Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 15:06 

Gladianus Smalhart
(Gilderoy Lockhart)

Gilderoy Lockhart: Hello. Who are you?
Ron: Um... Ron Weasley.
Gilderoy Lockhart: Really! And,uh, wh-who am I?


Gladianus Smalhart (Engels: Gilderoy Lockhart) is een personage uit de Harry Potter-verhalen van J.K. Rowling. Hij is in de tovenaarswereld een beroemdheid en schrijver van bestsellers. Smalhart is een echte narcist en zeer overtuigd van zichzelf.
© Wikipedia

Wat vinden wij van deze grappenmaker?

Afbeelding

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


Laatst bijgewerkt door Kim op zo aug 14, 2011 17:19, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 16:30 

Ik erg me echt dood aan die vent. Hoe hij iedereen misleid. Aargh...
Ik ben blij dat hij uiteindelijk zelf niet meer weet wie hij is. Hij had een veel te groot gedacht van zichzelf. Hoe dat Perkamentus hem ooit heeft aanvaard voor les te geven.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 17:01 

Ik heb echt heel erg om hem gelachen, ik vond hem altijd wel hartstikke grappig in hoe hij was en deed.

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 17:11 

@Leintje: Ik denk dat Dumbledore niet heel veel keus had. DADA leraren waren niet makkelijk te vinden, aangezien niemand het langer dan een jaar uithield doordat het vak vervloekt was.

Anyway, ik vind de beste man hilarisch xD Ik vind zijn karakter echt leuk en ik heb vaak om hem moeten lachen. Natuurlijk heb ik me aan hem geërgerd, maar dat is dan ook de bedoeling. Ik vind zijn narcisme echt een leuk element in boek 2, ik vind het erg luchtig en humoristisch. Zijn lessen vind ik dan ook altijd een fijne afwisseling met al de Chamber of Secrets drama. Ik lees sowieso graag lessen, want ik vind de meeste leraren gewoon awesome.
Nu is het wel al heel lang geleden dat ik boek 2 gelezen heb, maar Lockhart in de films kan ik me heel goed herinneren. Ik vind dat die acteur het echt heel goed gedaan heeft.

Ik vind het heel jammer dat ze hem niet nog een keertje hebben laten zien in de latere films.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 17:17 

Ja, dat had ik ook nog wel leuk gevonden ja. Dat zou vast en zeker een hilarische terugkomst zijn geweest.

Jessica schreef:

[...................]

Ik vind het heel jammer dat ze hem niet nog een keertje hebben laten zien in de latere films.

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 15, 2011 9:36 

Jessica schreef:
@Leintje: Ik denk dat Dumbledore niet heel veel keus had. DADA leraren waren niet makkelijk te vinden, aangezien niemand het langer dan een jaar uithield doordat het vak vervloekt was.


Dat denk ik ook wel, maar was er dan echt helemaal niiemand? Maar echt niemand?

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 17, 2011 9:39 

Ik heb eigenlijk altijd een hekel aan hem gehad, niet alleen de acteur maar gewoon het personage.
Dat is ook de reden dat het 2e deel, zowel boek als film, mijn minst lievelingsdeel is.
Maar het vak DADA is echt wel vervloekt, er is eigenlijk buiten Lupos geen ene goede, leeraar(es) geweest.

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Nederland
BerichtGeplaatst: do mei 31, 2012 15:36 

Ze vroegen eerst Hugh Grant om hem te spelen in de films (:

_________________
"Always do, what you are afraid to do."


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 03, 2012 18:48 

badeendjex5 schreef:
Maar het vak DADA is echt wel vervloekt, er is eigenlijk buiten Lupos geen ene goede, leeraar(es) geweest.

x.


Sneep is ook een goede leerkracht hoor, hij geeft goede lessen, maar is wel niet uit te staan.

En sorry dat ik me zo uitdruk, maar ik vind het gewoon een sukkel, een lafaard en hij heeft een verschrikkelijk groot ego. Maar de acteur speelt het wel goed.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


Laatst bijgewerkt door Lilly op wo sep 26, 2012 16:03, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo sep 26, 2012 12:51 

Waarschijnlijk één van mijn meest favoriete leraren uit de HP boeken. Hij is zo heerlijk over de top van zijn irritante gedrag hilarisch wordt. Ik hou daar wel van. Rowling zegt dat hij het enige character is dat ze op één bestaand persoon heeft gebaseerd, dat maakt me nieuwsgierig. Hoe erg is het om echt een Gilderoy Lockhart in je leven te hebben? XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 27, 2012 20:02 

I agree with Jalf! Ik vind 'm echt fantastisch. Ik moet altijd enorm om z'n overgedramatiseerde gedrag lachen. En ik vond het stiekem eigenlijk wel heel zielig wat er uiteindelijk van 'm geworden is.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: vr okt 19, 2012 10:22 

Lockhart vind ik een prachtig ontwikkeld karakter.Het is inderdaad denk ik ook de bedoeling dat je een hekel aan hem krijgt. Ook vond ik het leuk hem weer terug te zien in boek 5. Maar zo bijzonder leuk of vermakelijk vond ik het niet om over hem te lezen. Hij zal dus ook niet mijn favoriete leraar zijn, dat is nog altijd Lupin.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 12 berichten ] 


Keer terug naar Personages
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme