jessica schreef:
badeendjex5 schreef:
Ik vind haar eigenlijk niet echt een volwaardig personage, want na boek 4 hoor je denk ik bijna niets of niets meer van haar.


Dat is niet helemaal waar. Ook in deel 5 komt ze behoorlijk wat voor. In deel 5 zoenen Cho en Harry zelfs en gaan ze samen naar Zweinsveld toe. En ze zit in de SVP en dan neemt zij een vriendin mee die uiteindelijk de SVP verraad aan Omber. Dus ze is best belangrijk in zowel boek 4 als 5. In deel 6 is ze minder aanwezig en ik kan me niet herinneren of haar naam zelfs maar genoemd word in deel 7.

Ja idd, dat is wel waar, had ik niet meer aan gedacht.
Maar ik vond Harry en Cho zoiezo geen goeie match.

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 14:42 

Jessica schreef:
en ik kan me niet herinneren of haar naam zelfs maar genoemd word in deel 7.


Ja, in de Room of Requirement vraagt Harry aan de Ravenclaws naar het diadeem en dan zegt Cho eerst dat ze hem wel mee wil nemen naar de leerlingenkamer, maar dat mag niet van Ginny. :')

Ik vond Cho in 3 en 4 best leuk, in 5 vind ik hem jammer dat ze zo veel huilt, maar dat is ook wel weer begrijpelijk. Ik heb wel eens het idee dat sommigen wel eens vergeten dat niet zij, maar haar vriendin DA verraadt aan Umbridge. Misschien omdat ze het in de films wel Cho lieten zijn... Verder is het personage niet heel boeiend, vind ik, maar dat komt ook omdat er niet zo veel over haar geschreven wordt verder.

Ik heb trouwens heel weinig met de actrice die haar speelt. Ik weet niet of ik haar nou zo goed gecast vindt.

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Maze
BerichtGeplaatst: za jan 05, 2013 16:48 

Ik vind haar, net zoals Reflex zegt, in deel 3 en 4 helemaal niet zo erg. Ik werd alleen stapelgek van dat gehuil de hele tijd in deel 5.

Verder vond ik haar personage nogal saai.

_________________
I love you
for all that you are
all that you have been
and all that you're yet to be


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 22, 2013 10:21 

Ik snap niet hoe Harry verliefd op haar kon worden, ze past echt niet bij hem. Maar we hebben het over Cho apart. Ze is heel erg verlegen, maar het kan ook dat ze dat alleen in de buurt van Harry is. Verder is ze in deel 5 echt heel erg irritant, dat ze altijd huilt enzo.

Ik vind haar echt een irritant personage, van mij hoefde ze niet in de serie. Maar als eerste liefde voor Harry, ik vind het een beetje gek. Maar dat zeg ik wel in een ander topic... Cho is voor mij een huilebalk en onhandig meisje, ze krijgt een 3/10. Ik vind haar gewoon niet leuk. Klaar.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 23, 2013 23:29 

Het is voor mij vooral jammer dat ze zo duidelijk geschreven werd als Harry's love interest. We hebben haar niet echt als personage leren kennen of zien groeien - plots was ze daar en had Harry een crush op haar. Dat op zich vind ik niet ongeloofwaardig - hoe vaak wordt een tiener niet verliefd op iemand die hij helemaal niet kent? Maar we kennen haar gewoon niet als individu. Daardoor vind ik het moeilijk om me echt in haar in te leven of me bij haar betrokken te voelen.

Door alle gebeurtenissen in de boeken vind ik dat de liefdesrelaties altijd heel plotseling en uit het niets komen, er is meestal weinig tot geen opbouw. Dat is ook zo met Cho en Harry.

Verder vond ik haar net als de meesten heel irritant toen ze de hele tijd huilde. Dat is natuurlijk wel begrijpelijk in de situatie, maar voegde niet veel toe aan het geheel. Ze was ook geen broodnodig personage.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 


Keer terug naar Personages
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme