Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 15:20 

BENNO ZABINI
(Blaise Zabini)

Benno Zabini (Engels: Blaise Zabini) is een Personage uit de Harry Potter-boekenreeks van de schrijfster J.K. Rowling.
Hoewel zijn naam al tijdens de Sorteerceremonie in het eerste boek werd genoemd, komt hij verder pas ter sprake in het zesde boek.
Zabini is een Zwadderaar, en zit in hetzelfde jaar als Harry Potter.
© De Harry Potter wiki

Wat vinden we van deze Zwadderaar?

Afbeelding

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 18, 2011 19:40 

Volgens mij had hij niet echt een belangrijke rol in de boeken en films. Ik herinner me hem eigenlijk alleen maar uit Hp7.2
Ik vind hem best wel oké, ook al zien we niet zo veel van hem in de films.

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 13, 2013 17:55 

Ik ken dat gezicht helemaal niet meer. Hij werd dan wel maar 2 keer genoemd in de boeken, maar in de films? Ik vind het niet zo een belangrijke rol, en zeker niet om daar een heel topic over te maken... Maar dat is mijn mening, wat ook de bedoeling is bij dit topic XD.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 22, 2013 23:30 

Benno is een personage, ik vind dat hij wel gewoon in dit topic thuis hoort. Hoe groot of klein zijn rol ook is. Maargoed, dat is mijn mening en verder heb ik ook niet echt veel over hem te melden :roll:

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jun 23, 2013 23:23 

Blaise is één van die personages die geen grote rol hebben in de boek en waarvan dat ook geen groot gemis is, maar waar ik toch wel meer over wil weten. We kennen niet zoveel Zwadderaars en het lijkt me gewoon wel interessant om zijn achtergrond beter te leren kennen. Ook grappig hoe hij in de Nederlandse vertaling een geslachtsverandering onderging tussen het eerste en zesde boek. :')

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 06, 2013 14:52 

Genner schreef:
Ook grappig hoe hij in de Nederlandse vertaling een geslachtsverandering onderging tussen het eerste en zesde boek. :')


In de boeken heb ik hier eerlijk gezegd niets van gemerkt... wie was hij dan wel in boek 1?

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 06, 2013 22:52 

Lilly schreef:
Genner schreef:
Ook grappig hoe hij in de Nederlandse vertaling een geslachtsverandering onderging tussen het eerste en zesde boek. :')


In de boeken heb ik hier eerlijk gezegd niets van gemerkt... wie was hij dan wel in boek 1?


Daar was het nog Bella Zabini. Later, toen ook in de Engelse versie duidelijk werd dat hij een man is, werd het Benno.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 


Keer terug naar Personages
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme