Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 29, 2011 15:32 

Buiten in Hp7 en in af en toe in de boeken, komt Bill Wemel, de broer van Ron, er niet zo vaak in.
Ondanks dat we niet veel weten over hem, lijkt het me wel makkelijk om een beeld van hem te vormen.
Rood haar, zoals alle Wemels, enkele littekens in zijn gezicht, toegebracht door Vaalhaar, en we weten al ongeveer hoe hij eruitziet.
Wat vind jij van Bill Wemel?

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: do sep 29, 2011 9:31 

Bill weasley:

Vind ik een van de betere weasley's ( niet mijn favo weasley, dat is Ginny) maar hij hij is wel een cool karakter die erg zorgzaam naar Harry over komt op mij vooral in Hallows. Bill is veel anders dan andere weasley's.. dat maakt hem leuk! maar zoals elk karakter zal hij ook slechte kanten hebben


 Profiel  

1e jaars



Offline
BerichtGeplaatst: wo okt 12, 2011 13:54 

Ik vind Bill Wemel juist een van de betere karakters in de familie Wemel (ik bedoel als je het over de knapste hebt, dan is er maar een, maar dat is ook niet zo moeilijk dan). Bill Wemel werd neer gezet als een oudere versie van Percy, maar hij was veel relaxter dan Percy en was bereid ver te gaan om alles veilig te houden. Ik vind het zo jammer dat hij behalve een aantal keer te worden genoemd en zijn kleine rol in HP6 en 7 (wat groter) verder geen echte rol speelde.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Keer terug naar Personages
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme